使用意見

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 2565


發表於 19-8-22 18:15 |顯示全部帖子
不用委屈自己,bye bye !
正如我少上 FB ! 大家各取所需


男爵府

積分: 9162

我的育兒心得勳章


發表於 19-8-22 18:57 |顯示全部帖子
覺得邊度啱傾適合自己咪去邊度囉
無必要搞到自己成個怨婦咁
樓主太執著的話都係少上討論區為妙


公爵府

積分: 28024

2019新春慶豚圓 2019勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


發表於 19-8-22 23:46 |顯示全部帖子
樓主, 不如解釋一下
係連登係仁慈善良虛心既世界
呢班人渣... 呀唔係
呢班人仔, 唔俾人拍咭入閘
有人想奉公守法拍咭
就俾人問候娘親身體安康
你地個個地球係咩玩法?
天朗氣清


大宅

積分: 1356


發表於 19-8-24 13:23 |顯示全部帖子
BK最多毒舌婦,唔明點解仲叫自己做親子網
應該開多一個全新親子網


子爵府

積分: 10054

2019勳章


發表於 19-8-24 15:35 |顯示全部帖子
yurijm 發表於 19-8-22 16:26
嗯,我想多口講
BK在2017年被收購咗
可能解答到樓主既困惑
原來係咁,唔怪得屈完人兇版主繼續四出屈都仲冇事冇幹
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054

2019勳章


發表於 19-8-24 15:38 |顯示全部帖子
yurijm 發表於 19-8-22 16:33
因為見樓主講明權力者無動於衷
我大膽估
樓主係講點解admin唔ban user、唔block ip
多謝你提供嘅有用資訊,我有補充 :

絕對支持BK對極權流晒口水行得正企得正嘅國民,

一反BK,投訴,比說話BK版主聽,BK不需作任何解釋,以言入罪,踢出BK.

你唔極權佢佢係唔會high,high先投訴之嘛.



見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054

2019勳章


發表於 19-8-24 15:47 |顯示全部帖子
廷廷媽 發表於 19-8-22 16:42
討論區係社會既縮影, 通常同聲同氣既人就會慢慢聚埋一齊, 而多鬧交POST就係因為社會上的分裂, 你投訴BK只係 ...

提出意見制裁侮辱人者,亂屈人者叫同聲同氣,即係你同依班人同聲同氣,

話有低質國民等如全BK都係係低質國民,
讚句連登等如連登冇人做錯,
比意見BK叫投訴,
老公唔啱即刻離婚,家人唔啱即刻脫離父母子女關係,點解自己唔去選擇舒服地方?

係咪咁樣理解?
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054

2019勳章


發表於 19-8-24 15:56 |顯示全部帖子
luvkaka 發表於 19-8-22 16:59
連登咁好可以轉會架?每個討論區都target唔同既人係咪?我自問入唔到連登,頂唔住,都係依到啱我d,所以人 ...
BK target侮辱人屈人國民?
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054

2019勳章


發表於 19-8-24 15:58 |顯示全部帖子
chingwachai 發表於 19-8-22 17:02
回覆 00女 的帖子

連登同BK陣營好明顯有分別, 你覺得連登優秀些係因為同你意見理念一致吧? 所以你有相逢恨 ...
你支持BK文字暴力?
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054

2019勳章


發表於 19-8-24 16:01 |顯示全部帖子
anita_yps 發表於 19-8-22 17:07
我都唔明樓主想點,淨係覺得刻意label bk c9多
你覺得被label係咪因為你係其中屈人侮辱人果個?
如果唔係,點解你會覺得被label?
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054

2019勳章


發表於 19-8-24 16:05 |顯示全部帖子
小豬澄 發表於 19-8-22 17:09
我都覺得大家去左平衡宇宙
睇既野都好唔同
你錯啦~比人蝦出聲係繼續比人圍
跟住話你做咩咁上心,出聲都係錯架.
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054

2019勳章


發表於 19-8-24 16:12 |顯示全部帖子
lovelybaby2015 發表於 19-8-22 17:11
唔明點解有d人咁認真
上forum我當消遣,唔理佢咩背景,有話題啱傾就答下嗲,無嘢啱傾就走先,得 ...
所以有人見喺街有人比人斬,唔會打電話叫救護車,
行埋一邊繼續開開心心搵消遣,再話唔明點解D人要咁認真.
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


水晶宮

積分: 55651

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-8-24 16:15 |顯示全部帖子
m--m 發表於 19-8-24 15:56
BK target侮辱人屈人國民?

各下點樣認為我唔能夠確定始終人人睇法唔同,我唔覺得bk係咁!


子爵府

積分: 10054

2019勳章


發表於 19-8-24 16:19 |顯示全部帖子
barbielun 發表於 19-8-22 17:13
算啦!BK講吓食買玩就算啦

近呢兩個月,講真,乜嘢惡毒言論冇見過吖。連登故然數之不盡 (毒男foru ...
黃藍是政見,黑白是良知
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054

2019勳章


發表於 19-8-24 16:23 |顯示全部帖子
本帖最後由 m--m 於 19-8-24 21:50 編輯
I9528 發表於 19-8-22 17:15
人生怱怱幾十年,去一個令自己開心嘅地方,都係自由選擇的

人會變月會圓,生生不息,無需委屈自己

同意.
人生匆匆幾十年,去一個令自己屈人屈得開心嘅地方,都係自由選擇,

人會變月會圓,屈屈不息,無需克制自己
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054

2019勳章


發表於 19-8-24 16:34 |顯示全部帖子
本帖最後由 m--m 於 19-8-24 16:35 編輯
cbeyond 發表於 19-8-22 17:15
梗係俾人話, 話人係自由版post政治主題。
但話人的, 又唔會話自己, 唔去意見版表達意見, 係自由版出post
...

補充 :

版主,唔好意思自己成日蒲自由出錯自由版,
所以我冇投訴,亦同版主道歉.

請你依位急不及待演譯何謂屈人人士,為你"梗係俾人話, 話人係自由版post政治主題"依句向我道歉,
雖然我知你唔會



見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054

2019勳章


發表於 19-8-24 16:39 |顯示全部帖子
Jasmine-4711 發表於 19-8-22 17:29
同意,佢可能活在另一個平衡時空, 在那兒蓮燈仔係會自省、會互諒、會道歉, 而不是求美國射個核彈來, 同歸於 ...
你係低質國民?我真係唔知,我以為你唔講得笑咋
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054

2019勳章


發表於 19-8-24 16:43 |顯示全部帖子
Stella.b 發表於 19-8-22 17:29
樓主,我認同你
不過我只能話你知上網唔可以太認真
你口中果班人其實都唔會同你認真,亂嗡亂咒駡,總之都係 ...
見到,又駛出屈人招數

但我開心喎,依個post仲以為只會得一班低質國民插我,
原來唔係,好多謝你哋發言,平衡番個post,樣樣都有先係言論自由.
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054

2019勳章


發表於 19-8-24 16:45 |顯示全部帖子
芳姑姐 發表於 19-8-22 18:03
我都係咁話
以前有JM ,或者貪方便打英文,我們雙語溝通無問題。一輪時間後,原來打英文比罵,有好多我土 ...
早期我都係架,英文打得快好多
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我


子爵府

積分: 10054

2019勳章


發表於 19-8-24 16:54 |顯示全部帖子
luvkaka 發表於 19-8-24 16:15
各下點樣認為我唔能夠確定始終人人睇法唔同,我唔覺得bk係咁!
咁閣下下次講清楚嘛~
我主題係要懲罰BK國民以侮辱人屈人為樂.
見我打錯字唔洗客氣可隨意提醒我,請勿縱容我

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊