潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1419

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-8-19 09:06 |顯示全部帖子
終於比我買到burgundy 色啦! 可以同米色交換用! 呢對新款dior 耳環簡簡單單,唔會好似平時咁咁多石,幾鐘意! 大家覺得點? 九月CC new launch啦! d acc好靚!!!













點評

ada0707    發表於 19-8-20 08:45
Cheuk2012    發表於 19-8-20 00:03
wcpcelia    發表於 19-8-19 14:37
rainbowchuuu3    發表於 19-8-19 12:29


大宅

積分: 1788


發表於 19-8-19 09:13 |顯示全部帖子
靚靚我買左黑色CARD HOLDER


珍珠宮

積分: 42739


發表於 19-8-19 09:13 |顯示全部帖子

回覆樓主:

2樣都好靚

請問 Dior 耳環除咗金色,有其他色嗎? thx


別墅

積分: 994

2019新春慶豚圓


發表於 19-8-19 09:17 |顯示全部帖子
Earrings very nice!


大宅

積分: 2434


發表於 19-8-19 09:25 |顯示全部帖子
shanshanli 發表於 19-8-19 09:13
靚靚我買左黑色CARD HOLDER

Card holder 幾$?


伯爵府

積分: 19002

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-8-19 09:37 |顯示全部帖子
ccmaniac 發表於 19-8-19 09:06
終於比我買到burgundy 色啦! 可以同米色交換用! 呢對新款dior 耳環簡簡單單,唔會好似平時咁咁多 ...

九月個季已出了?


大宅

積分: 1419

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-8-19 09:45 |顯示全部帖子
回覆 shanshanli 的帖子

恭喜!cc 好少出呢種card holder 架!


大宅

積分: 1419

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-8-19 09:46 |顯示全部帖子
回覆 CherylMaMa 的帖子

得一隻色咋!同埋已經好少shop仲有貨了!要買快手,


大宅

積分: 1419

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-8-19 09:47 |顯示全部帖子
回覆 Kai92 的帖子

$5800


大宅

積分: 1419

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-8-19 09:48 |顯示全部帖子
回覆 ggbwong 的帖子

九月出,我睇左d相好鬼靚!我最愛的brooch 已經睇中好多個


伯爵府

積分: 19002

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-8-19 09:49 |顯示全部帖子
ccmaniac 發表於 19-8-19 09:48
回覆 ggbwong 的帖子

九月出,我睇左d相好鬼靚!我最愛的brooch 已經睇中好多個 ...

有冇紫色袋或wallet?


大宅

積分: 1049

2019新春慶豚圓


發表於 19-8-19 10:36 |顯示全部帖子
ccmaniac 發表於 19-8-19 09:06
終於比我買到burgundy 色啦! 可以同米色交換用! 呢對新款dior 耳環簡簡單單,唔會好似平時咁咁多 ...

哇!個CARD HOLDER心心眼!


大宅

積分: 1853

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-8-19 11:15 |顯示全部帖子
Card holder


大宅

積分: 1419

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-8-19 12:02 |顯示全部帖子
回覆 ggbwong 的帖子

暫時我睇到有紫色手袋。不過紫色係呢季主打色之一。


大宅

積分: 1419

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-8-19 12:03 |顯示全部帖子
回覆 Chantal_Jardin 的帖子

哈哈!


大宅

積分: 1788


發表於 19-8-19 12:07 |顯示全部帖子
本帖最後由 shanshanli 於 19-8-19 12:09 編輯

share 下黑色卡HOLDER ...幾靚架

點評

wcpcelia    發表於 19-8-19 14:38
stagea    發表於 19-8-19 12:28


伯爵府

積分: 19002

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-8-19 12:17 |顯示全部帖子
ccmaniac 發表於 19-8-19 12:02
回覆 ggbwong 的帖子

暫時我睇到有紫色手袋。不過紫色係呢季主打色之一。

正呀!!


珊瑚宮

積分: 103924

2019新春慶豚圓 2019勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子探索遊 畀面勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


發表於 19-8-19 12:29 |顯示全部帖子
CARD HOLDER


大宅

積分: 1419

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-8-19 13:30 |顯示全部帖子
回覆 ggbwong 的帖子

但係我覺得嗰隻紫色好難襯,small leather goods 可能好啲,手袋好似有啲誇張 不過都可能會有驚喜嘅!


大宅

積分: 1419

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-8-19 13:31 |顯示全部帖子
回覆 shanshanli 的帖子

Very nice! 黑色好classic!

首頁
12

尾頁

跳至
熱門主題
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊