跳至
[2006年]

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4702


發表於 07-6-16 00:36 |顯示全部帖子












[嵐嵐寶貝豬][17/7/06(birth) --2.745kg ]   [ 22/1/0--6.44kg]


男爵府

積分: 5015


發表於 07-6-16 00:41 |顯示全部帖子

Re:

今日影架?? 好kawaii喔~


複式洋房

積分: 429


發表於 07-6-16 00:41 |顯示全部帖子

Re:

個model好掂啊,仲好古靈精怪!但背景同造型就....不宜至評
Emily Blog 請你也來分享小雪的生活點滴 出售bb衫&口水肩,請按網址進入


大宅

積分: 4702


發表於 07-6-16 00:47 |顯示全部帖子

Re:

joesimage 寫道:
今日影架?? 好kawaii喔~


6月7日影架, 今日得閒攞相 :lol:

[嵐嵐寶貝豬][17/7/06(birth) --2.745kg ]   [ 22/1/0--6.44kg]


大宅

積分: 4702


發表於 07-6-16 00:50 |顯示全部帖子

Re:

keykey77 寫道:
個model好掂啊,仲好古靈精怪!但背景同造型就....不宜至評


唉, 我沒有去, c6話攝影師見到嵐嵐笑時, 就讚好可愛, 然後就舉起相機...但嵐嵐已經笑完 而攝影師哥哥就話嵐嵐的笑容 曇花一現

所以, 我地覺得自己影得好些, 可以捕佢耐些


我都覺得黑色背景唔多掂, 但係都影得幾好 :wink:
[嵐嵐寶貝豬][17/7/06(birth) --2.745kg ]   [ 22/1/0--6.44kg]


大宅

積分: 1622


發表於 07-6-16 09:36 |顯示全部帖子

Re:


我最鐘意最後果兩張, 好鬼可愛﹗ 同埋嵐嵐d頭髮都長左好多喎﹗


別墅

積分: 942


發表於 07-6-16 09:56 |顯示全部帖子

Re:

沖涼造型好可愛啊! 不過你老公自己影果D 好似仲好..佢地都冇時間等佢笑.


大宅

積分: 3375


發表於 07-6-16 10:05 |顯示全部帖子

Re:

好可愛啊!


複式洋房

積分: 201


發表於 07-6-16 11:33 |顯示全部帖子

Re:

好得意好靚女呀....


大宅

積分: 4702


發表於 07-6-16 11:41 |顯示全部帖子

Re:

mamadik 寫道:
沖涼造型好可愛啊! 不過你老公自己影果D 好似仲好..佢地都冇時間等佢笑.


其實我地都覺得自己影的笑容就靚些, 但影樓相就背景就靚囉, 費時次次都係以我地張床做背景啦

最緊要係免費
[嵐嵐寶貝豬][17/7/06(birth) --2.745kg ]   [ 22/1/0--6.44kg]


大宅

積分: 4702


發表於 07-6-16 11:45 |顯示全部帖子

Re:

joeypooh 寫道:
好得意好靚女呀....


thanks
[嵐嵐寶貝豬][17/7/06(birth) --2.745kg ]   [ 22/1/0--6.44kg]


大宅

積分: 4702


發表於 07-6-16 11:47 |顯示全部帖子

Re:

sandyng 寫道:
好可愛啊!


thanks
[嵐嵐寶貝豬][17/7/06(birth) --2.745kg ]   [ 22/1/0--6.44kg]


子爵府

積分: 10902


發表於 07-6-16 19:28 |顯示全部帖子

Re:

其實嵐嵐睇落唔算瘦wor
好可愛tim~


子爵府

積分: 10902


發表於 07-6-16 19:29 |顯示全部帖子

Re:

係味山林道果間呀, 我都約左7月影1yr做紀念


大宅

積分: 4702


發表於 07-6-16 19:34 |顯示全部帖子

Re:

奀奀豬0702 寫道:
係味山林道果間呀, 我都約左7月影1yr做紀念


係卓能中心那間
[嵐嵐寶貝豬][17/7/06(birth) --2.745kg ]   [ 22/1/0--6.44kg]


大宅

積分: 4702


發表於 07-6-16 19:36 |顯示全部帖子

Re:

奀奀豬0702 寫道:
其實嵐嵐睇落唔算瘦wor
好可愛tim~

thanks

我都唔明磅落就好輕, 抱落都聚手架, 身都長, 頭都係中碼bb size
[嵐嵐寶貝豬][17/7/06(birth) --2.745kg ]   [ 22/1/0--6.44kg]


子爵府

積分: 10902


發表於 07-6-16 19:41 |顯示全部帖子

Re:

我個仔又係wor
個頭成43cm tim
only18.2磅(成個月都無重過)
身長73~75cm之間啦(佢成日郁所以around咋)


子爵府

積分: 10902


發表於 07-6-16 19:42 |顯示全部帖子

Re:

即係~tst果間??
fwc 寫道:
[quote]
奀奀豬0702 寫道:
係味山林道果間呀, 我都約左7月影1yr做紀念


係卓能中心那間
[/quote]


大宅

積分: 4702


發表於 07-6-16 20:00 |顯示全部帖子

Re:

奀奀豬0702 寫道:
我個仔又係wor
個頭成43cm tim
only18.2磅(成個月都無重過)
身長73~75cm之間啦(佢成日郁所以around咋)


嵐嵐45cm頭圍, 得17磅, 身長75cm(都係around)
[嵐嵐寶貝豬][17/7/06(birth) --2.745kg ]   [ 22/1/0--6.44kg]


子爵府

積分: 10902


發表於 07-6-16 20:41 |顯示全部帖子

Re:

我個仔成日比人笑佢頭大身細
fwc 寫道:
嵐嵐45cm頭圍, 得17磅, 身長75cm(都係around)

首頁
12

尾頁

跳至