×

用戶登入

找回密碼 | 註冊

20oC.79%
 

義工

潮流時尚 今日: 139|主題: 84739

查看: 2925 | 回覆: 32
[手袋] 問問chanel woc


複式洋房

國民生產總值:491

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 13:38 |顯示全部帖子
有冇JM知而家香港賣幾錢?classic 牛皮,金鏈,如果英國買又知唔知幾錢係咪平過香港呢?

王國熱話
有冇馬鞍山媽媽會?
有冇11月22日出生的BB?
2歲半男仔講好少單字,亦少主動講
有1112bb ma?


男爵府

國民生產總值:5945

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 13:51 |顯示全部帖子
車神媽 發表於 17-10-16 13:38
有冇JM知而家香港賣幾錢?classic 牛皮,金鏈,如果英國買又知唔知幾錢係咪平過香港呢?
...
我剛在香港買16000


複式洋房

國民生產總值:491

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 14:25 |顯示全部帖子
:)123 發表於 17-10-16 13:51
我剛在香港買16000

請問有冇型號比我?thanks (emoji)(emoji)我想問下英國幾$


伯爵府

國民生產總值:16404

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 16:53 |顯示全部帖子
車神媽 發表於 17-10-16 13:38
有冇JM知而家香港賣幾錢?classic 牛皮,金鏈,如果英國買又知唔知幾錢係咪平過香港呢?
...

本帖最後由 tpcmela 於 17-10-16 16:54 編輯

Classic 都係14600咋


附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


男爵府

國民生產總值:5945

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 19:40 |顯示全部帖子
本帖最後由 :)123 於 17-10-16 19:43 編輯
車神媽 發表於 17-10-16 14:25
請問有冇型號比我?thanks (emoji)(emoji)我想問下英國幾$
我唔知英國幾錢,但搵代購報其他cc item , 全部貴過香港。所以我直接在香港買算




伯爵府

國民生產總值:16404

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:57 |顯示全部帖子
:)123 發表於 17-10-16 19:40
我唔知英國幾錢,但搵代購報其他cc item , 全部貴過香港。所以我直接在香港買算

加到16000 貴左好多

點評

wcpcelia    發表於 17-10-17 12:34


伯爵府

國民生產總值:16404

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:58 |顯示全部帖子
:)123 發表於 17-10-16 19:40
我唔知英國幾錢,但搵代購報其他cc item , 全部貴過香港。所以我直接在香港買算

代購買cc不嬲都買過專門店架啦!


男爵府

國民生產總值:5945

BKXmas勳章


發表於 17-10-17 07:59 |顯示全部帖子
tpcmela 發表於 17-10-16 22:58
代購買cc不嬲都買過專門店架啦!
因為我見有代購話原價x 匯率, 所以我唸住同自己在歐洲買差不多但我唔肯定佢有無計埋退稅。


男爵府

國民生產總值:5945

BKXmas勳章


發表於 17-10-17 08:07 |顯示全部帖子
tpcmela 發表於 17-10-16 22:57
加到16000 貴左好多
係呀,9月前14xxx炸,加左仟幾蚊。但無辨法,鬼叫鐘意,去到又有貨
只好乖乖交出信用卡


複式洋房

國民生產總值:491

BKXmas勳章


發表於 17-10-17 09:36 |顯示全部帖子
:)123 發表於 17-10-17 08:07
係呀,9月前14xxx炸,加左仟幾蚊。但無辨法,鬼叫鐘意,去到又有貨
只好乖乖交出信用卡
...

唉,早知早點買啦


複式洋房

國民生產總值:491

BKXmas勳章


發表於 17-10-17 09:36 |顯示全部帖子
:)123 發表於 17-10-16 19:40
我唔知英國幾錢,但搵代購報其他cc item , 全部貴過香港。所以我直接在香港買算

麻煩晒你Thank you Thank you


伯爵府

國民生產總值:16404

BKXmas勳章


發表於 17-10-17 10:28 |顯示全部帖子
:)123 發表於 17-10-17 08:07
係呀,9月前14xxx炸,加左仟幾蚊。但無辨法,鬼叫鐘意,去到又有貨
只好乖乖交出信用卡
...

但我買左之後都無乜點用


男爵府

國民生產總值:5945

BKXmas勳章


發表於 17-10-17 13:02 |顯示全部帖子
tpcmela 發表於 17-10-17 10:28
但我買左之後都無乜點用
我有時當銀包,扔落大袋度。Lunch 直接抽個woc 落街。


珊瑚宮

國民生產總值:122513

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BKXmas勳章


發表於 17-10-17 14:39 |顯示全部帖子

回覆樓主:

呢個13500抵唔抵

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


複式洋房

國民生產總值:491

BKXmas勳章


發表於 17-10-17 16:18 |顯示全部帖子
appleyuen 發表於 17-10-17 14:39
呢個13500抵唔抵

不太好睇,我覺得


大宅

國民生產總值:2808

BKXmas勳章


發表於 17-10-17 16:44 |顯示全部帖子
tpcmela 發表於 17-10-16 16:53
本帖最後由 tpcmela 於 17-10-16 16:54 編輯

Classic 都係14600咋

唔知道黑色係唔係同一個價錢


大宅

國民生產總值:2808

BKXmas勳章


發表於 17-10-17 16:44 |顯示全部帖子
appleyuen 發表於 17-10-17 14:39
呢個13500抵唔抵

No no


伯爵府

國民生產總值:16404

BKXmas勳章


發表於 17-10-17 16:44 |顯示全部帖子
aliceme 發表於 17-10-17 16:44
唔知道黑色係唔係同一個價錢

係,不同顏色都係同一價錢


珊瑚宮

國民生產總值:122513

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BKXmas勳章


發表於 17-10-17 17:12 |顯示全部帖子
車神媽 發表於 17-10-17 16:18
不太好睇,我覺得

咁我唔考慮啦


珊瑚宮

國民生產總值:122513

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BKXmas勳章


發表於 17-10-17 17:13 |顯示全部帖子
aliceme 發表於 17-10-17 16:44
No no

即刻淋熄咗火
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

© Baby-Kingdom.com Limited. All rights reserved. 有關我們 | 使用條款 | 免責聲明 | 私穩政策 | 廣告查詢
1.香港服務名牌選舉 公民企業嘉許計劃 中小企組別金獎 2013香港資訊及通訊科技獎 匯豐營商新動力 2013 無煙領先企業金獎 家庭友善僱主 社會資本動力獎 商界展關懷 連續五年標誌 碳審計-綠色機構 有心企業 友商有良 全面關懷大獎 無障礙網頁 - 流動應用程式銀獎