•   酷熱天氣警告現正生效 - 資料由天文台提供雷暴警告現正生效 - 資料由天文台提供 29oC 80 %





嬰幼兒產品用家評台
王國商店facebook專頁
王國facebook
義工

搜索
親子王國 首頁 種植園地 自己發芽菜
查看: 13901|回覆: 133
go

自己發芽菜  

大宅

Rank: 5Rank: 5


1734
發表於 11-10-31 14:42 |顯示全部帖子
屋企有D綠豆,試下自己發芽菜,大約四日,得佐!!!

今晚就炒佐佢嚟食。哈哈。

王國熱話
士多啤梨死左?
我家香草被吃很光光
蝴蝶蘭爛葉求救
天台種植好多蟻, 想問可以點攪?

點評

fatmth    發表於 13-3-20 14:10
333s  新鮮 又肥... 要不要下姜炒?  發表於 13-3-14 17:47
小強子    發表於 12-9-2 01:16

公爵府

Rank: 10Rank: 10Rank: 10

馬年勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25576
發表於 11-10-31 15:04 |顯示全部帖子
小肥, 少少肥(千其唔好變大肥)

大宅

Rank: 5Rank: 5


3130
發表於 11-10-31 15:10 |顯示全部帖子

男爵府

Rank: 6Rank: 6

畀面勳章


6405
發表於 11-11-2 09:52 |顯示全部帖子
自己浸發嘅芽菜,比街外買到的更好味,又沒有化學藥.

大宅

Rank: 5Rank: 5


3130
發表於 11-11-2 10:13 |顯示全部帖子
樓主, 自己浸發嘅芽菜,係咪真係好味D,
但邊樣平D ??

點評

L太  當然自己發平,如果買五蚊芽菜得一餐咋,但買五蚊豆可以發好多餐呢。  發表於 11-11-2 11:40

大宅

Rank: 5Rank: 5


1374
發表於 11-11-2 10:45 |顯示全部帖子

回覆:L太 的帖子

要點發才成功?我見你個d好密密麻麻!



大宅

Rank: 5Rank: 5


1734
發表於 11-11-2 11:35 |顯示全部帖子
sallywhe 發表於 11-11-2 10:13
樓主, 自己浸發嘅芽菜,係咪真係好味D,
但邊樣平D ??

當然自己發嘅好味得多,爽口又夠新鮮。最重要“冇添加”。

大宅

Rank: 5Rank: 5


1734
發表於 11-11-2 11:38 |顯示全部帖子
babylovess 發表於 11-11-2 10:45
要點發才成功?我見你個d好密密麻麻!

我浸一晚,跟住就擺落樽度漚啦。不過記住唔好見光,否則D芽會變綠或紅,食起嚟會有苦味。我用好少豆咋,因為係試驗下,竟然發出好多,夠一家三口食一餐呢。

點評

TinaWu  sounds good, wanna try .....  發表於 11-11-24 17:44
sallywhe  浸一晚後跟住就擺落樽度漚啦,要比水嗎, 幾多水, 要換水嗎  發表於 11-11-2 15:02
sallywhe  唔係一粒豆長一條嗎???  發表於 11-11-2 12:07

大宅

Rank: 5Rank: 5


1734
發表於 11-11-2 12:18 |顯示全部帖子
係一粒豆發一條,但好少豆就夠一碟了。

男爵府

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章 畀面勳章


8943
發表於 11-11-2 14:47 |顯示全部帖子
good wor~~ let me try try sin~~
http://jackylau.com/FreePhoto/PhotoData/U0047102.gif

大宅

Rank: 5Rank: 5


1734
發表於 11-11-2 16:05 |顯示全部帖子
sallywhe :
浸一晚後,擺落樽度,我有在樽底整幾個小洞架,好容易整,用燒紅嘅鐵釘或鐵線整穿就得啦,跟住倒D豆落去,係上邊蓋一塊濕手巾仔或舊衫剪一角又好。(主要用嚟保濕)跟住一日淋一次兩次水,因見光得多會令豆變紅或綠食起嚟會有苦味,我就將佢擺在煲入邊,蓋上煲蓋,哈哈。

點評

sallywhe  好返去試下先
謝謝分享  發表於 11-11-2 16:17

大宅

Rank: 5Rank: 5


1734
發表於 11-11-2 16:07 |顯示全部帖子
浸過一晚後,唔駛再浸架啦,浸得多會爛,我E家試下整黃豆芽,兩日了,仲未有動靜。

伯爵府

Rank: 8Rank: 8

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 2011至尊種植勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 馬年勳章


16802
發表於 11-11-3 11:18 |顯示全部帖子

子爵府

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11622
發表於 11-11-3 15:00 |顯示全部帖子
我種左幾日, 見生出來好青綠, 因放在窗前掛起, 見你那些似街樣, 係咪放陰暗地方, 幾日唔駛落水, 會唔會謝, 你好叻, 生得好靚....

大宅

Rank: 5Rank: 5


1734
發表於 11-11-3 15:24 |顯示全部帖子
本帖最後由 L太 於 11-11-3 15:25 編輯
lau 發表於 11-11-3 15:00
我種左幾日, 見生出來好青綠, 因放在窗前掛起, 見你那些似街樣, 係咪放陰暗地方, 幾日唔駛落水, 會唔會謝, ...


唔可以見光架,見光就會苦,我放在煲內蓋好蓋,有淋水,每日淋一至兩次水

珍珠宮

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 馬年勳章


31103
發表於 11-11-3 15:29 |顯示全部帖子
你好叻呀...我今晚又試下先!!!

子爵府

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11622
發表於 11-11-3 15:45 |顯示全部帖子
L太 發表於 11-11-3 15:24
唔可以見光架,見光就會苦,我放在煲內蓋好蓋,有淋水,每日淋一至兩次水 ...

TKS, 我個D咪前功盡廢, 唔吃得...

我覺得隨左貓草容易種之外, 第2樣容易種就是綠豆芽菜, 非常有成功感....

點評

L太  係啊,我今日又開始發第二次。  發表於 11-11-3 15:57

大宅

Rank: 5Rank: 5


1734
發表於 11-11-3 15:57 |顯示全部帖子
我黃豆浸佐幾日都冇動靜嘅?倒佐啦,
為佐人人有自家芽菜食,我決定將我嘅“絕學”公布出嚟。
首先係工具:
發覺之前個水樽底唔平,又唔夠大,所以轉佐用飯盒,屋企好多,之前買嘢送嘅,擺佐幾年,冇咩用,今日先發覺,原來自己DIY一下,可以攞嚟發芽菜呢。

大宅

Rank: 5Rank: 5


1734
發表於 11-11-3 16:00 |顯示全部帖子

用火燒紅螺絲批,在底部整一個個隆,方便漏水。

完成啦~~~

就咁樣囉。

大宅

Rank: 5Rank: 5


1734
發表於 11-11-3 16:02 |顯示全部帖子

跟住就浸定豆芽,唔好睇少佢,以為唔夠食,到時你就知。
欲知後事,聽日再嚟。

點評

AMWong  請問豆在那買的?我之前試過但係發唔到,有人話係因為d豆係死豆...  發表於 13-9-10 15:36
siulam12  想問下綠豆係超市買一包個D就得?? THX  發表於 13-3-11 17:43
TinaWu  clean and clear, waiting for your tomorrow story!!!!  發表於 11-11-24 17:47
sallywhe  我會日日追住新發展的  發表於 11-11-4 10:08


你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊