夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6869


發表於 09-3-6 21:31 |顯示全部帖子
佢一路做散工, 有開工有錢, 冇工開冇錢, 又要供樓又要養個仔, 有冇人同我一樣 ?


禁止訪問

積分: 4584


發表於 09-3-6 21:58 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4840


發表於 09-3-7 00:03 |顯示全部帖子
我之前老公個半月冇嘢做,都係用積蓄和我份量,我哋淨屋租$2300,仔仔洗費$2000,保險費$2000/月,所以都係剛剛好過到。


複式洋房

積分: 408


發表於 09-3-8 14:44 |顯示全部帖子
我老公失業接近兩年, 一直靠我一份糧加積蓄過, 好無奈, 亦很影響夫婦感情. 唔知可以點算, 亦唔想為此離婚.


男爵府

積分: 6522


發表於 09-3-8 15:19 |顯示全部帖子
我老公以前都好懶..(其實就唔係懶...係唔中意見工,怕失敗).我會比個期限佢...(叫佢好好休息)..期限到.就比一個月佢搵工..(一個星期起碼要見5-10份工....)次次都好快有人請佢.. (佢個樣老老實實掛..) ..我同佢講..如果一個月都搵唔到..我比乜工佢見..佢都要見and 做..(我嚇佢話..我到時要佢做什工呀..看更呀....佢唔想的話就响果一個月加多兩錢肉緊搵工)


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


發表於 09-3-8 15:39 |顯示全部帖子
楼主你老公做什么工作的?
看我能否帮你,我公司要请一个主管,18000元一个月,一星期工作六天,偶尔要公干离港
试用期三个月,试用期间表现好可加薪水


珍珠宮

積分: 37381

2021勳章


發表於 09-3-8 16:23 |顯示全部帖子
請問你公司做邊行? 個主管係管邊個部門?
原帖由 猪仔妈 於 09-3-8 15:39 發表
楼主你老公做什么工作的?
看我能否帮你,我公司要请一个主管,18000元一个月,一星期工作六天,偶尔要公干离港
试用期三个月,试用期间表现好可加薪水


大宅

積分: 2915


發表於 09-3-8 19:23 |顯示全部帖子
請問要咩條件架?


別墅

積分: 843


發表於 09-3-8 22:39 |顯示全部帖子
原帖由 (!_!) 於 09-3-8 14:44 發表
我老公失業接近兩年, 一直靠我一份糧加積蓄過, 好無奈, 亦很影響夫婦感情. 唔知可以點算, 亦唔想為此離婚.


我都係咁,對佢真係好失望,簡直想踢走佢..........


子爵府

積分: 13446


發表於 09-3-9 06:52 |顯示全部帖子
看了標題很久都無進來讀,以為與自己無關。
我老公?
結婚初10年,我覺得老公做人
1、很有原則,守真理,
2、不肯為5斗米而折腰,
3、視錢財如糞土

我覺得第3點是他賺錢的一個致命點。加上每次起步時都遇上社會的經濟風暴。

初結婚,我還要讀書,我們家庭經濟狀況很差。

後來自從大女出生後,我發覺他對 第三點 漸漸的有所改觀,不知是以前我不夠認識他,還是他真的有改變。 可是就業機會好似已經沒有我的好。追不上我的人工。

不離不棄是我為一的選擇。

http://www.youtube.com/watch?v=6zbpDe_QhS0

老婆揾$揹起成個家, 老公係家庭主男同湊細路。有無擂同?


複式洋房

積分: 299


發表於 09-3-9 10:54 |顯示全部帖子
原帖由 猪仔妈 於 09-3-8 15:39 發表
楼主你老公做什么工作的?
看我能否帮你,我公司要请一个主管,18000元一个月,一星期工作六天,偶尔要公干离港
试用期三个月,试用期间表现好可加薪水


好吸引, 有什麼要求 ?


男爵府

積分: 6869


發表於 09-3-9 11:03 |顯示全部帖子
原帖由 猪仔妈 於 09-3-8 15:39 發表
楼主你老公做什么工作的?
看我能否帮你,我公司要请一个主管,18000元一个月,一星期工作六天,偶尔要公干离港
试用期三个月,试用期间表现好可加薪水


C6得中三程度, 做開冷氣工程喎, 都啱嗎 ?


男爵府

積分: 7957

好媽媽勳章


發表於 09-3-9 12:36 |顯示全部帖子
我情況大致上同妳一樣, 只不過我老公失業是近幾個月的事. 我都覺得好無奈...
為了家庭, 大家努力吧 !


原帖由 (!_!) 於 09-3-8 14:44 發表
我老公失業接近兩年, 一直靠我一份糧加積蓄過, 好無奈, 亦很影響夫婦感情. 唔知可以點算, 亦唔想為此離婚.


大宅

積分: 2365


發表於 09-3-9 18:40 |顯示全部帖子
我都係同道中人,我老公都失咗業一年多,我為此事已精神崩潰,我一個人要撐起成頭家,實在感到身心疲累,苦不堪言!這實在非常影響我們夫婦感情,我老公都有大學程度,但一樣難搵工!
唔好意思,豬仔媽,唔知我老公是否適合這份工?可否介紹給我老公?請PM我或email我: [email protected]
謝謝!


大宅

積分: 2664


發表於 09-3-9 23:10 |顯示全部帖子
我老公都成2,3個月冇野做喇..
但佢又唔比我出去做野..佢話唔想湊仔
仲話湊仔好麻煩,,,但佢到依家都未搵到野做
我壓力都好大..驚冇錢用..但佢又話唔會冇錢
我都唔知佢D錢係點黎..佢又冇乜學歷
係大陸讀到中3,,佢做開廚房,,
依家都係搵緊同廚房有關既工
我都希望佢怏D搵到野做,,唔駛我擔心


大宅

積分: 3372


發表於 09-3-10 07:44 |顯示全部帖子
Hi ndw,

現在呢個時候唔需要太介意"女主外,男主內"的觀念
之前我有睇"tvd"一個新聞節目,
就係講"女主外,男主內"的觀念,
現在好多人好似你們的情況,
其實只要你們夫妻覺得ok就可以la


原帖由 ndw 於 09-3-9 06:52 發表
看了標題很久都無進來讀,以為與自己無關。
我老公?
結婚初10年,我覺得老公做人
1、很有原則,守真理,
2、不肯為5斗米而折腰,
3、視錢財如糞土

我覺得第3點是他賺錢的一個致命點。加上每次起步時都遇上社會的經濟風暴。

初 ...


別墅

積分: 525

好媽媽勳章


發表於 09-3-10 09:38 |顯示全部帖子
呢度可以搵到d有共鳴o既姊妹呀~~
我老公因工傷冇做野4個月,好返成2個月喇,但遲遲都唔肯搵工,日日就死响屋企上網打機. 叫佢搵野做就話自己唔識同人溝通, 等緊佢親戚接d地盤工返黎做雜工,一d前途都冇. 叫多兩叫仲話我好迫佢, 佢想死喎. 唉~~34歲咋, 已經咁冇上進心. 過多十年會變成點, 我真係唔敢想像.


複式洋房

積分: 408


發表於 09-3-10 23:15 |顯示全部帖子
自己日日辛苦返工, 老公一直獨留在家的老婆, 你們會否胡思亂想, 驚老公去滾?

我會:( :(


男爵府

積分: 9263

牛年勳章 2021勳章 畀面勳章


發表於 09-3-10 23:44 |顯示全部帖子
原帖由 (!_!) 於 09-3-10 23:15 發表
自己日日辛苦返工, 老公一直獨留在家的老婆, 你們會否胡思亂想, 驚老公去滾?

我會:( :(

除左佢去見工之外,唔好俾多餘錢佢,有錢洗又唔洗做就會身痕.


男爵府

積分: 5774


發表於 09-3-11 13:02 |顯示全部帖子
大概十幾年前, 我老公的情況都係好多時冇工開, 一個月搵一兩千, 好彩當時我地未有小朋友.

以前每年過年, 我老公都冇錢比我, 直到早兩年, 佢先開始儲到一班客, 算係開足工.

以前我都覺得我老公唔上進, 冇工開就只係係屋企訓覺打機, 看更都可以搵份啦. 但而家睇返轉頭, 原來做那些做勞動工作的男人, 一般都唔會好似SALES性格主動搵野做, 但機會來到的話, 佢地係會好勤力咁做.

而家我老公每日都好勤力準時起身開工, 唔會因為之前一晚打機打得夜, 第二日唔起身. 可能係要做個旁樣比個女睇, 亦都因為佢準時, 多左好多工作機會.

我係過來人, 我好明白大家的感受, 你越係緊張佢, 佢越係懶散, 因為其實佢地都有產力, 但只識打機上網逃避問題.我做女人的, 只會自強, 不可隨便倚靠男人. 但亦都唔好埋怨咁多, 男人聽都會覺得好煩. 到男人搵到穩定工作後, 佢就會重拾自信同埋責任感.

試下叫佢想下, 可唔可以接受保安(看更) 之類工作, 雖然人工唔多, 但最起碼養得起自己, 減少家庭負擔.

如果你係全職媽咪, 但老公冇野做又唔比你出去搵野做, 咁你就要果斷唔好聽哂老公話, 即刻搵人或搵幼兒園之類幫你揍小朋友, 馬上出來工作, 要好好保障你自己, 不可倚靠男人. 我覺得做人最好首先要有能力照顧到自己, 不要以為兩個人結緍係因為自己冇能力自己生活, 而要兩個人夾份生活.

首頁

尾頁

跳至