義工

自由講場 今日: 633|主題: 973227

1234
跳至
查看: 7277 | 回覆: 75
常常發夢見到先人,點解既  


大宅

國民生產總值:3082


發表於 16-11-25 01:59 |顯示全部帖子
常常發夢見到先人,點解既


男爵府

國民生產總值:5502


發表於 16-11-25 02:13 |顯示全部帖子
聽衣紙舖人講,話陽氣5夠,要曬多d太陽,去拜下神,同用碌尤葉洗頭抹面。


大宅

國民生產總值:3082


發表於 16-11-25 02:21 |顯示全部帖子
回覆 sako 的帖子

都有少奇怪,媽一月走左,剛生忌叫我俾錢佢


水晶宮

國民生產總值:70991


發表於 16-11-25 06:01 |顯示全部帖子
ophelia 發表於 16-11-25 02:21
回覆 sako 的帖子

都有少奇怪,媽一月走左,剛生忌叫我俾錢佢
烧金銀衣纸比她

玩具萬歲!


男爵府

國民生產總值:7080

好媽媽勳章


發表於 16-11-25 06:11 |顯示全部帖子

引用:回覆 sako 的帖子都有少奇怪,媽一月走左,剛

原帖由 ophelia 於 16-11-25 發表
回覆 sako 的帖子

都有少奇怪,媽一月走左,剛生忌叫我俾錢佢
外婆7月走,上星期剛生忌又是報夢同住個女無錢洗


男爵府

國民生產總值:5178


發表於 16-11-25 07:55 |顯示全部帖子
力神 發表於 16-11-25 06:11
外婆7月走,上星期剛生忌又是報夢同住個女無錢洗

下面咁需要錢?奇怪!但咁多年我都燒足衣紙,心安理得就算,冇諗過下面係咪真係會用錢。


珍珠宮

國民生產總值:47707


發表於 16-11-25 08:01 |顯示全部帖子
Wonderlady 發表於 16-11-25 07:55
下面咁需要錢?奇怪!但咁多年我都燒足衣紙,心安理得就算,冇諗過下面係咪真係會用錢。
...

有無烧散紙?上次有jm話唔好只烧大紙??


琥珀宮

國民生產總值:193381

2018復活節勳章 狗年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


發表於 16-11-25 08:46 |顯示全部帖子
我成日夢到我過咗身嘅阿婆,係夢入面多數都係我同佢以前會做嘅事,例如坐係客廳傾偈

我唔會覺得夢到先人或者某啲人會有特別原因,我相信係記憶嘅一部份


大宅

國民生產總值:3533


發表於 16-11-25 08:57 |顯示全部帖子
stkyo 發表於 16-11-25 08:46
我成日夢到我過咗身嘅阿婆,係夢入面多數都係我同佢以前會做嘅事,例如坐係客廳傾偈

我唔會覺得夢到先人或 ...

我都覺,我都經常夢到同先人的生活點滴,但只限於他們生前,反而極少夢到他們死後


男爵府

國民生產總值:9186

2018勳章


發表於 16-11-25 09:02 |顯示全部帖子
力神 發表於 16-11-25 06:11
外婆7月走,上星期剛生忌又是報夢同住個女無錢洗
下面通帳勁喎, d 紙敝全部大額


大宅

國民生產總值:4855

醒目開學勳章


發表於 16-11-25 09:33 |顯示全部帖子
我都想發夢見到先人!好掛住嫲嫲、老豆呀


男爵府

國民生產總值:5311


發表於 16-11-25 09:37 |顯示全部帖子
ejb-2007 發表於 16-11-25 09:33
我都想發夢見到先人!好掛住嫲嫲、老豆呀
我都想, 好掛住我亞媽


大宅

國民生產總值:4847


發表於 16-11-25 10:06 |顯示全部帖子
其實唔一定係陽氣問題架, 有啲人係特別啲, 所謂通靈, 會較容易比先人交托一啲嘢架, 我奶奶, 大伯, 都有試過通過夢境叫我做嘢, 我訓醒同我老公講番, 老公都話好準, 叫我下次同佢哋講, 可唔可以比六合彩號碼喎, 笑死我!


男爵府

國民生產總值:9448


發表於 16-11-25 10:54 |顯示全部帖子
ophelia 發表於 16-11-25 02:21
回覆 sako 的帖子

都有少奇怪,媽一月走左,剛生忌叫我俾錢佢

以前有post有好多人share.
你媽真係唔夠錢,你燒多啲比佢


男爵府

國民生產總值:5178


發表於 16-11-25 12:13 |顯示全部帖子
vickling 發表於 16-11-25 10:54
以前有post有好多人share.
你媽真係唔夠錢,你燒多啲比佢

本帖最後由 Wonderlady 於 16-11-25 12:15 編輯

自從嫁左,我反而摺多左衣紙,每年清明,中秋,冬至各燒一袋。而且衣紙舖仲教我摺金「頂」,話貴好多,價值高D。


發覺,外家和夫家都確實順D。至少心安理得


珍珠宮

國民生產總值:30159

2018復活節勳章


發表於 16-11-25 12:26 |顯示全部帖子
我成日都夢見我爺、啊公、我老豆同某幾個老豆朋友。

成家得我一個係咁,每次都係托夢做某d野,或者講某d事比我知。


大宅

國民生產總值:1797


發表於 16-11-25 13:03 |顯示全部帖子

回覆樓主:

咁有無人夢見過信天主教或基督教嘅先人呀?駛唔駛燒野比佢地呀?


子爵府

國民生產總值:13687


發表於 16-11-25 13:10 |顯示全部帖子
Wonderlady 發表於 16-11-25 07:55
下面咁需要錢?奇怪!但咁多年我都燒足衣紙,心安理得就算,冇諗過下面係咪真係會用錢。
...

佢地通脹勁過我地嘛


男爵府

國民生產總值:7263

親子王國15週年勳章


發表於 16-11-25 13:40 |顯示全部帖子
藍尾巴 發表於 16-11-25 13:10
佢地通脹勁過我地嘛

Steve job 下面賣iPhone


水晶宮

國民生產總值:52122

2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


發表於 16-11-25 13:42 |顯示全部帖子
本帖最後由 chinatea 於 16-11-25 13:44 編輯

回覆 ophelia 的帖子

有可能比祖先搶哂佢d野,生忌燒多d野比佢啦,走左一個月冇力量,比人蝦low,D衣包呀,衫褲鞋襪寫好哂名,一路燒一路叫佢個名就唔驚比人搶啦.

點評

Radar    發表於 16-11-25 14:35
<br><br>

1234
跳至
© Baby-Kingdom.com Limited. All rights reserved.