懷孕前後

跳至
   35


FB體驗帳戶

積分: 162

2019勳章


發表於 19-3-12 00:13 |顯示全部帖子
Natalie_Yee 發表於 19-3-11 23:57
緊張緊張
我都係QM

我都鄧就生嘅媽媽們緊張,不過QM啲姑娘,姨姨好好,不論產前房,產房同產後房可能我好彩遇到善良嘅人
你都會架,祝福您


FB體驗帳戶

積分: 162

2019勳章


發表於 19-3-12 00:16 |顯示全部帖子
gobaa49 發表於 19-3-11 23:55
我早你一個月,喺聯合順産,而家仲記憶猶新,最後關頭簽名産拑助産,諗番起都配服自己嘅膽量
...

用拑?我相信媽媽你當時心理嘅關口都好強大,可能已經無選擇嘅餘地,所以”媽媽”真係一種好強嘅生物


FB體驗帳戶

積分: 162

2019勳章


發表於 19-3-12 00:51 |顯示全部帖子
攞我命三千。5
湊完囡,又有時間上黎喇
續...
如是者12Dec2018都係咁過,以為會唔會有機今日會痛多左,好快生得,點知理想同現實係相反,係痛得愈黎愈...疏,疏到無埋添,當然我有好努力keep住行同坐波,老公黎探我時仲陪我行埋樓梯添,不過最後住埋呢晚,第二朝13Dec2018老公返工,媽咪就陪我出院返屋企。
出院時心血來潮問老公幾點放工,佢話3點返會返到,叫定佢早啲返,如果要生,到時得我自己一個搞唔掂。

跟住返到屋企沖返個靚涼(因為唔慣喺醫院沖涼,所以前一日都無沖到)食埋之前唔記得左食嘅蛋糕同薯片,飲埋汽水,一次過滿足哂三個願望(其實何止咁少願望丫)就高高興興去瞓覺。


FB體驗帳戶

積分: 162

2019勳章


發表於 19-3-12 00:53 |顯示全部帖子
攞我命三千。6

把心一橫唔再諗咁多好好享受埋呢幾日,決定等到催生嗰日催生(雖然媽咪話催生痛好多)而家補眠最重要。
10點左右訓到下午兩點幾,醒左去廁所,見到濕濕地,今次分泌有啲水水地(到生完諗返轉頭覺得應該係呢下穿穿地水,因為有啲人穿水係滲出黎,我而家估嗰下係穿水)
當下無諗係咪穿水,剩係記得要提老公拎郵件,再坐下開電視睇,2:40開始又痛,痛得密左喎,以為都係假架啦,但都比下面,計下時啦,心諗邊會突然痛得咁密,咁快生到丫,點知一睇,5分鐘痛一次喎,仲痛得勁左喎,即刻叫老公快啲返(真係命運嘅安排...平時佢嘅時間觀念好差,今次又真係好準時3點幾返到喎)


FB體驗帳戶

積分: 162

2019勳章


發表於 19-3-12 01:04 |顯示全部帖子
攞我命三千。7

仲諗沖唔沖涼好呢?但岩岩先沖完咋喎!
仲食唔食野好呢?但岩岩先食完仲飽緊喎!
一路痛,一路天人交戰左一輪,最終都係乜都無做,繼續計時!
今次一定無錯,堅痛喇,痛嘅時候卷埋一舊,但痛與痛之間就變返正常人一個,陣痛真係來如風快如影....呢一刻,我終於都知道咩叫唔係m痛咁簡單。
同老公講等到3分鐘痛一次先去瑪麗,我唔想係產前房自己一個痛,痛到八點鐘,又等到睇愛回家嘅時候,都係想睇埋先去醫院,但係今次真係痛。痛。痛同好痛。忍唔到喇,又係傳說中5分鐘嘅路程變咗10分鐘,深深咁明白點解條路咁變得咁長,咁遠,因為真係只可以係痛與痛之間行快兩步


男爵府

積分: 6756

2019新春慶豚圓


發表於 19-3-12 04:12 |顯示全部帖子
KatKatkatkathy 發表於 19-3-12 00:08
無錯無錯,覺得生第2,3,4胎嘅媽媽真係好大勇氣

我覺得生係冇問題,照顧同教育小朋友先係最難


洋房

積分: 38


發表於 19-3-12 09:40 |顯示全部帖子
LM 等樓主


複式洋房

積分: 196


發表於 19-3-12 10:49 |顯示全部帖子
多謝分享!!我5月QM


翡翠宮

積分: 92011

2019新春慶豚圓 BB防敏心得分享勳章


發表於 19-3-12 15:20 |顯示全部帖子
生B又真系幾攞命,大家對亞媽好D喇。


複式洋房

積分: 373


發表於 19-3-12 15:35 |顯示全部帖子
pigpigpig89 發表於 19-3-12 10:49
多謝分享!!我5月QM

我都係5月QM ☺️


大宅

積分: 1127

2019新春慶豚圓


發表於 19-3-12 20:57 |顯示全部帖子
KatKatkatkathy 發表於 19-3-12 01:04
攞我命三千。7

仲諗沖唔沖涼好呢?但岩岩先沖完咋喎!

你好勇啊 拖到最後關頭先入院


珍珠宮

積分: 45043

2019新春慶豚圓


發表於 19-3-12 21:02 |顯示全部帖子
KatKatkatkathy 發表於 19-3-12 00:08
無錯無錯,覺得生第2,3,4胎嘅媽媽真係好大勇氣

對亞,真係好佩服佢地亞,好偉大


FB體驗帳戶

積分: 162

2019勳章


發表於 19-3-15 00:06 |顯示全部帖子
又到媽媽嘅me time,繼續攞我命三千。8

去到樓下,我老公一個箭步,行前左喺我廿個身位截的士,但我老公實在太聰明啦,開定的士門,企喺度霸住架的士驚佢走左去咁,而架的士竟然停喺我觸不到嘅地方,我老公好似無想扶我行過去嘅意識,大媽般的守侯住架的士,其實可以聰明少少叫架的士駛到我前面。

去到瑪麗樓下,前面有兩架車落緊客,老公就醒目地叫的士喺s座停,我一聽到,心中一連串對佢充滿慰問,我已經痛到卷埋一舊,點解仲要我行
不過我相信佢係因為唔想我再等,快快手上去,今次有經驗,大家分工合作,佢登記我檢查


FB體驗帳戶

積分: 162

2019勳章


發表於 19-3-15 00:09 |顯示全部帖子
繼續攞我命三千。9

但呢次檢查要同時間競賽,我要喺痛與唔痛之間換粉紅色衫驗尿磅重量血壓,姑娘話我已經4分鐘痛一次,喺檢查嗰邊啲床等,可能好快過產房,一路等,姑娘都一路密住問我有無痛密左,
但。係。無!
維持住3-4分鐘痛一次,但痛長左,所以姑娘都係比個床位我入去等,我已經好痛,姑娘就話要有埋急poo感覺先得,但我未有,已經唔知痛到無感覺定真係無急poo感覺
咁唯有靠自己加快開宮頸時間,就係去坐波波,周圍行,一黎唔想喺床度喪屍叫,嘈住其他媽媽休息,因為當時已經11pm,但因為我太驚check宮頸,忍忍忍,忍到真係頂唔順先叫姑娘check.....


FB體驗帳戶

積分: 162

2019勳章


發表於 19-3-15 00:30 |顯示全部帖子
繼續攞我命三千。10

因為我想”一擊即中”,希望一check就已經3度過產房,唔洗再check,當然原來過到去都要check la,好喇,忍唔住叫姑娘幫我check下得未
(未生又爬過文都知傳說中嘅check宮頸,我係其中一個照驚嘅人,所以上一次入院已經問定姑娘點check,因為我怕痛,點知姑娘話而家唔會check住,亦唔會立亂check,因為每次check其實都唔好,好似有細菌之類,我唔太記得)

結果係.....2度。。。
(點check:首先會叫你拎墊張墊住,訓上去,腳板對腳板打開腳,姑娘搽啫喱,兩隻手指督入去,感覺有轉下又㩒下咁)
(姑娘仲問我記唔記得佢,話前兩日你22號床,係咁問你有無痛密左,我話緊係記得啦!)


FB體驗帳戶

積分: 162

2019勳章


發表於 19-3-15 00:31 |顯示全部帖子
haha748494 發表於 19-3-12 15:20
生B又真系幾攞命,大家對亞媽好D喇。

贊同


FB體驗帳戶

積分: 162

2019勳章


發表於 19-3-15 00:32 |顯示全部帖子
candy2611 發表於 19-3-12 20:57
你好勇啊 拖到最後關頭先入院

因為驚左check宮頸


FB體驗帳戶

積分: 162

2019勳章


發表於 19-3-15 00:33 |顯示全部帖子
pigpigpig89 發表於 19-3-12 10:49
多謝分享!!我5月QM

QM好好呀,放心
如果再生都會揀返QM


FB體驗帳戶

積分: 162

2019勳章


發表於 19-3-15 00:34 |顯示全部帖子
pigpiglamlam 發表於 19-3-12 04:12
我覺得生係冇問題,照顧同教育小朋友先係最難

我相信照顧同教育真係會嘔心泣血


FB體驗帳戶

積分: 17


發表於 19-3-15 12:57 |顯示全部帖子
KatKatkatkathy 發表於 19-3-15 00:06
又到媽媽嘅me time,繼續攞我命三千。8

去到樓下,我老公一個箭步,行前左喺我廿個身位截的士,但我老公實 ...

好刺激又好好笑呀 等樓主繼續分享

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊