網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   30


大宅

積分: 2137


發表於 16-8-21 22:15 |顯示全部帖子
想淘梳化,請問有冇平嘅集運公司或速遞介紹?


大宅

積分: 3160

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


發表於 16-8-22 07:44 |顯示全部帖子

回覆樓主:

增益集運


複式洋房

積分: 432


發表於 16-8-22 15:37 |顯示全部帖子
之前買家私用過物流
开源泰中港货运贸易公司


大宅

積分: 3756

2019新春慶豚圓


發表於 16-8-22 15:49 |顯示全部帖子
我淘緊 個賣家用好運來物流
好平喎
大陸送到屋企樓下加200人仔
不過未送黎 送黎再分享下


複式洋房

積分: 431


發表於 16-8-22 16:30 |顯示全部帖子
kkilam 發表於 16-8-22 15:49
我淘緊 個賣家用好運來物流
好平喎
大陸送到屋企樓下加200人仔

有冇聯絡資料


大宅

積分: 3756

2019新春慶豚圓


發表於 16-8-22 20:27 |顯示全部帖子
candy2010hk 發表於 16-8-22 16:30
有冇聯絡資料

冇丫 系賣家聯絡佢 如果好用我會問賣家拎資料


大宅

積分: 2024


發表於 16-8-26 00:35 |顯示全部帖子
kkilam 發表於 16-8-22 15:49
我淘緊 個賣家用好運來物流
好平喎
大陸送到屋企樓下加200人仔

Ok嘛?可否分享資料?


大宅

積分: 3756

2019新春慶豚圓


發表於 16-8-27 12:13 |顯示全部帖子
kystep 發表於 16-8-26 00:35
Ok嘛?可否分享資料?

叫鑫港穗
淘寶賣家幫我發左 收我200蚊人仔40kg由大陸送東涌
不過淨系送到樓下
果日收貨個司機哥哥見我拎吾到
幫我搬埋上樓 冇打算收我錢既
但我都有比左50蚊大家開心

之後我有淘寶搵呢間公司
收1蚊1kg 最少90蚊
送上門最少200蚊
送東涌最少300蚊
另有自提點 不過遠d同煩d
如果傢私大件貨 用呢個就抵!


男爵府

積分: 5494


發表於 16-9-2 17:07 |顯示全部帖子
kkilam 發表於 16-8-27 12:13
叫鑫港穗
淘寶賣家幫我發左 收我200蚊人仔40kg由大陸送東涌
不過淨系送到樓下
嘩, 好抵喎, 但我想問你個淘寶賣家喺邊架? 我都想搵個賣家幫我搵呢間公司運落嚟....


大宅

積分: 3756

2019新春慶豚圓


發表於 16-9-2 17:11 |顯示全部帖子
toronto929 發表於 16-9-2 17:07
嘩, 好抵喎, 但我想問你個淘寶賣家喺邊架? 我都想搵個賣家幫我搵呢間公司運落嚟.... ...

复制这条信息,打开(emoji)手机淘宝(emoji)即可看到【沙发床1.5可折叠双人1.8宜家现代小户型拆洗多功能实木推拉1.2】¥AAJRKdHn¥http://e22a.com/h.01G8jJ?cv=AAJRKdHn&sm=c14e31
呢間買丫!個賣家話系搵好運來物流 但寄到黎個物流系叫鑫港穗


男爵府

積分: 5494


發表於 16-9-2 17:26 |顯示全部帖子
kkilam 發表於 16-9-2 17:11
复制这条信息,打开(emoji)手机淘宝(emoji)即可看到【沙发床1.5可折叠双人1.8宜家现代小户型拆洗多功能实 ...
唔該晒, 我又試吓問個賣家可唔可以幫我搵呢個物流先....
BTW, 你張SOFA都好正咁喎


大宅

積分: 3756

2019新春慶豚圓


發表於 16-9-2 18:02 |顯示全部帖子
toronto929 發表於 16-9-2 17:26
唔該晒, 我又試吓問個賣家可唔可以幫我搵呢個物流先....
BTW, 你張SOFA都好正咁喎
...

我主要當床訓 好舒服


男爵府

積分: 5494


發表於 16-9-3 11:54 |顯示全部帖子
kkilam 發表於 16-9-2 17:11
复制这条信息,打开(emoji)手机淘宝(emoji)即可看到【沙发床1.5可折叠双人1.8宜家现代小户型拆洗多功能实 ...

真係唔該晒你呀。。。。本身賣家話運過柜落嚟hk要900人仔,而家叫佢用你講呢間話300咋
平咗3倍,正


大宅

積分: 3756

2019新春慶豚圓


發表於 16-9-3 17:18 |顯示全部帖子
toronto929 發表於 16-9-3 11:54
真係唔該晒你呀。。。。本身賣家話運過柜落嚟hk要900人仔,而家叫佢用你講呢間話300咋 ...

平得幾多得幾多
不過呢間你問下送吾送上門喎!
吾送要自己收丫
不過我好彩個司機好人幫我送埋


子爵府

積分: 14171

2020勳章 2019新春慶豚圓


發表於 16-9-3 17:34 |顯示全部帖子
本帖最後由 wannabe118 於 16-9-3 17:35 編輯

DEL


男爵府

積分: 5494


發表於 16-9-5 00:15 |顯示全部帖子
kkilam 發表於 16-9-3 17:18
平得幾多得幾多
不過呢間你問下送吾送上門喎!
吾送要自己收丫

我果度要行樓梯架,所以點都唔會上門架啦。。。唯有到時時間盡就啦


大宅

積分: 1655


發表於 16-9-5 01:27 |顯示全部帖子
本帖最後由 poohlo 於 16-9-5 01:27 編輯
kkilam 發表於 16-9-2 18:02
我主要當床訓 好舒服

請問有冇link ?我想淘梳化床,想睇下你果張


大宅

積分: 3756

2019新春慶豚圓


發表於 16-9-5 14:07 |顯示全部帖子
poohlo 發表於 16-9-5 01:27
請問有冇link ?我想淘梳化床,想睇下你果張

复制这条信息,打开(emoji)手机淘宝(emoji)即可看到【沙发床 可折叠双人1.5两用1.8宜家布艺实木书房小户型多功能沙发】¥AAJcUCsM¥http://e22a.com/h.0d2u0j?cv=AAJcUCsM&sm=65c6b3


男爵府

積分: 9655


發表於 16-10-24 12:12 |顯示全部帖子
呢間鑫港穗, 是否吾送上門呢!???

首頁
1

尾頁

跳至