想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5967

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-4-11 21:57 |顯示全部帖子
我前前日即係星期一晚有造人,本身諗住隔日造人,橫掂排卵棒negative

點知前日星期二早上用clearblue排卵棒check係negative,但晚上10pm check到有實哈哈笑,當然前晚即刻造人

昨日星期三早上6am又係check到有哈哈笑,但晚上10pm己check到圓圈,我估昨晚(開始)排了,所以又有造人

4月29日係m due day, 醫生叫我等一星期才驗


別墅

積分: 835


發表於 19-4-17 13:54 |顯示全部帖子
holemone 發表於 19-4-11 21:57
我前前日即係星期一晚有造人,本身諗住隔日造人,橫掂排卵棒negative

點知前日星期二早上用clearblue排卵 ...

即係你10號排?咁due day 唔係24號咩??


男爵府

積分: 5967

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-4-17 16:49 |顯示全部帖子
hccc 發表於 19-4-17 13:54
即係你10號排?咁due day 唔係24號咩??

醫生叫我遲m的7天後才驗

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


大宅

積分: 1774

2019新春慶豚圓


發表於 19-4-17 17:42 |顯示全部帖子
holemone 發表於 19-4-17 16:49
醫生叫我遲m的7天後才驗

最快排卵後10日已經可以驗到

14日都驗唔到即係冇


複式洋房

積分: 478


發表於 19-4-17 20:19 |顯示全部帖子
28/4 m due day ~
呢兩日痛到pk, 下身勁贅~
宜家左邊又痛,腰又拉住。


別墅

積分: 943


發表於 19-4-18 11:14 |顯示全部帖子

回覆樓主:

25號DD 沒有太多感覺 腰痛有 分泌物有少許 試左四個月 之前阿囝是第二個月就中
好想驗 但又覺得唔係


別墅

積分: 943


發表於 19-4-19 07:33 |顯示全部帖子
Jennifercyber 發表於 19-4-17 20:19
28/4 m due day ~
呢兩日痛到pk, 下身勁贅~
宜家左邊又痛,腰又拉住。

今早偷驗 沒有


複式洋房

積分: 478


發表於 19-4-19 17:18 |顯示全部帖子
bonnie2012 發表於 19-4-19 07:33
今早偷驗 沒有

25號先DD , 無咁快會知嘛?!
醫生通常都話過左DD 一星期再驗先準添。


別墅

積分: 943


發表於 19-4-19 17:28 |顯示全部帖子
Jennifercyber 發表於 19-4-19 17:18
25號先DD , 無咁快會知嘛?!
醫生通常都話過左DD 一星期再驗先準添。

好吧


別墅

積分: 943


發表於 19-4-20 10:46 |顯示全部帖子
Jennifercyber 發表於 19-4-19 17:18
25號先DD , 無咁快會知嘛?!
醫生通常都話過左DD 一星期再驗先準添。

今早體溫是37.1 而喉嚨痛睇醫生是耳仔37.4可能因為發炎 溫度升


複式洋房

積分: 478


發表於 19-4-20 11:41 |顯示全部帖子
bonnie2012 發表於 19-4-20 10:46
今早體溫是37.1 而喉嚨痛睇醫生是耳仔37.4可能因為發炎 溫度升

我冇探熱check 住架喎!
我刷哂牙先探得36度咪好唔正常?
係咪要起身咩都唔做就探熱係最準確?


別墅

積分: 943


發表於 19-4-20 11:51 |顯示全部帖子
Jennifercyber 發表於 19-4-20 11:41
我冇探熱check 住架喎!
我刷哂牙先探得36度咪好唔正常?
係咪要起身咩 ...

起身就探 刷牙就降溫了


複式洋房

積分: 227


發表於 19-4-21 09:29 |顯示全部帖子
holemone 發表於 19-4-11 21:57
我前前日即係星期一晚有造人,本身諗住隔日造人,橫掂排卵棒negative

點知前日星期二早上用clearblue排卵 ...

20 dd,未黎M,未驗!


複式洋房

積分: 385

2019新春慶豚圓


發表於 19-4-21 11:52 |顯示全部帖子
bonnie2012 發表於 19-4-18 11:14
25號DD 沒有太多感覺 腰痛有 分泌物有少許 試左四個月 之前阿囝是第二個月就中
好想驗 但又覺得唔係
...

我23號dd 今朝早偷驗cb digital 話無
係咪無機了


複式洋房

積分: 157


發表於 19-4-21 13:22 |顯示全部帖子
holemone 發表於 19-4-11 21:57
我前前日即係星期一晚有造人,本身諗住隔日造人,橫掂排卵棒negative

點知前日星期二早上用clearblue排卵 ...

17dd 諗住聽日先驗,之前12號偷驗無,所以唔想失望


複式洋房

積分: 494


發表於 19-4-22 01:42 |顯示全部帖子
~~Pongki~~ 發表於 19-4-17 17:42
最快排卵後10日已經可以驗到

14日都驗唔到即係冇

吾一定排卵後14日驗吾到就係無架,有啲人過哂DD先驗到,所以因人而異,每個人嘅賀爾蒙水平吾同,當然越遲驗就越準


別墅

積分: 943


發表於 19-4-23 09:21 |顯示全部帖子
魚魚兒 發表於 19-4-22 01:42
吾一定排卵後14日驗吾到就係無架,有啲人過哂DD先驗到,所以因人而異,每個人嘅賀爾蒙水平吾同,當然越遲 ...

今天DD +1 ,體溫37度,要驗下先,知道邊隻好嗎


複式洋房

積分: 494


發表於 19-4-23 09:27 |顯示全部帖子
bonnie2012 發表於 19-4-23 09:21
今天DD +1 ,體溫37度,要驗下先,知道邊隻好嗎

好多人用過clearblue digital最準,顯示埋懷孕週數,不過最貴囉,但我覺得一分錢一分貨,佢敏感度最高最準,又吾洗估估下。等你好消息呀


複式洋房

積分: 494


發表於 19-4-23 09:28 |顯示全部帖子
tomorrowisbest 發表於 19-4-21 09:29
20 dd,未黎M,未驗!

Sis你驗左未呀等你好消息!


別墅

積分: 943


發表於 19-4-23 09:30 |顯示全部帖子
魚魚兒 發表於 19-4-23 09:27
好多人用過clearblue digital最準,顯示埋懷孕週數,不過最貴囉,但我覺得一分錢一分貨,佢敏感度最高最準 ...

好的 謝謝您

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊