使用意見

跳至

首頁
23456...12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7936

2019新春慶豚圓


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
樓主,時政大軍殺到,頂住


大宅

積分: 4573


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
MsBusy 發表於 19-9-9 09:26
咁係啲人唔守版規,亂咁放,
乜post都喺自由廣場,咁分開咁多區嚟仲乜?
烹飪搵食,明顯係烹飪&搵食啦,

咁公海應該擺咩?
野食 影視 著數 教育 全部都有分版


珍珠宮

積分: 45849

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
clarasun 發表於 19-9-9 09:44
咁咪去擂台發洩,如果唔係點解要有呢個分類呢

咁咪去意見版發表意見, 如果唔係, 點解要有呢個分類呢
唔該回答


大宅

積分: 3668

2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
口裡話唔關心政治,見到甘明顯D政治鋪一個個又奮身跳入來圍爐取暖,身體真係最真實

點評

SIRIABABY    發表於 7 天前


男爵府

積分: 7936

2019新春慶豚圓


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
natnat_tsang 發表於 19-9-9 09:41
係... 100% 同意, 明明講食buffet, 點知都可以拉九丈遠講政治, 真係唔可以尊重下人嘅......

...

最犀利係講邊間食店,求其一個post留言,只要你係疑似黃絲,就會有班人陰陰濕濕不停追住你嚟鬧,好恐怖


男爵府

積分: 6457

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
公海開post,證明多人睇,增加曝光率(不論黃藍)


子爵府

積分: 11411

開心吸收勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
jessica0768 發表於 19-9-9 09:22

樓主自己米又係自由出政治post

有口話人無口話自己


水晶宮

積分: 69963

2019新春慶豚圓 2019勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
testher 發表於 19-9-9 09:35
果班時政大媽,日日都借啲意架啦!上少啲BK咪算囉
你自己都多次錯版, 喺公海出時政POST,
要版主多次幫你移post, 連粗口都講埋, 又要版主屏蔽,
多次違反版規, 仲好意思講其他人?
沒有最好笑, 只有更好笑


https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=22642235

https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=22680194

https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=22645547
手無寸鐵學生???https://youtu.be/ZQfOfIAexzw
https://youtu.be/KSkZ3yEFQsw
暴徒圍毆市民 https://www.youtube.com/watch?v=X-rqpvHzk48
過百暴徒圍毆4個警察 https://www.youtube.com/watch?v=xJRszru0jYU


大宅

積分: 1296


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


男爵府

積分: 6457

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
jessica0768 發表於 19-9-9 09:22
我都想問係唔係呢個


大宅

積分: 3306

2019新春慶豚圓


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
大米愛老鼠 發表於 19-9-9 07:28
版規在,有問題去使用意見板反饋,不然俚個舖都係政治舖,一班人圍爐取暖而已 ...

但我依家唔係對bk有問題有意見,點解要去意見版?我係講緊呢度發錯帖或者騎劫人哋個post嘅人點解咁老土

點評

sklui    發表於 7 天前


翡翠宮

積分: 83073

2019新春慶豚圓 2019勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
今日見DEARMM係公海出時政POST


大宅

積分: 2472


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
jessica0768 發表於 19-9-9 09:22

我都有一張。版主英明神武!

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


男爵府

積分: 5322

2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
stkyo 發表於 19-9-9 01:21
特登架啦!

你叫 dreamm收斂下啦,下下自由開時政鋪


伯爵府

積分: 15496

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
testher 發表於 19-9-9 09:35
果班時政大媽,日日都借啲意架啦!上少啲BK咪算囉

咁你又日日上,時時上,秒秒上???
寫得出要做得到,最好以後吾好俾我再見到你發表

點評

sklui    發表於 7 天前


水晶宮

積分: 69963

2019新春慶豚圓 2019勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
testher 發表於 19-9-9 09:59
又係追星肥大媽你? 唔係又要我晨早流流笑到噴飯嘛
我好有你心架, 搵埋你d錯版post, 有曬證據, 你想抵賴都唔得

手無寸鐵學生???https://youtu.be/ZQfOfIAexzw
https://youtu.be/KSkZ3yEFQsw
暴徒圍毆市民 https://www.youtube.com/watch?v=X-rqpvHzk48
過百暴徒圍毆4個警察 https://www.youtube.com/watch?v=xJRszru0jYU


翡翠宮

積分: 83073

2019新春慶豚圓 2019勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
testher 發表於 19-9-9 09:59
又係追星肥大媽你? 唔係又要我晨早流流笑到噴飯嘛


自己唔守版規
係度以笑遮醜


大宅

積分: 1296


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
loved 發表於 19-9-9 10:04
咁你又日日上,時時上,秒秒上???
寫得出要做得到,最好以後吾好俾我再見到你發表
...

秒秒上? 果位肥大媽就係
唔該你睇history


大宅

積分: 4573


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
maggie196 發表於 19-9-9 09:50
最犀利係講邊間食店,求其一個post留言,只要你係疑似黃絲,就會有班人陰陰濕濕不停追住你嚟鬧,好恐怖:zo ...

我話阻住我睇其他飲食post咋,睇咋,都追住黎嘈話我應該去煮食版睇。唔應該係公海搵,咁公海有我咪係公海睇,著數版有咪係著數版睇,咁都有唔得既。 睇都有得嘈

好耐好耐之前勁鐘意睇七小福啲相,個個星期五都有貓相好高興。當日貓主都成日被人說三道四。


大宅

積分: 1296


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

首頁
23456...12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊