意見反饋
義工

自由講場 今日: 4296|主題: 1017052

跳至
樓主: tet123
會唔會專登買姓氏利是封?  


伯爵府

國民生產總值:16029

2019勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
吾會, 一來難重用二來我覺得好娘 (純個人感覺)


侯爵府

國民生產總值:20819

2019勳章 好媽媽勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子

回覆樓主:

結婚第一年貪得意有,之後無試過用了


珍珠宮

國民生產總值:45153

最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子

回覆樓主:

本帖最後由 Angelice-BeBe 於 19-1-11 17:15 編輯

結左婚後,我每年都有用,主要封比親戚家人


大宅

國民生產總值:2611

2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子

回覆樓主:

唔會


公爵府

國民生產總值:26578

2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
回覆 tet123 的帖子

買少少, 用嚟封比較大銀碼的.
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


男爵府

國民生產總值:9900

2019勳章 畀面勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子

回覆樓主:

從來唔會,覺得個封幾靚幾誇幾天花龍鳳都好,好係比人 仲要係比人用黎掉嘅 哂錢哂精神


寶石宮

國民生產總值:315064

2019勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 狗年勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
一向冇買


大宅

國民生產總值:1918

2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子

回覆樓主:

本帖最後由 hontari 於 19-1-11 17:39 編輯

唔會,嘥錢又難重用(同埋我老公個姓係大姓,用左都無意思
結婚以來無買過利是封


男爵府

國民生產總值:6786

2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
會,有啲時候要用到


珍珠宮

國民生產總值:41371

2019勳章 2018復活節勳章 狗年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
tet123 發表於 19-1-11 10:38
老公想買自己姓氏利是封,我覺得又唔係封得多$,唔洗專登買姓氏利是封

你地會唔會專登用姓氏利是封封利是?

唔會


寶石宮

國民生產總值:370821

2019勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 狗年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
No


大宅

國民生產總值:2651


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
唔會,姓氏封好難回收


男爵府

國民生產總值:6308

2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
唔會


男爵府

國民生產總值:5562


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
metrochung 發表於 19-1-11 10:46
新婚第一年會派,之後不會

我舊年年尾結婚,今年第一年,用最原始最老套嗰隻福字利是封!

派得$20,廢事搞咁複雜


大宅

國民生產總值:3189

2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
shinku 發表於 19-1-11 10:48
睇個人喜好啦,
我自己直頭會去花錢印自己設計既利是封,
成本係高左,

邊度有得自己整?


水晶宮

國民生產總值:52686

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
唔會,連買利是封都唔會


珊瑚宮

國民生產總值:110505

2019勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
新年好少會用,因為一般大封d都無$100,我有d靚姓氏利是封係封比好友/仔女生日果d咋。


珍珠宮

國民生產總值:49910

2019勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
tet123 發表於 19-1-11 10:38
老公想買自己姓氏利是封,我覺得又唔係封得多$,唔洗專登買姓氏利是封

你地會唔會專登用姓氏利是封封利是?

唔會


公爵府

國民生產總值:27465


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
tet123 發表於 19-1-11 10:38
老公想買自己姓氏利是封,我覺得又唔係封得多$,唔洗專登買姓氏利是封

你地會唔會專登用姓氏利是封封利是?

1百會,其他唔會


超級版主

國民生產總值:136668

2019勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 狗年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 KMALL特別版勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子

回覆樓主:

唔會
唵嘛呢叭咪吽      
ॐ मणि पद्मे हूँ
ༀ་མ་ཎི་པད་མེ་ཧཱུྃ

12345678
跳至
你需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

© Baby-Kingdom.com Limited. All rights reserved.