自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12711

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-2-12 08:46 |顯示全部帖子
其實點先算黑面?

我試過放工回家, 得自己一個, 目無表情, 俾人話我黑面. 我心諗: 頂, 得自己一條友, 又剛收工, 攰架嘛, 目無表情又話人黑面. 自己一路行一路笑咩? 咪又有人覺得我痴線

其實我老公個樣都嚴肅, 但我又唔覺佢又黑面, 但我妹就話佢成日黑面. 其實佢係膚色黑, 唔笑啫. 但其實佢成日搞爛GAP, 唔係黑面既

如果唔笑就係黑面, 咁唔怪得我地成日俾人話黑面啦


翡翠宮

積分: 89074

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-2-12 08:51 |顯示全部帖子
紫翹 發表於 19-2-12 08:46
其實點先算黑面?

我試過放工回家, 得自己一個, 目無表情, 俾人話我黑面. 我心諗: 頂, 得自己一條友, 又剛 ...

咁边个話你


子爵府

積分: 14021

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-2-12 09:04 |顯示全部帖子

回覆樓主:

我皮膚較黑,唔笑都成日俾人話我黑面。
自己一個唔通笑到四萬咁口咩


子爵府

積分: 12711

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-2-12 09:04 |顯示全部帖子
tkop 發表於 19-2-12 08:51
咁边个話你
朋友個亞哥, 唔熟的.




子爵府

積分: 12711

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-2-12 09:06 |顯示全部帖子
sueyee 發表於 19-2-12 09:04
我皮膚較黑,唔笑都成日俾人話我黑面。
自己一個唔通笑到四萬咁口咩
係呀, 我都係咁覺得, 所以收工自己返屋企都俾人話黑面, 好無奈. 仲要話我果個都無同我打招呼, 我唔係對住佢黑面, 佢只係見我行緊返屋企咋!!


子爵府

積分: 11523

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-2-12 09:09 |顯示全部帖子
sueyee 發表於 19-2-12 09:04
我皮膚較黑,唔笑都成日俾人話我黑面。
自己一個唔通笑到四萬咁口咩

X2


大宅

積分: 1681

2019新春慶豚圓 2019勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


發表於 19-2-12 09:10 |顯示全部帖子
冇錯, 唔笑就俾人話黑面, 唔通由朝笑到晚咩


珍珠宮

積分: 36540

2019新春慶豚圓 2019勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


發表於 19-2-12 09:11 |顯示全部帖子
紫翹 發表於 19-2-12 08:46
其實點先算黑面?

我試過放工回家, 得自己一個, 目無表情, 俾人話我黑面. 我心諗: 頂, 得自己一條友, 又剛 ...

我個樣唔笑直頭惡啦!我自中學已知我個樣唔笑係串樣。因中學已有唔識嘅同學話我串,但識落話我原來係傻嘅......所以好早已知會有一堆唔識嘅人會唔鍾意我。到出嚟做嘢都係咁,俾人話我串,我都會笑住話,我預咗啦!
其實我屋企都有兩三個係咁,都俾人話。我哋估因為似啊爸,呢啲就係真正嘅鱷魚頭老襯底。 我啊爸個樣仲惡,曾經有人以為佢係黑社會。 我研究過我哋個咀角係向下嘅!我都好羨慕啲人天生好友善嘅樣!
所以之前我係bk講過,我唔太信全部都係相由心生。出嚟做嘢,見有啲人個樣好nice咪又係笑裡藏刀。


琥珀宮

積分: 184656

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-2-12 09:13 |顯示全部帖子
紫翹 發表於 19-2-12 08:46
其實點先算黑面?

我試過放工回家, 得自己一個, 目無表情, 俾人話我黑面. 我心諗: 頂, 得自己一條友, 又剛 ...

自己一個人,邊個睇到你黑面?


公爵府

積分: 26134

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-2-12 09:26 |顯示全部帖子
紫翹 發表於 19-2-12 08:46
其實點先算黑面?

我試過放工回家, 得自己一個, 目無表情, 俾人話我黑面. 我心諗: 頂, 得自己一條友, 又剛 ...

係「gag」


子爵府

積分: 12711

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-2-12 09:32 |顯示全部帖子
Sumyeema1 發表於 19-2-12 09:13
自己一個人,邊個睇到你黑面?
朋友個哥


子爵府

積分: 12711

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-2-12 09:33 |顯示全部帖子
終極熊貓 發表於 19-2-12 09:26
係「gag」
噢, 串錯字添, 多謝提醒


珍珠宮

積分: 43029

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-2-12 09:33 |顯示全部帖子

回覆樓主:

我日日都黑面,一條友唔通傻笑?


子爵府

積分: 10040

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-2-12 09:34 |顯示全部帖子
紫翹 發表於 19-2-12 08:46
其實點先算黑面?

我試過放工回家, 得自己一個, 目無表情, 俾人話我黑面. 我心諗: 頂, 得自己一條友, 又剛 ...

我屋企人又係咁,我樣惡,唔笑就話我發脾氣
我想生到個樣咁惡咩
秒秒鐘都要笑?


公爵府

積分: 28953

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-2-12 09:36 |顯示全部帖子
紫翹 發表於 19-2-12 08:46
其實點先算黑面?

我試過放工回家, 得自己一個, 目無表情, 俾人話我黑面. 我心諗: 頂, 得自己一條友, 又剛 ...

無計,天生個樣生成有d人唔笑你只會話佢cool/chok另外,對人既印象亦會影響你對佢既感覺!


子爵府

積分: 12711

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-2-12 09:37 |顯示全部帖子
iamlazy 發表於 19-2-12 09:33
我日日都黑面,一條友唔通傻笑?
其實我覺得佢多餘, 自己行自己笑, 人地以為痴線啦


子爵府

積分: 12711

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-2-12 09:38 |顯示全部帖子
Lopopo 發表於 19-2-12 09:34
我屋企人又係咁,我樣惡,唔笑就話我發脾氣
我想生到個樣咁惡咩
秒秒鐘都要笑?
所以D人成日話人黑面, 有時人地可能根本無黑面, 係唔笑之嘛

點評

wcpcelia    發表於 19-2-12 10:29


水晶宮

積分: 59870

2019新春慶豚圓 2019勳章 畀面勳章


發表於 19-2-12 09:43 |顯示全部帖子

回覆樓主:

但有d人唔笑個樣真係好惡同黑面咁咖


男爵府

積分: 8688

2019新春慶豚圓 2019勳章 2018復活節勳章


發表於 19-2-12 09:44 |顯示全部帖子
唔洗理D人~
我果時返ASSO
頭幾堂~ 又未識人(我係比較慢熱)


到過左幾個WK 大家熟晒...
有個女仔同我講開頭好驚我 見我成日黑面.... 好惡咁
最白痴聽過以為我係D大家姐蝦蝦霸霸果D~
我真係十萬個問號


水晶宮

積分: 58759

2019勳章


發表於 19-2-12 09:44 |顯示全部帖子
紫翹 發表於 19-2-12 09:32
朋友個哥

朋友哥哥話你,即係你唔係一個人係屋企啦?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊