KOL潮媽教室
新手媽媽眼中的No.1孩子
作者:晴天媽媽
24 Nov 2017
雖然依家個個家長都話小朋友要贏在起跑線,但計我話小朋友開開心心就已經足夠,所以我為囡囡取名「天晴」,意思係希望佢每日都過得開開心心,唔需要追逐甚麼第一名!

小名「晴晴」嘅天晴係我地全家嘅開心果,還記得當初由於係無計劃嘅情況下意外懷孕,我仍未知自己有咗,出席公司周年聚餐時飲了酒,更走去打 wargame,所以發現有咗晴晴之後嘅一星期,內心非常唔好受,好怕我呢啲魯莽行為會影響到佢發育。幸好產檢發現晴晴健康成長,加上懷孕期間我花咗好多時間上網爬文,仲出席各大媽媽會講座,務求做個一百分嘅媽媽。

由我陀住晴晴嗰陣佢已經好叻,每日都俾到唔少驚喜我,仲記得佢出世時,因為佢嘅乖乖配合,所以唔駛15分鐘就順利出世,免卻我受更多陣痛之苦。依家晴晴就嚟兩歲,見到佢每日開心跑跑跳跳,用BB話跟我們說說笑笑,說實話我已經感覺非常滿足,當然亦感謝老公係身邊對我嘅支持!作為新手媽媽嘅我,一直沒有為晴晴定下甚麼框架,因為我相信自然發展才是最好!雖然她跟別的孩子相比未必是No.1,但我眼中的晴晴就是No.1的孩子,因為她每日學習到嘅新事物、發掘到嘅新知識及認識到嘅新朋友等等,都是她前所未有的新嘗試,我希望她繼續保持這份勇於向前、敢於嘗試的堅持去茁壯成長!

喺呢一年多嘅時間入面囡囡同我哋一齊努力,為咗佢一個笑容、一句媽咪,幾辛苦都係值得。 如果你都想分享吓你心目中嘅No.1,可以喺http://bit.ly/2idZCxS留言分享,首1,000 位有機會獲得 $25 咖啡券禮券一張添!活動日期由 11 月 13 日至 11 月 26 日咋,快D參加啦!


#美贊臣 #美贊臣全球嬰幼兒奶粉品牌銷售額No1 #識揀一定揀No1畀BB #你是我的No1

更多文章