義工

產前產後 今日: 22|主題: 240429

12
跳至
查看: 6712 | 回覆: 26
(長文)生第二胎產程分享,入院5個鐘生左


別墅

國民生產總值:824


發表於 18-3-24 10:08 |顯示全部帖子
內文好長氣。。。

想同就黎生第二胎jm或者諗緊生唔生第二胎既jm分享下,順便係到留 record比自己,因為唔會再有呢個經歷啦 要留低回憶!
首先講下背景 大仔2y7m
細佬edd 3月19日

2018年3月18日
返教會時去次所有一條血絲連住紙巾 跟住全日無再出現,全日無任何反應

2018年3月19日
01:00am開始半小時一次宮縮,每次兩分半鐘,到兩點幾3點無左
05:17am 醒左去廁所,抹既時候見到有啡色
05:30 am 有紅色血絲,醒左食舊蛋糕 柯左陀(emoji)無陣痛

07:00-8:xx am不規律陣痛,有時10分鐘有時20分鐘,每次陣痛長分幾兩分鐘,不過可能要忙住幫大仔換衫返學無mark陣痛

09:00-10:00am 6分鐘一次

11點幾上產前房,擺低左袋落職員餐廳食個左飯 其間4分幾痛一次,個隻痛係連埋腰酸個種

12:00-13:00pm 又變返5分幾6分一次

14:00pm 姑娘問我出唔出去un波波,會快好多,14:30就開始有物理治療師教啦(雖然我有上胎un既經驗但都有去學)

到左un波既時候 好快un左幾就頂唔順要用轉既方法(無痛時用un,痛既要轉)

14:45pm 規律4分半一次,一次分幾鐘

15:15pm 好痛苦咁完左波波既時間返埋床邊 一堆陣痛就沖埋黎。。開始3分幾,2分幾一次,每次一分鐘

15:40pm 姑娘問我痛成點(我已經痛到要訓係床上)我話 有急屎既感覺同埋feel到下面頂下頂下,跟住佢幫我睇下開左幾多度啦,度完就call馬叫人話要落產房喇!開左7度

個下我o左咀,心諗我上胎都係產房比人刺穿羊水先8度我依家就7度咪好快搞掂?跟住我拿拿聲打比老公佢都o左咀

落到產房埋老公黎到先幫我穿水 穿水後15分鐘啊b 出左世啦4點幾(其實我唔夠氣 如果閉氣用力夠耐應該5分鐘搞掂)

全程無用笑氣,無助產,唔洗剪會陰但有少少傷口,母子平安都感恩


大宅

國民生產總值:1244


發表於 18-3-24 10:42 |顯示全部帖子
szewang 發表於 18-3-24 10:08
內文好長氣。。。

想同就黎生第二胎jm或者諗緊生唔生第二胎既jm分享下,順便係到留 record比自己,因為唔會 ...

恭喜曬,謝謝分享。 我下個月都生第二胎,希望唔好痛太耐啦


別墅

國民生產總值:824


發表於 18-3-24 12:09 |顯示全部帖子
washipig 發表於 18-3-24 10:42
恭喜曬,謝謝分享。 我下個月都生第二胎,希望唔好痛太耐啦

加油啊 一定會好快 好順利 唔洗擔心


洋房

國民生產總值:38


發表於 18-3-24 20:06 |顯示全部帖子
washipig 發表於 18-3-24 10:42
恭喜曬,謝謝分享。 我下個月都生第二胎,希望唔好痛太耐啦

恭喜!看妳生得好輕鬆!


大宅

國民生產總值:1094


發表於 18-3-24 21:28 |顯示全部帖子
szewang 發表於 18-3-24 10:08
內文好長氣。。。

想同就黎生第二胎jm或者諗緊生唔生第二胎既jm分享下,順便係到留 record比自己,因為唔會 ...

媽媽第一胎幾耐左右啊?
我有d緊張第二個會唔會比第一個快好多架


子爵府

國民生產總值:11954


發表於 18-3-24 22:38 |顯示全部帖子

回覆樓主:

恭喜,我地第二胎同你相差一日,3月18,一樣都係5個鐘生完。半夜3點幾有一兩下宮縮,4點幾有規律10分鐘一次。洗頭沖涼預備2歲大仔早餐(因為我在外國,冇親戚,所以要帶埋去醫院), 叫醒老公。一家三口5點幾出車去醫院,當時約7分鐘一次。

到左醫院,等檢查,5至6分鐘一次。一檢原來開到6指,嗰時6點多

到7點幾開到7,自動穿左水,之後開始見紅

9點幾檢查已經9,不過阿仔個頭遲遲未見,到10點半先開始push. 大約15分鐘生完

第一胎入院(當時4,5度)到生,10個鐘。
妳們將永遠活在我的心中.


大宅

國民生產總值:4970


發表於 18-3-25 00:21 |顯示全部帖子

回覆樓主:

過程好順利呀
我5月都生第2胎,上胎5個鐘生咗,希望呢胎再快dd


別墅

國民生產總值:616


發表於 18-3-25 01:31 |顯示全部帖子

回覆樓主

請教...啲人話第2胎會快啲
咁係去到陣痛幾耐一次先決定入院?

我黎緊生第2胎,第一胎落催生藥5個鐘多啲生左,而家成日諗第2個係咪一痛就要入院?


別墅

國民生產總值:824


發表於 18-3-25 14:17 |顯示全部帖子
gngn1+7 發表於 18-3-24 20:06
恭喜!看妳生得好輕鬆!

唔文笑氣個人會清醒d 保持大力鼻吸閉氣出力


別墅

國民生產總值:824


發表於 18-3-25 14:18 |顯示全部帖子
XX煩人一個 發表於 18-3-24 21:28
媽媽第一胎幾耐左右啊?
我有d緊張第二個會唔會比第一個快好多架
...

第一胎我8點見紅之後入院都搞到夜晚10點先開4度落得產房 11點幾生


別墅

國民生產總值:824


發表於 18-3-25 14:20 |顯示全部帖子
ET8379 發表於 18-3-24 22:38
恭喜,我地第二胎同你相差一日,3月18,一樣都係5個鐘生完。半夜3點幾有一兩下宮縮,4點幾有規律10分鐘一次 ...

哇開得好快 但你應該要係無陣痛個陣用力會仲快出黎 哈哈 我地大細個個都差唔多時間wo


別墅

國民生產總值:824


發表於 18-3-25 14:20 |顯示全部帖子
pigpiglamlam 發表於 18-3-25 00:21
過程好順利呀
我5月都生第2胎,上胎5個鐘生咗,希望呢胎再快dd

5個鐘係入院前後計??好快啊 我fd第一胎同你差唔多 今次第二胎仲快 入左院一個鐘ko


別墅

國民生產總值:824


發表於 18-3-25 14:22 |顯示全部帖子
cc+ 發表於 18-3-25 01:31
請教...啲人話第2胎會快啲
咁係去到陣痛幾耐一次先決定入院?

咁要睇下你咩情況 如果係穿水就要即去啦 無穿水有見紅我就會等到有陣痛先去 10-15分鐘一次個d


大宅

國民生產總值:4970


發表於 18-3-25 15:19 |顯示全部帖子
szewang 發表於 18-3-25 14:20
5個鐘係入院前後計??好快啊 我fd第一胎同你差唔多 今次第二胎仲快 入左院一個鐘ko
...

我穿水入院,等咗1晚冇動靜,又冇陣痛,第2日催生,由落藥到生咗用咗5個鐘


大宅

國民生產總值:1137


發表於 18-3-25 17:04 |顯示全部帖子

回覆樓主

恭喜呀!我b都係319出世架!


子爵府

國民生產總值:11954


發表於 18-3-25 20:51 |顯示全部帖子
szewang 發表於 18-3-25 14:20
哇開得好快 但你應該要係無陣痛個陣用力會仲快出黎 哈哈 我地大細個個都差唔多時間wo
...

竟然係咁。。。我聽個姑娘指揮咋,佢話到咁上下先會call 接生醫生
妳們將永遠活在我的心中.


大宅

國民生產總值:1094


發表於 18-3-26 15:48 |顯示全部帖子
szewang 發表於 18-3-25 14:18
第一胎我8點見紅之後入院都搞到夜晚10點先開4度落得產房 11點幾生
...

咁媽媽第二胎真係快好多。
我都希望可以快d,不過好怕痛,唔敢唔吸氣


別墅

國民生產總值:824


發表於 18-4-6 08:53 |顯示全部帖子
pigpiglamlam 發表於 18-3-25 15:19
我穿水入院,等咗1晚冇動靜,又冇陣痛,第2日催生,由落藥到生咗用咗5個鐘
...

穿左水都要催生 媽媽好偉大 聽人講催生針好痛??


別墅

國民生產總值:824


發表於 18-4-6 08:54 |顯示全部帖子
Monstercouple 發表於 18-3-25 17:04
恭喜呀!我b都係319出世架!

都恭喜你啊 有無同年同月同日媽媽會join下呢


別墅

國民生產總值:824


發表於 18-4-6 08:55 |顯示全部帖子
ET8379 發表於 18-3-25 20:51
竟然係咁。。。我聽個姑娘指揮咋,佢話到咁上下先會call 接生醫生

你邊間醫院生??我係姑娘定助產士接仔

12
跳至
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

© Baby-Kingdom.com Limited. All rights reserved.