自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


公爵府

積分: 27819

2019新春慶豚圓


發表於 19-3-22 23:27 |顯示全部帖子
Charlotte_mom 發表於 19-3-22 22:25
有次冬天熱水爐壞左,成家落樓下運動場沖(已忍一日,無法再忍)
水猛明亮氣氛好,唔好講笑真係正: ...

我用儲水式既,都試過最凍嗰幾日落球場沖,真係天堂!仲極啲水都係熱架


子爵府

積分: 10830

2019新春慶豚圓 2019勳章 畀面勳章


發表於 19-3-23 00:00 |顯示全部帖子

回覆樓主:

佢地奇怪啫
其實都慳唔到幾多啫,我一家三口,唔慳水嘅,一個月都係二三百蚊 無必要呀


珍珠宮

積分: 31623

2019新春慶豚圓 2019勳章 好媽媽勳章


發表於 19-3-23 00:10 |顯示全部帖子
littledot 發表於 19-3-22 23:18
上上落落都唔算麻煩啦,錦綉花園好多人成家人揸車去會所沖涼,俾我淨係係更衣室行去停車場都已經出晒汗。 ...

「上上落落都唔算麻煩」x2
但揸車去沖又太誇張了


男爵府

積分: 7115


發表於 19-3-23 00:18 |顯示全部帖子
siufcat 發表於 19-3-22 22:12
全家
慳水吧

沖涼都唔止,仲要帶幾個水樽去裝水,又拎廁紙,一日唔止去一轉


侯爵府

積分: 24372

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-3-23 00:20 |顯示全部帖子
siufcat 發表於 19-3-22 22:16
我住咗喺度咁耐佢哋日日風雨不改
除咗個BB唔使
好似四個大人都係咁

你好似剛剛搬入咋喎,有幾風雨不改?


複式洋房

積分: 306

2019勳章


發表於 19-3-23 00:20 |顯示全部帖子
siufcat 發表於 19-3-22 22:12
全家
慳水吧

影響到你?


男爵府

積分: 6114

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-3-23 00:21 |顯示全部帖子
終極熊貓 發表於 19-3-23 00:20
你好似剛剛搬入咋喎,有幾風雨不改?

我現在仲住緊ex 租果到 月尾走


大宅

積分: 4358


發表於 19-3-23 01:19 |顯示全部帖子
MandyLau13 發表於 19-3-23 00:18
沖涼都唔止,仲要帶幾個水樽去裝水,又拎廁紙,一日唔止去一轉
...

好 cheap , 帶幾個水樽去裝水即裝飲用水嗎?


珍珠宮

積分: 30577

2019新春慶豚圓


發表於 19-3-23 02:42 |顯示全部帖子
Fion710 發表於 19-3-22 22:25
住有會所地方應該有D$

唔代表d住客唔孤寒

點評

JaneJaneT    發表於 19-3-23 13:15
wcpcelia    發表於 19-3-23 10:34


子爵府

積分: 11007

2019新春慶豚圓 2019勳章 2018復活節勳章


發表於 19-3-23 02:47 |顯示全部帖子

回覆樓主:

證明住私樓未必好有錢
可能供樓已經大壓力
所以要係呢D位慳


子爵府

積分: 12482

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-3-23 03:01 |顯示全部帖子
有人仲會拎D衫落會所手洗


男爵府

積分: 6113

2019新春慶豚圓


發表於 19-3-23 05:27 |顯示全部帖子
我以前喺九龍站上蓋做,真係見唔少
有d自己落去沖、叫姐姐落去沖
攞d衫落會所洗、染髮
總之喺屋企廁所會做嘅野d客都可以落會所做


大宅

積分: 2057

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-3-23 05:56 |顯示全部帖子
可能想曬身材, 或者係想裝其他人...


寶石宮

積分: 380816

2019新春慶豚圓 2019勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


發表於 19-3-23 06:28 |顯示全部帖子
有乜問題,怕蝕底好過年中慳埋做富豪

除非改制每項目收$


珊瑚宮

積分: 107561

2019新春慶豚圓 2019勳章 開心吸收勳章


發表於 19-3-23 06:53 |顯示全部帖子
可能人地覺得俾左錢就要用.

好似d 人去機場 lounge 咁.


男爵府

積分: 5391

2019新春慶豚圓


發表於 19-3-23 07:01 |顯示全部帖子
littledot 發表於 19-3-22 23:18
上上落落都唔算麻煩啦,錦綉花園好多人成家人揸車去會所沖涼,俾我淨係係更衣室行去停車場都已經出晒汗。 ...

揸車


大宅

積分: 3515

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-3-23 07:03 |顯示全部帖子
siufcat 發表於 19-3-22 22:12
全家
慳水吧

可能佢哋焗桑拿順便沖涼呢
與智者為伍 與善者同行


大宅

積分: 2136

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-3-23 07:16 |顯示全部帖子
好多啦,我同層有個做生意的大叔,成日一家大細,如果有時撞正大時大節,人多,都照咁去會所沖涼。我覺得你們咁高調用,在繁忙時間,其實很影響人。他們時間彈性過上班族,即使要用,避開人多時間先啦。之前仲洗埋衫。唉!得3格沖涼,都咁搞法。有錢又點?姑寒到咁!人格很有問題。


侯爵府

積分: 22222

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-3-23 07:42 |顯示全部帖子
其實沖涼咁私隱,仲要日日,樓主點知?你啱啱好係會所職員?好奇?


男爵府

積分: 9332

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-3-23 07:44 |顯示全部帖子
siufcat 發表於 19-3-22 22:12
全家
慳水吧

部分屋苑已經改為淨沖涼都要收費

我住那個屋範仍然免費沖涼?

首頁
12345...7

尾頁

跳至
熱門主題
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊