自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


男爵府

積分: 5786

2019新春慶豚圓


發表於 4 天前 |顯示全部帖子
Bf極度小器,小心,男人選錯了就一世(除非離婚)
反而A有A想法,你不用跟她對人世,最多唔岩傾 由歸蜜降為普通朋友,不大殺傷力


複式洋房

積分: 497

2019新春慶豚圓


發表於 4 天前 |顯示全部帖子

回覆樓主:

sry樓主,我勸你搵過第個,否則後悔


公爵府

積分: 26415

2019新春慶豚圓


發表於 4 天前 |顯示全部帖子
IHateSummer 發表於 19-8-14 12:58
A既意思係bf點詮釋佢都冇所謂,但強調bf咁既態度令佢好質疑以後會唔會俾到幸福我,理解我既選擇,同時間覺 ...
其實A對你的擔心很合理的.一個不能俾到你安全感的男人......要來把鬼呀 ? 飛左他啦 ? (很明顯他不愛你.動不動就說放棄你.咁以後他動不動就會提出離婚.食硬你)


複式洋房

積分: 246


發表於 4 天前 |顯示全部帖子
IHateSummer 發表於 19-8-14 12:58
但後來因為我挽留,所以大家決定俾多一個機會嘗試修補,不過強調自己好討厭A,討厭到唔想再聽到佢個名,討 ...

我曾經可能都做過一個好朋友既A角色。佢男朋友當時就叫我好朋友要小心d我!

果陣我同佢男朋友唔係成日見,佢好出奇點解佢咁講,可能我好朋友成日係佢男朋友面前提我點點點!但我果陣其實有叫我好朋友小心佢男友,因為佢男友出面好多女,即係可能我有教佢點樣對佢男朋友,佢男朋友知我醒,所以叫我好朋友唔好近我咁多!

最終佢地都係分左手,佢個仆街男友當然有第二第二個,
仲要最尾結完婚都仲搞大其他人個肚!
所以樓主你自己諗下啦


複式洋房

積分: 289


發表於 4 天前 |顯示全部帖子

回覆樓主:

兩個咁迫法,如我係你,我會兩邊都冷卻下。。俾佢地知道你係你自己主人,不要用情緒勒索,如繼續係咁無改變,就兩邊都放棄


複式洋房

積分: 356


發表於 4 天前 |顯示全部帖子
A 個心係向住樓主,只不過係個日對住你男朋友直接左D姐,反而你男朋友就飛左佢啦!而家都唔顯得有幾愛你,你又真係唔好期望將來佢會為你改變,變得有幾愛你!同埋成件事都只不過係2個唔熟既人 意見不合,你男朋友真係唔駛搞到咁大件事喎。樓主都係考慮清楚呢個男人適唔適合自己!


別墅

積分: 992


發表於 4 天前 |顯示全部帖子

回覆樓主:

就甘睇感覺你bf有d大男人, 又或者自卑? 需要控制住你, 接受唔到其他意見同冇理性分析/了解, 因為其實由頭到已件事都唔關你事。但佢嬲左你

另外A真系有點太多事。你甘大個人識我揀, 就算佢鄧你唔抵都唔應該兜口兜面講。大家都係成年人自己知咩叫抵唔抵。

anyway, 路一定系你自己揀, 揀衰左以後都唔可以後悔 加油


大宅

積分: 2282


發表於 3 天前 |顯示全部帖子

回覆樓主:

我覺得話會為A而放棄你 ,呢個男人愛極你有限,結婚後要面對既事仲多仲複雜,咁易就話放棄你既男人值唔值得你嫁?睇文字你愛你bf多過佢愛你,女人真心要搵個愛自己多啲既做老公。


公爵府

積分: 25621

2019勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


發表於 3 天前 |顯示全部帖子

回覆樓主:

父母都要就他去講說話,否則火爆。
你都要就住佢,同佢道埋歉都唔受。
凈呢兩點,樓主應該要心中有數,另覓選擇
拍拖比你見到真性格是好事,結左婚就麻煩


大宅

積分: 3057

2019新春慶豚圓


發表於 3 天前 |顯示全部帖子
你而家要煩既唔係九月揀邊個,而係要認真諗下你男朋友值唔值得你付托終身

佢既性格至對你既愛都好有保留
佢咁就講分手,好難說服到佢好愛你,好願意為呢段關係付出改變。
就算今次你放棄A同佢一齊,下次又唔知有咩激親佢,又話分手
仲有,你地之間既問題,佢願意面對,包容,讓步,遷就,改變嗎?只有大家一齊經營嘅關係先至會安穩長久
婚姻比拍拖更加難,要經歷更多複雜嘅問題,如果輕輕鬆鬆拍拖時,佢都唔願意處理你哋之間嘅問題,咁你之後嘅生活都會好辛苦。
九月,係你決定要唔要呢個男人既時間,唔係煩你怕得罪邊個要陪邊個


大宅

積分: 1299


發表於 3 天前 |顯示全部帖子

回覆樓主:

A 太多口 但出心都係為你好。 好心做壞事。你原諒佢啦, 你唔會再幫你出聲既朋友。佢替你不值咋!

至於個男人, 我真心想問佢唔佢一個男人? 唔係粗聲大氣 或 識惡就係男人。
男人係要有膊頭, 有氣量。 A 雖然直白左d 但佢無講錯架。

個"男人"咁嬲 係因為佢比人講中哂, 所以惱羞成怒。 佢唔反省, 仲要個女人追返佢, 無品啦。 有本事有自信既男人, 愛你就會自動比最好既野比你 (包括錢, 權利, 地位, 身份), 唔洗你開口都比你。

好明顯你唔係佢miss right, 你亦未搵到一個MR. RIGHT。 我結左婚, 以前都經過好多渣男, 為左cool 煲煩, 為左分手喊, 但又成日問對方可唔可以對自己好d? 醒吓啦, 妹


子爵府

積分: 12774

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 3 天前 |顯示全部帖子
你開頭都話知道A為你好,講到後面,又跟你男友想法,怪A。你男友,男人老狗,唔夠人講,仲要你放棄埋個好友,呢啲男人,俾我bye-bye咗9世。唔理A講嘢係咪合理/唔合理,如果你男友用呢個嚟要脅你放棄,我諗你呢一世,都未必再有咩好友。


大宅

積分: 2567

2019新春慶豚圓


發表於 3 天前 |顯示全部帖子
1.Bf同a 2選一你都要諗,你同你bf好極有限
2.你bf居然因你同a fd 就想放棄你,你bf對你亦好極有限

你要明白,婚姻最重要係包容,今次佢唔接受a,要你放棄,一個fd無乜所謂,但下一次,可以係你份工、可以係你家人、可以係你父母、可以係你子女,只係單一次對話冒犯到佢,又過左去又無下次,如果家人親戚月月見,佢唔高興又叫你2選1,你根本無得選。


男爵府

積分: 5281

2019新春慶豚圓


發表於 3 天前 |顯示全部帖子
Ytfc 發表於 19-8-14 13:12
男人老狗,至多咪覺得你個朋友好8婆,唔使小氣到嬲成咁呀

同感,咁小事仲要对成世。

如果男方有个咁既朋友,你唔通問佢你揀我定佢?

大佬,朋友就係朋友,你地係伴侶,
我会放棄个男。

不关A事,係咁冇氣度既人,我頂唔順。

我講我啫。不代表楼主


男爵府

積分: 5304


發表於 3 天前 |顯示全部帖子

回覆樓主:

你男友咁小氣,到時你同他有小朋友,已估到你會好辛苦。另外,感到你男友真係想同你分手,他只係差一個藉口


別墅

積分: 878

2019新春慶豚圓


發表於 3 天前 |顯示全部帖子
IHateSummer 發表於 19-8-14 12:56
我男朋友(bf)同我唯一最好既朋友(A)因為一件事起左好大好大既衝突

A份人好有自己諗法,講說話好爽直,所以 ...

feel得出樓主好苦惱,但恕我直言,兩個人結婚,老公唔應該將錢銀交俾老婆?咁如果以後生咗bb.老婆無返工,生活上所有開支都應該由老公出啊!唔通要AA?其實你閨蜜講既我覺得好正常wor,真係一個男人應該要負起呢份責任,你bf連呢d都有意見,我覺得你應該考慮分手,可能結咗婚為錢銀既事嘈得仲犀利


複式洋房

積分: 128


發表於 3 天前 |顯示全部帖子
如果話A多事 想搞破壞 ,咁樣講太武斷
可能佢只係太緊張你將來既幸福 先有為你抱不平既心 如果係好朋友 都要互相信任

真正相處既係你地,外人好難知道你地感情去到邊個位

男朋友似乎太玻璃心 為左一個女仔既言論同觀點而感到咁大刺激咁放唔開 年紀好細? 可能某情度上比人講中左佢一d佢唔想承認同面對既事實 所以發爛
值唔值得挽救都係你內心先決定到

男朋友既態度強硬到應該無得傾 而佢都無可能接納你有A依個朋友 將來都係會再嘈

相反我覺得你可以將成件事攤出黎同你好朋友講 話A知你有幾珍惜佢依個朋友
但自己都好想試下挽救段感情 我相信如果A係真朋友 A會體諒你 。




男爵府

積分: 6220

2019新春慶豚圓


發表於 3 天前 |顯示全部帖子
樓主太好人⋯⋯⋯
你仲話自己錯丶處理得唔好⋯⋯

A和bf見面當日你bf會嬲都正常
食完飯嬲完其實呢件事已經可以「完」

但你bf之後要你氹又離家又要你點點點
否則就分手
佢係男人黎嘅??
佢有心修補你地段關係??
似係想借D2分手或想進一步食住你
如果結婚,你之後一定乜都要遷就曬佢,連你思想都要同佢一樣
咁樣你OK??如果中意虐待自己嘅人應該OK嘅
見樓主冇乜回應過你bf有問題
Feel到樓主想輓留bf而遷就佢
一個願打一個願捱冇問題,但咁樣可以過人世嗎??你頂到幾十年嗎?
好好諗清楚啦




大宅

積分: 2645

2019新春慶豚圓


發表於 3 天前 |顯示全部帖子
我想講如果A都當你係最好的朋友,應該會體諒你,無理由迫你去慶生,生日年年有,同bf感情破裂就番唔到轉頭。


公爵府

積分: 27825

2019新春慶豚圓 2019勳章 2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


發表於 3 天前 |顯示全部帖子

回覆樓主:

本帖最後由 newspaperhang 於 19-8-15 04:53 編輯

唔會考慮同呢個男人再一齊落去,太小器、玻璃心,咁就要搬去細佬度住、又話要分手⋯⋯其實佢都唔係太愛你?!無謂浪費時間,值得趁早搵個更好。
如果婚前關係都唔穩定、變淡,真係唔好諗住婚後會突然變好,一個家可以有好多濕濕碎碎既野,加加埋埋就好多好煩、好多位可以嘈
朋友A⋯⋯要睇樓主,你覺得佢講咁多係為咩?佢事後都有後悔講太多影響到你地,咁你男友呢?一面倒埋怨我諗你朋友都係出自真心想你好,只係講多錯多,唔係有心去害你。


首頁

尾頁

跳至
熱門主題
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊