論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 663


發表於 08-7-21 12:04 |顯示全部帖子
唔知大家有否想過, 這只對新請工人有利, 但已簽約, 會更加困局!

以我自己做例, 我剛六月簽約, 本來按政府原先九月開始, 我當呢個工人完約唔做, 我去搵工人, 我都多個月走盞, 只要在 2010 年 九月前搵到, 我都仲享有優惠 (當然, 係一個兩年後, 而唔係立即解決通脹對我現在壓力的"小恩小惠"!)

但提早一個月, 即係2010 年八月份前, 我要決定請到工人, 才可以享有呢個優惠, 否則, 我係又被屈機了!

其實而家請好工人咁難, 大家都有機會跌落呢個情況!

唔好話唔關自己事, 其實呢個糖衣陷阱, 真係度得好! 大家而家明白, 點解政府要十幾萬請一個政治助理, 這一條橋, 一石三鳥, 更顯得十數萬的身價!!


公爵府

積分: 28598

好媽媽勳章 醒目開學勳章


發表於 08-7-21 12:17 |顯示全部帖子
我地呢d人腦有時真係好難明白d豬腦諗緊乜架.


男爵府

積分: 6598


發表於 08-7-21 12:21 |顯示全部帖子
唉..........我都唔係好明佢地諗咩野????咁簡單既事都俾佢地搞到咁複雜, 我依家實實在在相信,呢個係廢柴政府!!!!!!!!!!!!!我地仲未計未來兩年, 外傭既加薪幅度去到邊?如果已加多4百蚊, 再俾呢個所謂免兩年外傭稅都係得個桔!!!!!!!


複式洋房

積分: 335


發表於 08-7-21 12:38 |顯示全部帖子

回覆 #1 CreativeAccount 的文章

其實我也有這個問題!!我的工人剛到 (17/7) 兩年後有mud差池....... $9600 無份!!!!!!


別墅

積分: 663


發表於 08-7-21 12:43 |顯示全部帖子

回覆 #2 FA8866 的文章

其實政府好聰明, 點會唔知呢個問題, 因為我地聲音薄弱, 至犧牲我地, 同外僱工會, 議員及中介公司(商人)交功課咋


珍珠宮

積分: 40392


發表於 08-7-21 12:46 |顯示全部帖子
其實我都唔係好明點解要新簽contract先可以即時享有呢個減免

我又想知當年收呢個外傭稅時, 都係新簽contract先要收


伯爵府

積分: 16526

2021勳章


發表於 08-7-21 13:01 |顯示全部帖子
引述:
勞福局入境處商討提早停收外傭徵費
(星島)7月21日 星期一 11:34
勞 工 及 福 利 局 發 言 人 表 示 , 局 方 代 表 下 午 會 與 入 境 處 的 代 表 開 會 , 商 討 提 早 暫 停 徵 收 外 傭 僱 主 徵 費 的 建 議 。 消 息 透 露 , 勞 工 及 福 利 局 局 長 張 建 宗 會 出 席 會 議 。
---------------------------------------

佢地咁快就開會, 好明顯無時間睇過我地的電郵, 諗住草草了事就算!!

萬一落實左, 咁我地仲可以點爭取呀?

我問過入境處, 如果我罷交徵款會有咩後果, 佢話政府有權告我喎. 我話, 公平的話我都會交 (其實都政府都唔應該收我地錢去貼D雙失青年和漁民等, 不過都算嘞), 但係唔公平的話我就一定唔交!


公爵府

積分: 25550

BK Milk勳章 畀面勳章


發表於 08-7-21 13:08 |顯示全部帖子
呢個係廢柴政府


原文章由 123BB 於 08-7-21 12:21 發表
呢個係廢柴政府 ...


別墅

積分: 663


發表於 08-7-21 13:11 |顯示全部帖子

回覆 #1 ANDREAMLEE 的文章

勞氣是沒用的!

我其實都希望佢地真係咁, 咁樣, 我地就更有理據, 話政府對外傭僱主政策不公了!

但政治我唔係太熟悉, 我覺得可能要請教葉太或佢其他議員的意見


公爵府

積分: 28598

好媽媽勳章 醒目開學勳章


發表於 08-7-21 13:17 |顯示全部帖子
原文章由 CreativeAccount 於 08-7-21 12:43 發表
其實政府好聰明, 點會唔知呢個問題, 因為我地聲音薄弱, 至犧牲我地, 同外僱工會, 議員及中介公司(商人)交功課咋

其實agent一樣煩死架咋,有d剛到左既咪一樣交左levy,佢地一樣煩agent cut妹,換妹.:;pppp:
因一出visa就要先交levy,再等工人黎架嘛,交左個d咪企晒係度囉.


男爵府

積分: 5890


發表於 08-7-21 13:25 |顯示全部帖子
其實我唔係好明, 係咪由入境處批出visa果日起計呢? 如果入境處今日通知我批左啦, 咁我叫Agent在8月1日(如改這天落實)先幫我去拎visa, 咁我即係唔駛比$9600?


伯爵府

積分: 17810


發表於 08-7-21 13:34 |顯示全部帖子
creative / fa :

其實我地以家可以再做d咩...
玩下手低能局長響下午講實話提早一個月,對已簽好合約既僱主全冇著數....

今日睇報紙,印傭協協會主席提出反建議,已交稅的僱主,設立退款扣數安排...

其實我地可以聯同佢地一齊得嗎..可能會有更多人支持


禁止訪問

積分: 11847


發表於 08-7-21 13:45 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 104


發表於 08-7-21 13:50 |顯示全部帖子
無能白癡政府!完全不公平的方案!!歧視剛簽的顧主!


伯爵府

積分: 17810


發表於 08-7-21 13:52 |顯示全部帖子
唉,真係吾知政府食左咩野...廢到咁


別墅

積分: 618


發表於 08-7-21 14:29 |顯示全部帖子
我剛剛在7月11日交左果$2,400,政府之後先提出不用比,今次無得退回。佢地怕庥煩,吾想浪費人力物力。
我打去入境處,佢地叫我等佢地落實左之後交費,甘咪要罰款。
不過,如果佢地不退回$$$,咪豪比佢地,都無辦法。我今個月1剛剛要請個新工人。

個個工人真係吾點,比左6個月時間佢改,都係話成日吾記得,又無心記住。 係味個個工人都係甘? 非常之勞氣,政府完全不監管低劣質數的外籍僱用,又不保障香港的僱主,佢地話加人工,話加就加永無話減。

首頁
1

尾頁

跳至