義工

自由講場 今日: 4067|主題: 972254

1234
跳至
查看: 6068 | 回覆: 65
大陸人打尖秘技: 問野  


男爵府

國民生產總值:9475


發表於 16-11-25 22:38 |顯示全部帖子
扮問司機, 乘機上車!
扮問收銀, 乘機比錢!
扮問門票, 乘機買飛!
真係好PK

點評

APIGMA    發表於 16-11-27 11:56


禁止訪問

國民生產總值:2665


發表於 16-11-25 22:43 |顯示全部帖子

回覆:大陸人打尖秘技: 問野

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

國民生產總值:106469

2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 狗年勳章 畀面勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


發表於 16-11-25 22:45 |顯示全部帖子
yucl_hk 發表於 16-11-25 22:38
扮問司機, 乘機上車!
扮問收銀, 乘機比錢!
扮問門票, 乘機買飛!

直接入睇你唔到。


伯爵府

國民生產總值:19934

2018復活節勳章


發表於 16-11-25 22:45 |顯示全部帖子
yucl_hk 發表於 16-11-25 22:38
扮問司機, 乘機上車!
扮問收銀, 乘機比錢!
扮問門票, 乘機買飛!

遇唔少, 勁cheap

點評

wcpcelia    發表於 16-11-26 18:53


別墅

國民生產總值:667


發表於 16-11-25 22:46 |顯示全部帖子
扮曬野,一早睇穿佢地啦!


水晶宮

國民生產總值:50213


發表於 16-11-25 22:53 |顯示全部帖子
yucl_hk 發表於 16-11-25 22:38
扮問司機, 乘機上車!
扮問收銀, 乘機比錢!
扮問門票, 乘機買飛!

同佢地講,問完唔該排返隊,隊尾喺後面


複式洋房

國民生產總值:354


發表於 16-11-25 23:07 |顯示全部帖子

回覆樓主:

唔止陸客,老人家都係咁


水晶宮

國民生產總值:65413


發表於 16-11-25 23:17 |顯示全部帖子

回覆樓主:

扮講電話,突然企埋黎扮到好似識你前面果個人咁就攝埋黎!!

我話排隊後面,佢話排緊

比我剷到佢企返最後

點評

siu05    發表於 16-11-26 08:52


大宅

國民生產總值:3108


發表於 16-11-25 23:32 |顯示全部帖子
我都遇過
響銅鑼灣坐112巴士,好長人龍的
我排頭位,有兩個大陸女人
埋黎問我去旺角坐呢架巴士可以到嗎
答左可以,然後佢地竟然企響我隔離
我開口叫佢地排隊
佢竟然笑笑口話:哎喲!我們遊客嘛
不是要我們排隊嗎?
我:遊客也應該排隊,麻煩你地去後面排隊
大陸女人:哼~香港人真小器,我地去乘地下鐵




男爵府

國民生產總值:9000

狗年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


發表於 16-11-25 23:37 |顯示全部帖子
遇過扮睇野乘機插隊打尖


珍珠宮

國民生產總值:34545


發表於 16-11-25 23:39 |顯示全部帖子

回覆樓主:

其實香港人都有,扮望望,跟住就埋嚟。


水晶宮

國民生產總值:65282


發表於 16-11-25 23:40 |顯示全部帖子
見識過好多次


男爵府

國民生產總值:9645


發表於 16-11-25 23:45 |顯示全部帖子

回覆樓主:

我領教過,扮睇車站的牌,有車到,一幫人即衝上車。


子爵府

國民生產總值:10384


發表於 16-11-25 23:59 |顯示全部帖子
我覺得係扮上前面搵人,揾搵下成隊人插入黎


珍珠宮

國民生產總值:49241


發表於 16-11-26 00:07 |顯示全部帖子

回覆樓主:

真心好怕同討厭b6


大宅

國民生產總值:2481


發表於 16-11-26 00:42 |顯示全部帖子
puppydingo 發表於 16-11-26 00:07
真心好怕同討厭b6

見過有老人家同南亞裔人士都係咁


珍珠宮

國民生產總值:49241


發表於 16-11-26 00:48 |顯示全部帖子
熊大 發表於 16-11-26 00:42
見過有老人家同南亞裔人士都係咁

我住果倒真係好多呀大媽,呀婆都係咁…
我有似大聲…呀婆唔係大哂。呀婆話睇我唔倒,先唔排…大佬我咁大份都睇我唔倒…唔好玩


子爵府

國民生產總值:12421


發表於 16-11-26 01:26 |顯示全部帖子

回覆樓主:

而家國語問野,時運高日聽吾到,睇吾到,最憎班大6人無禮貌


禁止訪問

國民生產總值:49718


發表於 16-11-26 01:53 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

國民生產總值:5047


發表於 16-11-26 01:58 |顯示全部帖子
最憎打尖!仲有排隊貼住你背脊一樣討厭!

1234
跳至
  • 搜 尋
  • APP
  • 網 站
© Baby-Kingdom.com Limited. All rights reserved.