自由講場

跳至

首頁
23456...21

尾頁
   16


珍珠宮

積分: 42252

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子

回覆樓主:

身邊好多靚女嫁唔出係因為覺得自己有質素,真係好揀擇


複式洋房

積分: 345


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
tansyneko 發表於 19-9-12 13:40
投影反射咗佢自己所以特別投入?

佢認為係囉 話原來中女都可以吸引到小鮮肉


伯爵府

積分: 18979

2019新春慶豚圓


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
紅髮 發表於 19-9-12 13:13
睇完她她她之後當正自己係姚嘉妮

姚嘉莉都叫做嫁過又生過,你朋友把口甘衰,高質男一眼就睇穿佢啦,所以嫁吾到係有原因的


公爵府

積分: 27266

2019新春慶豚圓 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
紅髮 發表於 19-9-12 13:28
佢話大家都係中女,又係識享受識打扮 可能都會好似姚嘉妮咁樣有小鮮肉埋身
...
姚係呢套劇好索,同田泊埋,高班過田,重要姚生過兩個仔女。


複式洋房

積分: 345


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
iamlazy 發表於 19-9-12 13:41
身邊好多靚女嫁唔出係因為覺得自己有質素,真係好揀擇

其實我覺得你以為自己高質無問題,但唔好踩其他朋友醜囉。今次係話我,之前係話其他同學


珍珠宮

積分: 49922

2019新春慶豚圓 2019勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
紅髮 發表於 19-9-12 13:13
睇完她她她之後當正自己係姚嘉妮

笑出聲


珍珠宮

積分: 42252

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
紅髮 發表於 19-9-12 13:45
其實我覺得你以為自己高質無問題,但唔好踩其他朋友醜囉。今次係話我,之前係話其他同學 :igi ...

本帖最後由 iamlazy 於 19-9-12 13:47 編輯

我冇話你醜呀!
我亦冇講自己高質素


大宅

積分: 3215

2019新春慶豚圓


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
有無姚咁索先?


伯爵府

積分: 18979

2019新春慶豚圓


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
iamlazy 發表於 19-9-12 13:46
本帖最後由 iamlazy 於 19-9-12 13:47 編輯

我冇話你醜呀!

你係樓主朋友?


男爵府

積分: 8982

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
對方講嘅唔係事實,我唔會理,就當睇清一個「朋友」
唔理佢點講,最緊要我老公覺得我靚


珍珠宮

積分: 42252

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
澳門媽媽 發表於 19-9-12 13:49
你係樓主朋友?

唔係,我唔知點解佢咁覆我,我又冇話佢,只講我身邊靚女好揀擇


複式洋房

積分: 345


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
iamlazy 發表於 19-9-12 13:46
本帖最後由 iamlazy 於 19-9-12 13:47 編輯

我冇話你醜呀!

可能大家誤會咗,我講嘅佢係指我朋友


伯爵府

積分: 18979

2019新春慶豚圓


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
紅髮 發表於 19-9-12 13:42
佢認為係囉 話原來中女都可以吸引到小鮮肉

哈哈,小鮮肉都要睇大家的成熟度的。有d小鮮肉真是湊仔甘,好似劇中的阿廉甘,佢又受吾受先?


大宅

積分: 1898


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
紅髮 發表於 19-9-12 13:37
佢冇睇愛情小說,話唔好睇。因為冇拍拖,所以好多時間讀書,讀埋好多個master,所以認為自己好高質 ...

但男人有幾多個會睇女仔有幾多 高質degrees!! 男仔只會睇外表和心地的高質。


子爵府

積分: 13264

2019新春慶豚圓


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
紅髮 發表於 19-9-12 13:00
朋友今日同我呻,點解而家咁多高質靚女都嫁唔出,單身嘅多。反而相貌平庸或者有啲醜樣嘅仲快嫁得出。

之後 ...

通常咁樣講都係妒忌人哋


侯爵府

積分: 24527

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
回覆 紅髮 的帖子

你覺唔覺?
大佬,做戲咋!佢唔係信十足下話?joey 暗戀左姐姐咁多年, 點同呢?



伯爵府

積分: 18979

2019新春慶豚圓


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
iamlazy 發表於 19-9-12 13:50
唔係,我唔知點解佢咁覆我,我又冇話佢,只講我身邊靚女好揀擇

哦,引用錯誤啫,小事小事


伯爵府

積分: 18979

2019新春慶豚圓


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
chocolatebean 發表於 19-9-12 13:52
回覆 紅髮 的帖子

你覺唔覺?

Joey?誰?


男爵府

積分: 8832

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
講說話咁難聽既
個人認為嫁唔出除左要求高,就係性格有問題,當然都要講緣份既。


複式洋房

積分: 345


發表於 7 天前 |顯示全部帖子
澳門媽媽 發表於 19-9-12 13:43
姚嘉莉都叫做嫁過又生過,你朋友把口甘衰,高質男一眼就睇穿佢啦,所以嫁吾到係有原因的
...

其實我哋全班朋友只係嫁淨佢一個, 平時去玩我哋都會叫埋佢,不過做節嗰啲真係好難囉,唔通個個去男家做節又叫埋佢去咩

首頁
23456...21

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊