時政擂台

跳至

首頁
12345...21

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 31293


發表於 19-11-15 05:54 |顯示全部帖子
本帖最後由 sinyeechu 於 19-11-15 08:47 編輯

我係一個90後媽咪,你地冇睇錯,我1990年係香港出世!爸媽亦係香港出世的!我亦係有兩個小朋友既媽咪!

曾經係黃屍中學同學既fb睇過,佢話佢1997年已經大個左,懂性。我睇到之後完全係o左咀,得7歲,我果陣都係知香港要回歸中國,果陣仲同我屋企人一齊睇緊董健華做特首。

之後開始都有你地成日講既大陸人落嚟香港,過多2年,我亦有親戚娶大陸人。由於屋企呢個大陸人係7年之內(未拎到香港身份證)都好識扮野,7年之後先現本性,當然佢都係要管錢之類既事,同埋對我親人,即係佢對佢奶奶比較衰之外都冇其他特別事。

點評

bktcc  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 19-11-15 13:28
Campenella    發表於 19-11-15 09:57


珍珠宮

積分: 31293


發表於 19-11-15 05:56 |顯示全部帖子

回覆樓主:

我想講,回歸後,你地所講既大陸人係遲早都會落嚟香港,要記住,我地香港係中國既一部份,根本係走唔甩!

我呢10年內識既大陸人仲勤力過啲香港人!起碼有4個都唔係拎綜援!

到我大個左,出嚟社會做事。由於我個人經歷比較多,所以好細個已經明白好多道理,我好細個已經同我阿嫲齊住,因為爸媽要搵食唔得閒湊我,而我亦好生性,好少做傷天害理既事。

我阿嫲亦由我細個教我,做人最重要係禮貌,唔好做傷天害理既事,唔好去偷去搶,要對得人對住自己,有好多人讀幾多書都冇用!因為佢地連最基本禮貌都冇!
所以我一直用呢種方法教返我自己既小朋友!


珍珠宮

積分: 31293


發表於 19-11-15 05:57 |顯示全部帖子

回覆樓主:

呢幾個月,我真係忍夠!香港變成咁我真係心痛到不得了!

由以前佔中起我一直都係撐警!因為從小無論屋企人定老師教都係過警察係伸張正義!

而家好多爸媽都係黃屍,滿口歪理,我fb亦del到得返我啲親戚,同埋2-3個佢以為我唔知佢係黃屍既煩人(佢地係唔敢表態,但一定有蛛絲馬跡比人見到的)

初時我覺得你地班黃屍出去正常遊行冇問題,冇人阻到你地!但你地而家已經玩到一發不可收拾!呢個殘局唔係淨係我地呢代人要承擔返架記住!



做人要對得住天地良心!

點評

Sand8148    發表於 19-11-15 13:33


子爵府

積分: 13328

2019新春慶豚圓 2019勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章


發表於 19-11-15 06:56 |顯示全部帖子
sinyeechu 發表於 19-11-15 05:56
我想講,回歸後,你地所講既大陸人係遲早都會落嚟香港,要記住,我地香港係中國既一部份,根本係走唔甩!

...

我嫲嫲也是如此教我,做人要有良心。


男爵府

積分: 8116


發表於 19-11-15 07:18 |顯示全部帖子

回覆樓主:

難得樓主咁後生都明白事理,可憐有D幾廿歲做咗人阿媽都唔化,抗争/争取什麽? 民主/自由係俾曱甴暴徒剝削,香港只容下一種聲音。

最好笑犯法(暴動)又要求免責特赦? 歪理一堆

更荒誕的是腦瘤莊有病唔駛坐,仲可以有咁好中氣顛9吠人,D人仲晤清醒

係殘局要幾代人承担,尤其支持暴徒既人渣,必有報應。
莫為閒人動氣.

垃圾可以循環再用, 廢物只會污染環境


大宅

積分: 2579

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-11-15 07:42 |顯示全部帖子
sinyeechu 發表於 19-11-15 05:56
我想講,回歸後,你地所講既大陸人係遲早都會落嚟香港,要記住,我地香港係中國既一部份,根本係走唔甩!

...

係某啲人唔面對現實,咁唔like 中國其實大可自己選擇移民,就算宜家攪死香港,香港點都係屬於中國一部分

點評

MGTM    發表於 19-11-15 14:39
MGTM    發表於 19-11-15 14:39
榮盛    發表於 19-11-15 10:59


珍珠宮

積分: 31293


發表於 19-11-15 08:19 |顯示全部帖子
twchung 發表於 19-11-15 07:18
難得樓主咁後生都明白事理,可憐有D幾廿歲做咗人阿媽都唔化,抗争/争取什麽? 民主/自由係俾曱甴暴徒 ...

好彩仲有bk呢個地方可以講下野!有咁多正常既媽咪!


珍珠宮

積分: 40738

2019新春慶豚圓


發表於 19-11-15 08:20 |顯示全部帖子
sinyeechu 發表於 19-11-15 05:57
呢幾個月,我真係忍夠!香港變成咁我真係心痛到不得了!

由以前佔中起我一直都係撐警!因為從小無論屋企人 ...

我明但班和理非壞左腦


大宅

積分: 2040

2019勳章


發表於 19-11-15 08:28 |顯示全部帖子
sinyeechu 發表於 19-11-15 05:54
我係一個90後媽咪,你地冇睇錯,我1990年係香港出世!爸媽亦係香港出世的!我亦係有兩個小朋友既媽咪!

曾 ...

你講得好好,如果佢地都好似你咁生性就好,其實香港真係一個褔地,想要咩就有咩,如果唔係上一代嘅人努力工作,到宜家香港都唔會有咁繁忙,經濟咁好,我係70後,屋企有8兄弟姊妹,我爸媽都日日好辛苦出黎做野養我地,我係大家姐,所以,見爸媽咁辛苦都要好早出黎做野幫下屋企,所以,都唔知點解宜家d人讀咁多書都唔識諗


珍珠宮

積分: 31293


發表於 19-11-15 08:32 |顯示全部帖子
amypo 發表於 19-11-15 08:28
你講得好好,如果佢地都好似你咁生性就好,其實香港真係一個褔地,想要咩就有咩,如果唔係上一代嘅人努力 ...

我媽咪60後都係大家姐,對下6個妹,唯讀一個唔係藍,因為佢大仔都係黃!!
而家有好多40-60歲呢個階段既,佢地有啲都係因為唔想無左仔女而被迫跟住佢地黃。
唉!
我大女今年2年級,個大gp啲人鬧哂交!好多黃屍既家長,滿口歪理!


大宅

積分: 1241


發表於 19-11-15 08:44 |顯示全部帖子

回覆樓主:

我係藍絲,我都希望黑警可以保護我地
不過佢地就可以:
1.用催淚彈射爆屋企玻璃保護我地?
2.用催淚彈射係人多車多既中環街道保護我地?
3.用催淚彈射去中大為左捉堵塞公路既暴徒黎保護我地?
4.用槍黎瞄住市民為左活捉暴徒黎保護我地?

我仲應該相信他們?定係我太盲撐警隊?

點評

FJmom    發表於 19-11-15 12:14


大宅

積分: 2257

2019勳章


發表於 19-11-15 08:44 |顯示全部帖子
sinyeechu 發表於 19-11-15 08:19
好彩仲有bk呢個地方可以講下野!有咁多正常既媽咪!

係BK有同路人,起碼可以抒發下,其他地方一提起就被人圍駡,根本無言論自由


珍珠宮

積分: 31293


發表於 19-11-15 08:45 |顯示全部帖子
渺薩' 發表於 19-11-15 08:44
我係藍絲,我都希望黑警可以保護我地
不過佢地就可以:
1.用催淚彈射爆屋企玻璃保護我地?

請問你咁樣係藍絲?
唔係班黃既黑衣日日出嚟搞破壞警察會唔會無啦啦放催淚彈?

點評

VICMUM    發表於 19-11-15 18:25
VICMUM    發表於 19-11-15 18:25
VICMUM    發表於 19-11-15 18:24
LLK    發表於 19-11-15 14:44
小菜豆    發表於 19-11-15 13:49
Sand8148    發表於 19-11-15 13:35
FJmom    發表於 19-11-15 12:14


大宅

積分: 1241


發表於 19-11-15 08:47 |顯示全部帖子
sinyeechu 發表於 19-11-15 08:45
請問你咁樣係藍絲?
唔係班黃既黑衣日日出嚟搞破壞警察會唔會無啦啦放催淚彈?
...

我唔反對用催淚彈,但需要一曰係同一個地方用上千幾2千粒彈嗎?


珍珠宮

積分: 31293


發表於 19-11-15 08:49 |顯示全部帖子
渺薩' 發表於 19-11-15 08:47
我唔反對用催淚彈,但需要一曰係同一個地方用上千幾2千粒彈嗎?

同你呢啲人講哂氣啦!我得閒慳返啖氣唔回你好過啦!應埋你呢次唔應架啦!
講多次,班黑衣唔出嚟搞事警察唔會咁做!
唔好滿口係你認為係岩既所謂知識同道理係度講講講!

點評

TobsterBB    發表於 19-11-15 15:28
LLK    發表於 19-11-15 14:45
MGTM    發表於 19-11-15 14:41
FJmom    發表於 19-11-15 12:14


珍珠宮

積分: 40412

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-11-15 08:50 |顯示全部帖子
D九十後有你噉就好咯。我在香港出世幾十年!對祖國不太認知!但未至於要反咗佢!國家係有得改善!為什麼呢班人要玩死自己!以前香港佢地又未經歷!有幾好都唔關佢地事囉。佢哋最重要嘅,係建設好社會。唔係破壞。

點評

MGTM    發表於 19-11-15 14:42
kittypo    發表於 19-11-15 12:03


大宅

積分: 1241


發表於 19-11-15 08:51 |顯示全部帖子
sinyeechu 發表於 19-11-15 08:49
同你呢啲人講哂氣啦!我得閒慳返啖氣唔回你好過啦!應埋你呢次唔應架啦!
講多次,班黑衣唔出嚟搞事警察唔 ...

民主我唔需要,5大訴求都白痴

成條街市民你都射彈,你肯定冇吸過彈先禁多野講,等你小朋友吸左就知咩事


水晶宮

積分: 66863

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 19-11-15 08:52 |顯示全部帖子
渺薩' 發表於 19-11-15 08:44
我係藍絲,我都希望黑警可以保護我地
不過佢地就可以:
1.用催淚彈射爆屋企玻璃保護我地?


<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 2341


發表於 19-11-15 08:53 |顯示全部帖子
渺薩' 發表於 19-11-15 08:44
我係藍絲,我都希望黑警可以保護我地
不過佢地就可以:
1.用催淚彈射爆屋企玻璃保護我地?

不如你去連登搵幫手啦,叫連登可憐下你,唔好再出黎搞事,咁嘛冇tg 同警察lor! 呢到幫唔到你架,黃畜!!死開啦!

點評

Sand8148    發表於 19-11-15 13:37
FJmom    發表於 19-11-15 12:15


子爵府

積分: 14636

2019新春慶豚圓


發表於 19-11-15 08:54 |顯示全部帖子
渺薩' 發表於 19-11-15 08:47
我唔反對用催淚彈,但需要一曰係同一個地方用上千幾2千粒彈嗎?

放左催淚彈,曱甴會散咪唔駛再放囉!佢哋有死開嗎?
唔用催淚彈,是否用實彈較好?

點評

FJmom    發表於 19-11-15 12:16

首頁
12345...21

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊