1-3歲

跳至

首頁

尾頁
   3


複式洋房

積分: 483


發表於 19-7-6 01:50 |顯示全部帖子
EstrellaDamm 發表於 19-7-6 00:45
唔係啩。。好多人講 愈早愈好?超級錯喎。。

聽你形容,你小朋友真係未 ready 喎,而呢個歲數未 ready ...

係啊!我身邊又有啲人話我個女已經“要”識得喺廁所大小便,攪到個女有壓力我自己又好大壓力,加上我係喺佢1歲倒就教佢座廁所,依家都有成半年時間都仲係咁,攪到我個人好炆憎


複式洋房

積分: 410


發表於 19-7-6 03:23 |顯示全部帖子

回覆樓主:

我仔剛2歲都未開始同佢戒,因為佢未太識表達,費事逼佢


大宅

積分: 1300

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-7-6 09:17 |顯示全部帖子
udonmom 發表於 19-7-6 01:50
係啊!我身邊又有啲人話我個女已經“要”識得喺廁所大小便,攪到個女有壓力我自己又好大壓力,加上我係喺 ...

當日我99都係響個女歲半時不停咁叫我戒片,話個時佢老豆歲半已經識去 bilibala 我都冇理佢
幾時戒片冇話啱定錯
但我自己覺得做媽媽一定要好好過濾身邊人嘅說話 同要知道自己小朋友嘅進度 無人比媽媽更清楚自己個小朋友嘅發展 千祈唔好人云亦云


複式洋房

積分: 483


發表於 19-7-6 14:39 |顯示全部帖子
lotti 發表於 19-7-6 03:23
我仔剛2歲都未開始同佢戒,因為佢未太識表達,費事逼佢

我都唔想逼個女架,但係我自己又會好緊張想佢快啲識,尤其係座廁所佢扭計,著返條片就痾,勁炆


複式洋房

積分: 483


發表於 19-7-6 14:40 |顯示全部帖子
Sze0822 發表於 19-7-6 09:17
當日我99都係響個女歲半時不停咁叫我戒片,話個時佢老豆歲半已經識去 bilibala 我都冇理佢
幾時戒片冇話啱 ...

知道喇


子爵府

積分: 14790

2019新春慶豚圓


發表於 19-7-7 09:47 |顯示全部帖子
16個月咋
樓主太得閒
好羨慕


複式洋房

積分: 483


發表於 19-7-7 12:45 |顯示全部帖子
豬吉 發表於 19-7-7 09:47
16個月咋
樓主太得閒
好羨慕

咁做阿媽既就係要照顧小朋友啲起居飲食,大小事架嘛~就算唔得閒都要唧時間攪下佢地架


大宅

積分: 1708

Poo得好勳章 笑得好勳章


發表於 19-7-7 16:46 |顯示全部帖子
我女22個月時我有迫佢, 攪到佢睡時才poopoo, 覺話唔迫啦佢才正常返。依家24個月,我都沒迫佢, 順其自然, 有壓力佢會好驚廁所…


複式洋房

積分: 483


發表於 19-7-8 02:02 |顯示全部帖子
hotarufuu 發表於 19-7-7 16:46
我女22個月時我有迫佢, 攪到佢睡時才poopoo, 覺話唔迫啦佢才正常返。依家24個月,我都沒迫佢, 順其自然 ...

咁你係喺佢22個月先開始教去廁所??


大宅

積分: 2632

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-7-9 21:53 |顯示全部帖子
我小朋友上左n班一排先叫做識係廁所大小便,超過2歲半先戒到片,我一直都冇特別谷佢要戒,但佢一ready好就好快戒
16m仲係好bb,慢慢來啦


大宅

積分: 1349


發表於 19-7-10 10:23 |顯示全部帖子
我女快3歲, 9月返K1, 我呢個星期先開始同佢戒片
而家只係頭2日, 佢已經成功在POTTY大大同小小

只係間中有1-2次瀨濕, 夜片就成功戒到日片先戒

我相信小朋友越大戒得越快, 真係唔洗急




複式洋房

積分: 483


發表於 19-7-10 13:03 |顯示全部帖子
cathy_chui 發表於 19-7-9 21:53
我小朋友上左n班一排先叫做識係廁所大小便,超過2歲半先戒到片,我一直都冇特別谷佢要戒,但佢一ready好就 ...

嗯,我知道喇 我呢排都冇逼佢喇~慢慢試下,我都怕我自己都癲埋


複式洋房

積分: 483


發表於 19-7-10 13:05 |顯示全部帖子
aki0209127 發表於 19-7-10 10:23
我女快3歲, 9月返K1, 我呢個星期先開始同佢戒片
而家只係頭2日, 佢已經成功在POTTY大大同小小

讀K1都係仲著片架咩??


大宅

積分: 3836

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-7-11 03:41 |顯示全部帖子
udonmom 發表於 19-7-10 13:05
讀K1都係仲著片架咩??

佢係話嚟緊今年9月先K1,而家係7月,都未開始讀。

我個女都係今年9月先K1,我都係4月嗰陣先幫佢戒,一個星期就掌握到,不過有時佢自己話要著片,我都由得佢。其實上年佢兩歲幾嗰陣我同佢試過,但唔成功,我就由佢。
我覺得予其喺佢未得嘅時候幫佢戒,唔成功又同佢唔知磨幾耐時間,不如等佢ready,timing 啱真係幾日攪掂,事半功倍。


大宅

積分: 2077

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-7-11 09:20 |顯示全部帖子

回覆樓主:

我女現在31個月,最近先幫佢戒。但佢都唔會主動同我講去wee wee或poop. 都係每2小時帶佢座potty. 有時唔記得,就會尿落小褲褲


大宅

積分: 1349


發表於 19-7-11 10:01 |顯示全部帖子
本帖最後由 aki0209127 於 19-7-11 10:01 編輯
udonmom 發表於 19-7-10 13:05
讀K1都係仲著片架咩??

我女間幼稚園話如果小朋友返K1時仲未戒到片都唔緊要, 老師會幫佢地戒

當然最好就返學前戒咗佢


大宅

積分: 1349


發表於 19-7-11 10:02 |顯示全部帖子
MrsPerthLiu 發表於 19-7-11 03:41
佢係話嚟緊今年9月先K1,而家係7月,都未開始讀。

我個女都係今年9月先K1,我都係4月嗰陣先幫佢戒,一個 ...

十分同意~


複式洋房

積分: 483


發表於 19-7-11 18:26 |顯示全部帖子
MrsPerthLiu 發表於 19-7-11 03:41
佢係話嚟緊今年9月先K1,而家係7月,都未開始讀。

我個女都係今年9月先K1,我都係4月嗰陣先幫佢戒,一個 ...

咁但係仲著緊片果陣佢會唔會講vivi/poopoo架?


複式洋房

積分: 483


發表於 19-7-11 18:27 |顯示全部帖子
fibe0313 發表於 19-7-11 09:20
我女現在31個月,最近先幫佢戒。但佢都唔會主動同我講去wee wee或poop. 都係每2小時帶佢座potty. 有時唔記 ...

佢肯喺potty痾?


複式洋房

積分: 483


發表於 19-7-11 18:28 |顯示全部帖子
aki0209127 發表於 19-7-11 10:02
十分同意~

咁睇唻我真係應該要慢慢唻…

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊