婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   134


大宅

積分: 2331


發表於 18-2-21 23:19 |顯示全部帖子

回覆樓主:

希望你地永遠幸福,黑暗遠離你地。


大宅

積分: 1478


發表於 18-2-22 22:30 |顯示全部帖子

回覆樓主

唔明點解開你大門=想強姦你?
Anyway 2個仔都係親生都會咁偏心!
之前租天台比你地,係因為想有人
免費整靚間屋?


複式洋房

積分: 482

2019勳章


發表於 18-2-23 02:29 |顯示全部帖子

回覆樓主

睇完樓主之後,我仲以為我媽(親生)已經係極品我防緊bb果陣已經問我媽會唔會幫我坐月,佢都應承左我會幫我坐,我心諗可以慳返d錢唔駛請陪月啦!!點知到我出院返左屋企之後只係睇電視,不停玩電話,訓覺同食飯沖涼!!又唔教下我點樣湊bb,好彩我有請工人姐姐同老公煲野俾我飲,老爺奶奶又俾錢我買補品補身之後我都頂唔順趕左我媽走,反正佢過黎又唔係幫我坐月,只係陪坐,陪坐駛鬼你咩?仲要走果日發哂脾氣咁之後冇耐又追我還錢(因爲以前借過佢錢),我都好聲好氣同佢講話依家多左開支,直係還唔到俾佢要遲d!點知講唔夠兩句佢就發哂癲咁一定要我還錢就算我冇錢都好,咁我都知道我欠佢錢要還既。但係又呢一刻起我已經對佢心淡,因為佢要我還返哂呢廿幾年黎問佢所借過既一分一毫,我依家只會覺得佢真係佢好反轉豬肚。因為之前已經為左好少好少既事嘈過好多次。就算探bb,佢都唔會話好開心,只係望兩下,跟住繼續玩佢既電話,相反我老爺奶奶見到bb好開心蹭住抱bb。
淨係玩電話呢個問題已經反映左無限次,之前仲要教壞我工人姐姐,湊住bb都可以兩個玩到忘我境界!!我媽仲要唔覺得有問題
我老公同我媽媽每次見面都有打招呼先,但係我媽連一句回應都冇,唔係每次玩電話玩到天荒地老,就係話聽唔到。咁其實正常你見到有個識得既人起你面前經過,你都會打招呼啦!!唔打招呼,hello都好呀!佢可以完全一個都冇扮睇唔到,呢樣野唔係我老公話我知,係我見到!!
話返佢咁樣其實唔好,佢又黑口黑面,其實我想講呢d其實係基本禮貌囉!!
總之自從佢叫我再還返呢廿幾年黎既錢我已經唔想同佢再聯絡,我連新年我都冇帶阿b同佢拜年。
我曾經諗過你真係唔好俾我中六合彩,第時只要同你一關我一概都唔會幫,唔理邊個開聲。我媽仲要話我生得你唔係一定老馮對你好囉,其實我想講你生得我出,第時有咩頭暈身興我都唔係老馮去幫你


複式洋房

積分: 482

2019勳章


發表於 18-2-23 02:47 |顯示全部帖子

回覆樓主

d人成日話自己阿媽對自己有幾好,sorry我真係完全feel唔佢返工就係我返工既對面,但係佢都冇話煮飯我食陀bb果陣,因為佢一直都係帶開飯既,我相隔一條馬路我臨生前去我媽度待產,點知搞到俾蚤咬,晚晚都俾d蚤咬醒結果我老公見到我咁一定要我走,我媽就話佢間屋冇蚤,有蚤既話點會唔咬佢同細佬只咬我一個?結果我媽又黑面


別墅

積分: 598

2019勳章


發表於 18-3-6 07:26 |顯示全部帖子

回覆樓主

嘩 真係好癲 真心恭喜樓主兩公婆擺脫咗呢家怪人呀


男爵府

積分: 8108

2019勳章


發表於 18-3-9 12:57 |顯示全部帖子
MAYCHOW123 發表於 18-2-21 19:09
推理完全正確,62並唔係想試探3樓有冇人,而係好肯定3樓得我一個,所以用偷返嚟的匙咭開左大門個鎖發現仲 ...
樓主走得快好世界。


禁止訪問

積分: 211


發表於 18-3-9 22:56 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26055

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 18-3-11 13:13 |顯示全部帖子
ada_fung 發表於 17-9-30 20:05
其實你老公係咪唔係親生?

同問


複式洋房

積分: 334


發表於 18-3-13 20:20 |顯示全部帖子
C6有少少似62,但同99一d都唔似,佢地一家行出嚟,62,99同叔仔係一家三口,我c6似外人,係個感覺,佢地一家三口永遠望人係蛇頭鼠眼,好多野盤算緊人地,反而我c6係行出俾人感覺好簡單,無心計嗰種。


大宅

積分: 4010

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 18-3-21 03:41 |顯示全部帖子
好恐怖呀
我以為我老公的老豆老母衰,真係一山還有一山高

我都好好彩,老公一早同佢地斷絕聯絡,我地結左婚生埋B都冇搵過佢地


大宅

積分: 1128


發表於 18-3-22 15:49 |顯示全部帖子
樓主同老公要幸福快樂呀


複式洋房

積分: 323

2019勳章


發表於 18-3-22 19:31 |顯示全部帖子

回覆樓主

可以問下點解洗碗棉要吉幾條陰毛嗎?


別墅

積分: 949


發表於 18-3-23 01:26 |顯示全部帖子
MAYCHOW123 發表於 17-10-4 14:02
回覆 cancan2013 的帖子

老公細個嗰陣有懷疑過自己唔係親生, 所以偷偷地拎張出世紙睇過, 係親生的

你老公好慘


複式洋房

積分: 334


發表於 18-3-23 23:50 |顯示全部帖子
Missie_Krissie 發表於 18-3-22 19:31
可以問下點解洗碗棉要吉幾條陰毛嗎?
其實我都好想知,陰毛同洗碗棉兩樣唔會關係嘅野,可能又係迷信掛,6299迷信到令人覺得匪而所思,C6由細到大被放養,被佢地處處留難,一齊都係迷信惹的禍,不過講到底,如果解籤佬講一句''你個仔過得好你就會唔好'',做父母嘅就全心全意用盡方法令個仔唔開心,其實呢兩個人根本唔配做人父母。


別墅

積分: 846


發表於 18-3-25 00:30 |顯示全部帖子

回覆樓主:

祝褔你二公婆以後開開心心


複式洋房

積分: 482


發表於 18-3-26 14:51 |顯示全部帖子
頂, 我個心一邊睇一邊講粗口..
呢個男家真係好有問題..
我都覺得好似睇緊恐怖片咁..
依家雨過天情就好啦..
斷左佢個邊真係可喜可賀..
好彩係你咁大擔帶住你老公走..
如果你同你老公一樣咁細擔就大獲..
祝你地永遠幸福快樂..
恭喜你地走出呢個黑暗生活..


別墅

積分: 725


發表於 18-3-27 14:56 |顯示全部帖子
加油牙,但我係你,係要我走,我就不走。。。
我好你小小
但都差不多
女方幫手好重要



男爵府

積分: 7671

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 18-3-27 15:12 |顯示全部帖子
ada_fung 發表於 17-9-30 20:05
其實你老公係咪唔係親生?

同感 差別咁大一定有原罪 狗都有原因無咁錫啦
te quiero mucho mi amo


男爵府

積分: 7671

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 18-3-27 15:13 |顯示全部帖子
newspaperhang 發表於 17-10-2 01:17
搭咀講句,可能你親戚覺得三十幾影響生小朋友
ps. 我都係估下咋
...

係啊 我同我ex講你溝女一定咪溝d 近35
te quiero mucho mi amo


男爵府

積分: 7671

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 18-3-27 15:18 |顯示全部帖子
MAYCHOW123 發表於 17-10-3 09:17
第五部份:實行結婚計劃

正當我地諗住開始籌備結婚,老公媽媽的不停阻攔,令我地感到非常吃力,包括連我自 ...

溏心風暴喔
te quiero mucho mi amo

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊