婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 1092

2019新春慶豚圓


發表於 19-5-28 23:26 |顯示全部帖子
我未睇晒其他,只是講裝修,你阿媽改野係唔啱,但係你同你老公都冇時間上去跟,又要一個老人家上去同啲裝修師傅傾。佢都好慘個喎。
裝修工程大大話話要幾個月,佢改咗你地兩個都唔知,即係你兩個一次都冇上過去。你又要人哋幫你手,又要嫌三嫌四,我睇唔過眼囉


大宅

積分: 1592

2019新春慶豚圓


發表於 19-5-29 03:02 |顯示全部帖子

回覆樓主:

本帖最後由 射手貓 於 19-5-29 03:05 編輯

完全明白,今朝先同親戚笙緊家母差唔多。
又係裝修時/裝修後改動晒d野
上尼唔出聲,買/換左好多野
仲會著住鞋踩入屋,直入廁所同踩地墊
成地黑印嬲到我震,
仲會開櫃摷下d私人信件
後來火滾通知佢換鎖,叫佢唔駛上尼


別墅

積分: 821

2019勳章


發表於 19-5-29 07:23 |顯示全部帖子
愛狗mama 發表於 19-5-28 23:26
我未睇晒其他,只是講裝修,你阿媽改野係唔啱,但係你同你老公都冇時間上去跟,又要一個老人家上去同啲裝修 ...

我地係已經同師傅傾好曬!
師傅係因為識我媽,所以佢先比圖我媽冇比我
我媽再比圖我睇
原本我媽有比,但比比下佢唔再比圖我
圖只係send來send去,原本係話我地自己收,不過唔知點解最後變左佢收
我地一開始係自己同師傅夾好曬圖先開工!
但我媽係裝修途中唔知點解改左個設計咋!
同埋,係佢自己唔比我上去
我地自己原本經師傅比左尺寸我地簡電器,最後又比佢改曬!
我電視,洗衣機,焗爐等等,都係細d既
結果佢拿左張單自己去改曬大左一碼既!
洗衣機同焗爐都係廚房,呢個都係廚房而家一郁就撞既原因之一
我自己做好曬既野比佢改左、咁都係我錯?


別墅

積分: 821

2019勳章


發表於 19-5-29 07:33 |顯示全部帖子
愛狗mama 發表於 19-5-28 23:26
我未睇晒其他,只是講裝修,你阿媽改野係唔啱,但係你同你老公都冇時間上去跟,又要一個老人家上去同啲裝修 ...

同埋我地唔係裝完先知,係果一part裝完就知,我大左肚係我媽唔比我上去!
我老公上過過去,佢問我點解唔同左,但我自己大住肚出入唔到裝修地方,只係睇相
我媽都冇咩點上去、佢只係幾日就見到裝修老闆
因為佢地本身返工成日會見!所以好多野老闆自己同我媽講左
我其實一直唔想佢介入裝修,但佢好堅持要用佢朋友,話手工好,我老公又話咁裝修有熟人都好,就用左呢個裝修
其實重點係我地唔知個圖改左,老公上去睇完廚房,個櫃唔同左,一開始我媽仲話只係左右改左方向
我地就心諗咁冇所謂啦
到下次再睇已經係兩排櫃!唔通而家先拆左佢?
我地唔係冇跟,而係跟果時已砌好左!


男爵府

積分: 9002

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-5-29 07:36 |顯示全部帖子
樓主唔使咁嬲
我之前又係上黎呻 跟住就好多人話我不孝點點點
根本自己冇經歷過 係好難理解嘅
同埋上討論區打字 都只可以講一兩次事件 唔通要好似日記咁日日update發生過咩事受過乜嘢麻煩咩
但跟住就會俾人judge

其實問心無愧就可以了


別墅

積分: 821

2019勳章


發表於 19-5-29 07:47 |顯示全部帖子
愛狗mama 發表於 19-5-28 23:26
我未睇晒其他,只是講裝修,你阿媽改野係唔啱,但係你同你老公都冇時間上去跟,又要一個老人家上去同啲裝修 ...

我從來都冇要佢幫手,只係佢因為我大肚主動唔比我跟
由一開始就用左佢既人去搞
如果唔係,佢都只係whatsapp 同師傅傾多,我自己做都得啦
你話我要佢幫手?其實我同老公仲傾緊係咪用佢師傅果時,阿媽已叫左人地上去開工清垃圾
果時我已經心軟反正都叫左人開頭,就無謂多事,同老公講決定用呢個師傅
我估到會出問題,都一開始同阿媽講我要自己設計,唔要比師傅設計
佢又即刻講左一大堆大肚唔可以點點點,即係叫我開左工就唔可以上去
我自己用簡單軟件畫左圖,師傅又跟果個再專業版畫一次,有d係開波前話左咁樣唔好咁會好d,我地知,但後期開左工打地,再比我媽改既先唔知


別墅

積分: 821

2019勳章


發表於 19-5-29 08:17 |顯示全部帖子
愛狗mama 發表於 19-5-28 23:26
我未睇晒其他,只是講裝修,你阿媽改野係唔啱,但係你同你老公都冇時間上去跟,又要一個老人家上去同啲裝修 ...

其實我最唔開心既就係你呢d說話
好多人眼望就會咁講
你媽幫左你咁多,對你好好
我媽自己都係咁諗架
我知佢係「想」幫
所以我自己都同老公咁用字「佢幫我地同師傅講/佢幫我地睇」
因為佢係我媽,我唔想講到好絕「我唔想佢幫架,佢係都要來搞搞震」
呢件事係一個「結果」,唔係我既「要求」,我只係接受左個結果
你諗下如果你公司有兩份好急既野要做,你做緊其中一份,有個同事好心想幫你做另一份,佢冇話你知拿左去做,但結果唔小心delete曬你所有野
你同人怨下,話「我同事因為我趕緊工幫我做d野,但結果delete曬」人地話「好睇唔過眼,你又冇時間做又要人幫又嫌三嫌四」,你咩感覺


別墅

積分: 821

2019勳章


發表於 19-5-29 08:21 |顯示全部帖子
射手貓 發表於 19-5-29 03:02
完全明白,今朝先同親戚笙緊家母差唔多。
又係裝修時/裝修後改動晒d野
上尼唔出聲,買/換左好多野

咁我媽好d,佢唔會開我信
但佢同我執過d野就已經足夠令我搵唔返d野係邊
呢樣已經夠煩,跟住佢又會唔記得放左係邊


別墅

積分: 821

2019勳章


發表於 19-5-29 08:31 |顯示全部帖子
KoneyB 發表於 19-5-29 07:36
樓主唔使咁嬲
我之前又係上黎呻 跟住就好多人話我不孝點點點
根本自己冇經歷過 係好難理解嘅

其實都係…
唔通由出世既經曆講起
有時同朋友怨下,佢地都未必會明,因為佢地冇試過咁樣
都會話阿媽對你好姐,呢一點我好明白佢好想我好
但每個人對好既定義都唔同呢
我從來都冇覺得我媽咩都唔好,我仲成日返去睇佢陪佢,但佢性格係有d方面真係唔好,不過一講就會比人覺得我對阿媽乜都唔好
佢有優點,所以我平時都好多野會同佢分享
佢都有缺點,而佢既缺點又會令我地吵架就係咁樣
不過多謝你安慰哈哈


男爵府

積分: 9002

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-5-29 09:14 |顯示全部帖子
bonnie714 發表於 19-5-29 08:31
其實都係…
唔通由出世既經曆講起
有時同朋友怨下,佢地都未必會明,因為佢地冇試過咁樣

簡單啲講
其實尊重都係愛嘅一環
可惜好多老人家係忽視左呢樣野
好多嘢都係單方面咁諗

我經歷過
所以要提醒自己老左都要識得尊重d後生


別墅

積分: 821

2019勳章


發表於 19-5-29 09:38 |顯示全部帖子
KoneyB 發表於 19-5-29 09:14
簡單啲講
其實尊重都係愛嘅一環
可惜好多老人家係忽視左呢樣野

係,我同老公有時都會講,我地老左會唔會都變成日咁
老公話千期唔好,一定唔可以咁
有時新同事都一樣,同佢講左上一手係點做,佢中意用另一個方法達到同一個結果,我有時都會唔慣,但我都唔會阻止佢,只要工作完成左就ok


男爵府

積分: 9002

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-5-29 09:48 |顯示全部帖子
bonnie714 發表於 19-5-29 09:38
係,我同老公有時都會講,我地老左會唔會都變成日咁
老公話千期唔好,一定唔可以咁
有時新同事都一樣,同 ...

完全同意


大宅

積分: 3024

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-5-29 10:26 |顯示全部帖子
bonnie714 發表於 19-5-25 09:30
首先我同老公係唔中意人理咁多果種...
雖然6299都好想理我地,但佢地好好
只係口頭講下,我地講左唔要既佢 ...

本帖最後由 nalinacc 於 19-5-29 10:50 編輯

你結婚親戚屋企人送金器俾你係種祝福,有啲人結婚可能得好少,咁果新娘都會覺得唔開心,如果你覺得浪費錢租保險箱,你大可放在娘家度啫,或自己有個安全啲既櫃桶裝起,
你媽媽拎野去你度俾你同你買埋野,都係錫你先咁做,驚你唔夠用,咁有啲人阿媽理都唔理你,話你咁大個人自己攪掂佢,你媽咁錫你要知足喔,如果你覺得有問題唔啱心水,可以同媽媽傾傾,佢始終是你媽媽


伯爵府

積分: 18258

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-5-29 11:00 |顯示全部帖子

回覆樓主:

我明,所以狠爆一鑊,之後咩都唔比佢知唔洗佢理。我唔需要佢關心同理我,唔好黎煩我同添亂就得啦


別墅

積分: 821

2019勳章


發表於 19-5-29 11:00 |顯示全部帖子
本帖最後由 bonnie714 於 19-5-29 11:02 編輯
nalinacc 發表於 19-5-29 10:26
本帖最後由 nalinacc 於 19-5-29 10:26 編輯

我覺得樓主似曬命多啲喎你結婚親戚屋企人送金器 ...

我屋企唔係多錢,自己每月收入都係萬幾蚊
結婚已經用左好多錢,因為我媽同99好多野想跟傳統去做
我讀完大學做得幾年野,結婚已經用左差不多1/3存款
我真係唔想係一個唔多錢既情況下咁大洗
但佢要買既原因係因為,佢要面
佢覺得唔買咁多會比人睇唔起
但我根本唔介意,我想要既係唔好洗咁多錢
留返D錢係戶口第日真係有必要先用(有時病既野真係話唔埋)
我有同佢講過阿,但佢係唔會理
佢覺得我既一切都唔岩,佢D 3姑6婆同上網睇既就岩曬

我明白你係唔會明...
當你屋企出現十幾個煲/煎PAN,十幾支沖涼液,十幾把刀(之類啦)
跟住仲係會繼續出現煲同沖涼液同刀
因為特價
我想問下呢D唔係叫浪費?
其實每次都係用相同果兩三個煲/PAN/刀,一支沖涼液
但就同款既野有十個後備,我想問下幾時先消耗曬?
一個後備可以接受,十幾個後備仲要大大件既野
我唔係幾千尺豪宅,我仲要放好多BB野
香港D屋咁細,點放呢?
廚櫃已經放滿左N個電飯煲,仲有大量幾十個唔同大細既爐頭用煲/PAN
我而家堆到間BB房變左雜物房,大量廚房用品放滿曬
只可以張BB床放入我地房,到佢大左自己一間房D煲/PAN/刀都應該用唔曬
我當兩年換一個,果度可以用二十幾年
個仔點同我地同房二十幾年?
咁D野點算呢?
沖涼液當三個月用完一支
而佢買既係藥房特價品,即係差唔多到期果D
果度10幾支又可以用3年,但同時佢會不停咁買特價野上來
即係我如果唔掉左佢,我要不停用過期野
同埋佢買既速度係快過我地用既速度
我講左好多次,買平野唔係咁買
一兩支就夠,用唔曬就只係浪費錢
我媽屋企本身已經一堆過期野
佢本身係想省錢,但到最後既結果係浪費左錢

OH,仲有唔記得講
我同老公間房有5,6張棉被
跟住佢又見特價買左幾張上來
床下底都放唔曬
你咁叻你教下我點樣係一間居屋仔
放十張大棉被,十幾個電飯煲,十幾個爐頭用煲/PAN,十幾支沖涼液
而又可以同時收好其他日常用品?(洗頭水/洗手液/牙膏牙刷/護膚品/衫/BB沖涼洗頭奶樽洗奶樽機衫仔BB床BB車HIGHCHAIR等等既物品)


大宅

積分: 2618

2019新春慶豚圓


發表於 19-5-29 11:02 |顯示全部帖子
我媽同樓主媽有1個共同點,就係我媽好中意買野,成日買一大堆野,就迫我拎返屋企,叫佢唔好再買,佢都係會買,有時擺到過期,所以我懷疑佢係購物狂,我知佢係錫我既,所以我唔算反感,只係有時要長氣啲同佢say no


別墅

積分: 821

2019勳章


發表於 19-5-29 11:05 |顯示全部帖子
藍尾巴 發表於 19-5-29 11:00
我明,所以狠爆一鑊,之後咩都唔比佢知唔洗佢理。我唔需要佢關心同理我,唔好黎煩我同添亂就得啦
...

我有時心軟阿...
同埋我都發過脾氣話佢買唔等洗既野,叫佢唔好掉我D野
到好返之後佢又變返原本咁樣...


大宅

積分: 3024

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-5-29 11:11 |顯示全部帖子
bonnie714 發表於 19-5-29 11:00
我屋企唔係多錢,自己每月收入都係萬幾蚊
結婚已經用左好多錢,因為我媽同99好多野想跟傳統去做
我讀完大 ...

本帖最後由 nalinacc 於 19-5-29 11:12 編輯

咁有真係好多野喎咁點算?可唔可以拎去拍賣網度賣好彩你地是住居屋,相信不用搬黎搬去,如果係租的話,就慘....


別墅

積分: 821

2019勳章


發表於 19-5-29 11:12 |顯示全部帖子
comeonbb001 發表於 19-5-29 11:02
我媽同樓主媽有1個共同點,就係我媽好中意買野,成日買一大堆野,就迫我拎返屋企,叫佢唔好再買,佢都係會 ...

如果佢買野係有譜,我都唔會咁煩
我後面REPLY都提過
我而家堆左十張大棉被,十幾個煲,PAN
佢自己屋企買左十幾個電熱水煲好想拿比我,我死都唔肯要
再加上佢自己果邊仲有十幾個煲同電飯煲,十幾條廁紙,十幾盒盒裝紙
十幾部好舊既手提電話,我地明明冇電話線,但就買成4,5部家用電話
跟住仲有FAX機,但我地平時又冇FAX線又冇野要FAX比人....

我有SAY NO架
但佢會靜雞雞放上我度,有時仲會搵位收好
又掉左D佢以為我唔要既野先煩
我叫佢唔好掉呢樣,佢就會掉第樣...
我話呢樣野唔好買...佢又會買第樣...


別墅

積分: 821

2019勳章


發表於 19-5-29 11:16 |顯示全部帖子
nalinacc 發表於 19-5-29 11:11
本帖最後由 nalinacc 於 19-5-29 11:12 編輯

咁有真係好多野喎咁點算?可唔可以拎去拍賣網度賣 ...
賣其實每一件唔係好多錢,要約交收又煩
我寧靜送D比人,都送左小小當用爛左換咁D
不過我媽其實都估到D既
佢話過我唔要都唔好浪費....


首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊