×

用戶登入

找回密碼 | 註冊

19oC.69%
 

義工

自由講場 今日: 5403|主題: 939462

查看: 12750 | 回覆: 151
阿爸斬妻女 女負傷衝出:我個B仲喺屋點算  


侯爵府

國民生產總值:21319

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 21:20 |顯示全部帖子
姓麥鄰居示範事發時拉上鐵閘,阻止疑兇衝出屋再傷人。
葵涌石籬二邨老翁為錢斬傷妻子及2女,據協助救人的姓麥(66歲)鄰居稱,昨晚(周日)事發時,正在家中收看足球賽事,期間遇襲女事主葉太突然拍門高呼求助,他立即開門了解,赫見葉太左手留有2吋長刀傷,血流如注,葉太的其中一名女兒則眉心中刀,由於涉嫌傷人的葉仍然持刀,留在屋內,麥形容葉「好似一隻狼咁」,他恐對方會衝出來再度傷人,於是連忙上前拉上葉的大門鐵閘,阻止他離家,與此同時,兩名「後生仔」鄰居亦走出協助,合三人之力拉緊鐵閘。
而葉未有進一步行動,只持利刀在屋內踱步,葉的長女一臉惶恐向麥求救稱:「我個B(3歲女兒)仲喺入面瞓緊覺,點算呀?」麥只好安慰她稱:「無事嘅,你信你爸爸啦,佢唔會斬個孫嘅。」並勸喻葉稱:「佢哋係你屋企人,唔好咁殘忍,咁樣傷害佢哋。」而葉未有理會,只喃喃自語稱:「今次無啦,報咗警,一陣差人嚟到,我死梗啦。」

與此同時,救護員及警方到場,據麥稱,當時葉非常平靜,並且換上長袖衣服,等候警員押走。
麥稱,曾任職地盤工人,一年前退休,由於在地盤見慣工傷場面,故雖然目到受傷母女披血,但都不感到恐懼。麥指出,事發單位約400呎,「但一屋咁多人,可能啲細路嘈,搞到佢(葉)失控。」

https://hk.mobi.yahoo.com/home/阿爸斬妻女%E3%80%80女負傷衝出:我個b仲喺屋點算-062428651.html



男爵府

國民生產總值:9063

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:12 |顯示全部帖子

回覆樓主:

吾好話我衰攪甘大場大龍鳳,目的只有一個……分戶。
可能你地話我小人,但我覺得吾出奇。


子爵府

國民生產總值:13880

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:14 |顯示全部帖子
ccn008 發表於 17-10-16 22:12
吾好話我衰攪甘大場大龍鳳,目的只有一個……分戶。
可能你地話我小人,但我覺得吾出奇。
...

斬成咁喔.......


大宅

國民生產總值:4147

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:14 |顯示全部帖子
ccn008 發表於 17-10-16 22:12
吾好話我衰攪甘大場大龍鳳,目的只有一個……分戶。
可能你地話我小人,但我覺得吾出奇。
...

斬人定被斬?唔会出动到斬人去博分户卦


珍珠宮

國民生產總值:39612

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:16 |顯示全部帖子
jackiemei 發表於 17-10-16 22:14
斬成咁喔.......

咁阿爸犧牲好大喎、要坐監嘛⋯⋯


侯爵府

國民生產總值:23425

好媽媽勳章 畀面勳章 BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:16 |顯示全部帖子
ccn008 發表於 17-10-16 22:12
吾好話我衰攪甘大場大龍鳳,目的只有一個……分戶。
可能你地話我小人,但我覺得吾出奇。
...

唔好咁講啦,要分户都唔使斬人呀

點評

mother904    發表於 17-10-17 16:39
currypru    發表於 17-10-17 09:24
我要記得幸福......


民房

國民生產總值:2444

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:17 |顯示全部帖子
ccn008 發表於 17-10-16 22:12
吾好話我衰攪甘大場大龍鳳,目的只有一個……分戶。
可能你地話我小人,但我覺得吾出奇。
...

真斬喎!有血喎!


大宅

國民生產總值:3255


發表於 17-10-16 22:18 |顯示全部帖子
浩霆豬豬 發表於 17-10-16 22:16
唔好咁講啦,要分户都唔使斬人呀

係囉,要坐牢wor


大宅

國民生產總值:2538

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:18 |顯示全部帖子
ccn008 發表於 17-10-16 22:12
吾好話我衰攪甘大場大龍鳳,目的只有一個……分戶。
可能你地話我小人,但我覺得吾出奇。
...

本帖最後由 mctl1995 於 17-10-16 22:23 編輯

攞刀斬喎斬到見晒血,分戶唔駛咁大鳳呀


水晶宮

國民生產總值:52175

好媽媽勳章 BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:19 |顯示全部帖子
ccn008 發表於 17-10-16 22:12
吾好話我衰攪甘大場大龍鳳,目的只有一個……分戶。
可能你地話我小人,但我覺得吾出奇。
...

咁一定分到戶啦,監倉同公屋 仲唔係分戶

點評

華華子    發表於 17-10-17 17:05
karenfayelam    發表於 17-10-17 16:58
Yubi.T    發表於 17-10-17 10:58
angelacch    發表於 17-10-17 10:16
currypru    發表於 17-10-17 09:25
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


水晶宮

國民生產總值:50175

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:19 |顯示全部帖子
浩霆豬豬 發表於 17-10-16 22:16
唔好咁講啦,要分户都唔使斬人呀

係囉,咁都諗得到


子爵府

國民生產總值:10014

熱血勳章 畀面勳章 BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:20 |顯示全部帖子
ccn008 發表於 17-10-16 22:12
吾好話我衰攪甘大場大龍鳳,目的只有一個……分戶。
可能你地話我小人,但我覺得吾出奇。
...
唔會掛,佢地就甘搞離婚都可以分戶啦,斬人要坐監
Life is better when you're laughing!


水晶宮

國民生產總值:61738

2017勳章 BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:20 |顯示全部帖子
ccn008 發表於 17-10-16 22:12
吾好話我衰攪甘大場大龍鳳,目的只有一個……分戶。
可能你地話我小人,但我覺得吾出奇。
...

斬傷晒喎
分左戶但要坐監喎

唔會下話


大宅

國民生產總值:4982

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:20 |顯示全部帖子
ccn008 發表於 17-10-16 22:12
吾好話我衰攪甘大場大龍鳳,目的只有一個……分戶。
可能你地話我小人,但我覺得吾出奇。
...

咁會唔會太入戲


水晶宮

國民生產總值:61738

2017勳章 BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:20 |顯示全部帖子
patpat234 發表於 17-10-16 22:19
咁一定分到戶啦,監倉同公屋 仲唔係分戶



珍珠宮

國民生產總值:35448

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:21 |顯示全部帖子

回覆樓主

希望無事,真的不想見到依D埸面


大宅

國民生產總值:4982

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:21 |顯示全部帖子
ccn008 發表於 17-10-16 22:12
吾好話我衰攪甘大場大龍鳳,目的只有一個……分戶。
可能你地話我小人,但我覺得吾出奇。
...

咁會唔會太入戲


水晶宮

國民生產總值:61738

2017勳章 BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:21 |顯示全部帖子
亞牛亞妹 發表於 17-10-16 22:19
係囉,咁都諗得到

咁都比佢諗到


水晶宮

國民生產總值:61738

2017勳章 BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:22 |顯示全部帖子
Cateye8888 發表於 17-10-16 22:21
希望無事,真的不想見到依D埸面

其實陰影真係好大
一家人攪成咁,何必


子爵府

國民生產總值:13854

BKXmas勳章


發表於 17-10-16 22:22 |顯示全部帖子
ccn008 發表於 17-10-16 22:12
吾好話我衰攪甘大場大龍鳳,目的只有一個……分戶。
可能你地話我小人,但我覺得吾出奇。
...

咁我又覺得唔洗咁,依家個阿爸要坐監wo
點解唔叫個阿爸/阿媽話有精神病,聽聞好多人用依條Q, 精神病好難check
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

© Baby-Kingdom.com Limited. All rights reserved. 有關我們 | 使用條款 | 免責聲明 | 私穩政策 | 廣告查詢
1.香港服務名牌選舉 公民企業嘉許計劃 中小企組別金獎 2013香港資訊及通訊科技獎 匯豐營商新動力 2013 無煙領先企業金獎 家庭友善僱主 社會資本動力獎 商界展關懷 連續五年標誌 碳審計-綠色機構 有心企業 友商有良 全面關懷大獎 無障礙網頁 - 流動應用程式銀獎