自由講場

跳至

首頁
45678...12

尾頁
   9


大宅

積分: 3883


發表於 18-11-17 20:01 |顯示全部帖子
盧大力 發表於 18-11-17 19:39
原來喺樓主都係 sales 以佢嘅角度, 問咗價錢唔買 就係cheap精, 我好有理由相信 文中個sales好大機會就係 ...

葵芳廣場賣絲襪~好爆喔
你咁福爾摩斯既


男爵府

積分: 7852

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 18-11-17 20:03 |顯示全部帖子

回覆樓主:

都幾衰,講開又講,早幾日係又一城Jo malonne買支香水,睇緊未買時個Sales又係語氣勁差,當我買咗支成仟銀嘅香水時,即時好聲氣,真係想x佢個乖


禁止訪問

積分: 1423


發表於 18-11-17 20:04 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15077

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 18-11-17 20:05 |顯示全部帖子
個sales 無禮貌、態度差。
聽到都走人,唔會幫趁呢間舖




子爵府

積分: 13115

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 18-11-17 20:09 |顯示全部帖子
本帖最後由 Msolivialeung 於 18-11-17 20:11 編輯

好冇禮貌
有啲地方的確仲有價可以講!
個日高登買樣野,隨口問句折實喇?
收平左少少!
冇價講唔緊要,侮辱人唔係咁好
————
加多句,如果我聽到會即走唔睇!
態度咁勵害,少一個客冇所謂!


男爵府

積分: 5829


發表於 18-11-17 20:09 |顯示全部帖子

回覆樓主:

如果我在現場聽到,我都唔會幫襯佢囉,無得減就直接講,唔使咁臭串,有乜咁好笑?


大宅

積分: 3883


發表於 18-11-17 20:11 |顯示全部帖子
盧大力 發表於 18-11-17 20:04
以佢嘅角度 問咗價錢唔買就係cheap精 咁成件事 佢係主角而覺得好搞笑, 係咪好合理,
...

見佢之前有出招聘廣告,估計應該係搵人睇鋪,自己去做地產


禁止訪問

積分: 1423


發表於 18-11-17 20:14 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3883


發表於 18-11-17 20:20 |顯示全部帖子
盧大力 發表於 18-11-17 20:14
你意思係佢會 間唔中客串做sales? 如果係咁 嘅話, 個臭串sales九成有機會就係樓主

樓主做sales嘅角度, ...

本帖最後由 chanseenine 於 18-11-17 20:21 編輯

本帖最後由 chanseenine 於 18-11-17 20:20 編輯

個sales九X九係佢,分分鐘係老闆添,地產冇生意,返去自己睇鋪


伯爵府

積分: 15778

2019新春慶豚圓 2019勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


發表於 18-11-17 20:28 |顯示全部帖子

回覆樓主:

咁冇禮貌嘅人,咁都覺得好笑 , 第日你畀人咁話,唔知你笑唔笑得出呢
:-) :hammer: :verycold: :chair: :sm:


翡翠宮

積分: 93663

2019新春慶豚圓 2019勳章 畀面勳章


發表於 18-11-17 20:29 |顯示全部帖子
做得 sale 就專業少少啦,就算個客唔啱都唔駛咁講野


大宅

積分: 1835


發表於 18-11-17 20:29 |顯示全部帖子
本帖最後由 kawai呢 於 18-11-17 20:57 編輯
盧大力 發表於 18-11-17 20:00
真心覺得你下一代好慘, 因為父母冇得揀, 佢只能夠接受, 希望佢喺學校度 同朋友度, 學識咩叫做 惻隱之 ...
睇你其實都唔係好得去邊,只是大家觀感覺度唔同,道不同不相為謀,無需要甚麼父母,下一代也般出來吧!我好耐之前也做過sales,也遇過不少講價客,好cheap都遇唔少,今次我都講過,sales明顯地叫那位顧客大聲說多次,真估唔到佢真係大聲講多次,當時店內包括我幾位客人都O左望住佢,當時場面都真係覺得佢幾攪笑, 僅此而已!再講相信好多人都唔止做過一份識業,我都轉左行一段時間,一樣要對客的,形式不同罷了!


禁止訪問

積分: 1423


發表於 18-11-17 20:29 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1423


發表於 18-11-17 20:31 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1268


發表於 18-11-17 20:32 |顯示全部帖子
LOVEJELLY 發表於 18-11-17 18:19
唔覺得好笑,只覺得佢無禮貌,特登令人難堪!

X2, 真係唔知有咩好笑


禁止訪問

積分: 1423


發表於 18-11-17 20:34 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23524

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 18-11-17 20:39 |顯示全部帖子
就算我係揀緊衫嘅路人甲,聽到sales咁寸,都唔會幫襯。
答句唔好意思無折咪算囉。


大宅

積分: 1835


發表於 18-11-17 20:39 |顯示全部帖子
盧大力 發表於 18-11-17 20:29
佢真係老闆呢。 仲出post話請人
哈哈哈……再找舊D,我巳結業好耐,亦巳轉行一段時間!幫客仔出post請人,做我呢行客人嘅事我都要盡幫,保持良好關係!


子爵府

積分: 12307


發表於 18-11-17 20:43 |顯示全部帖子
kawai呢 發表於 18-11-17 20:39
哈哈哈……再找舊D,我巳結業好耐,亦巳轉行一段時間!幫客仔出post請人,做我呢行客人嘅事我都要盡幫,保 ...

唔好理D人啦。

解釋也多餘。只係会圍人


大宅

積分: 1702

2019新春慶豚圓


發表於 18-11-17 20:44 |顯示全部帖子
回覆 kawai呢 的帖子

個sales冇禮貌,奚落人為樂,呢啲人冇品又mean, 睇唔到有咩笑點



首頁
45678...12

尾頁

跳至