少年成長

跳至

首頁

尾頁

複式洋房

積分: 469

發表於 08-12-3 15:16 |顯示全部帖子
今日搭巴士, 上左上層, 都唔係好多人, 我坐左靠左既窗邊位, 前後左右都冇人坐既. 到左下一個站有一對母女上左車, 個女大既6,7歲度啦, 坐左係我既後面, 個阿媽就坐右邊既外邊位.

個女上左車之後冇耐就開始踢我張椅, 因為佢唔係唔小心咁踢到, 應該係度玩, 係會一路咁踢落去, 所以我用好正常語氣同佢講: "可唔可以唔好踼AR??" 我當時都望左佢媽一眼, 佢係望住窗冇反應好似聽唔到咁, 咁個女仔見我話佢就冇出聲, 不過就都停左.

隔左唔夠30秒, 佢又係咁踢踢踢, 我見佢冇跡象會停, 所以再轉頭, 比之前再大聲小小(因為我想佢媽聽到都可以話下佢)同佢講:"可唔可以唔好踢呀唔該??" 跟住佢阿媽就黎料啦....以下係對話:

個阿媽: 你駛唔駛咁惡呀依家, 唔駛咁既...

我: 我同佢講唔該架...

個阿媽: 你第一次有講唔該咩 ?? (下, 咁即係佢第一次聽到我講, 不過唔理啦)

我 : 下...依家係佢踼我張椅, 係佢唔arm 喎, 我唔係老馮要講唔該架bor, 我大聲係以為佢聽唔到同我都想你聽到可以話下佢...

個阿媽: 你去死啦, 你去仆街死啦....... (我以為聽錯, 個阿媽竟然是非不分)

我: 依家係佢唔arm, 你叫我去仆街死 ?? 你呢d咩家教??

個阿媽: 係ar, 你快d去死啦, 仆街啦, 死死死啦快d....

我 : 係你個女唔arm在先, 你當住佢面叫我去仆街死, 佢第時有咩事, 第一句就叫人去仆街死[email=*&^%@$$]*&^%@$$[/email]^架啦, 有個阿媽撐住, 呢d就係家教.?

個阿媽: (同個女講)人地唔好老皮ar, 唔好踢啦........(繼續不斷係度死死仆街死)

真係好X興, 不過我都費事同人教女, 所謂有其母必有其女, 第時佢自己受反...

男爵府

積分: 5667

發表於 08-12-5 00:21 |顯示全部帖子
若果我係你,一開始就會向家長「關心」一下佢個女隻腳係咪出o左乜野事喇...

大宅

積分: 4479

發表於 08-12-8 09:59 |顯示全部帖子
無謂同呢D人一般見識。我以前都曾經有一次有個小女孩係踢到我隻腳跌到我好心扶起佢,點知佢阿媽當街狗血淋頭咁罵我,仲同個女講話返去話比爸爸知叫爸爸打死我。真係好想問下個c9佢係唔係今日唔記得左食藥。

呢個世界係有D粗人係一個粗魯既環境長大,因為對佢黎講佢唔覺得有咩野錯。大家 Level 唔同,你唔好為此唔開心。

禁止訪問

積分: 2775

發表於 08-12-11 15:07 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

大宅

積分: 3377

發表於 08-12-11 19:11 |顯示全部帖子
I think there are many that kind of "people". Once I was waiting for a minibus. I was the fourth or fifth in the long queue. It was a long wait. After I had waited for 10 minutes, suddenly a woman came and stood next to me with a kid aged 4 or 5. I told her to line up, but she shouted at me that she had been waiting there for 10 minutes and that she had not seen me, so I was the one who jumped the queue, not her!!!! Ridiculous! The queue was a straight line and very obviously she was standing outside the straight line. I was so furious. She did not go and the people following me did not say a word to help me. I told her firmly that she could only stand behind me but not in front of me. She stood there and continued to yell at me in bad language. What a 'person'!!! I almost wanted to call the police!!!!! When the minibus came, I did not allow her to get on it before I did.

首頁

尾頁

跳至