時政擂台

跳至

首頁
45678...35

尾頁
   3


大宅

積分: 2649

2020勳章


發表於 19-11-28 12:55 |顯示全部帖子
hkspeech 發表於 19-11-28 12:51
係啵
大學生緊係唔識洗碗啦

嘩你屋企用洗碗機㗎?咁講野嘅


大宅

積分: 2649

2020勳章


發表於 19-11-28 12:57 |顯示全部帖子
cccman0338 發表於 19-11-28 12:51
咁又點, 最後贏嘅人一定唔會係你地

咪係,講咁多最乜,有本事唔好企係中國塊地度啦


大宅

積分: 1290


發表於 19-11-28 12:58 |顯示全部帖子
Septemper30 發表於 19-11-28 12:55
嘩你屋企用洗碗機㗎?咁講野嘅
係呀 人類文明進步左架喇
醒下啦

你鐘意可以鑽木取火既
我就堅持用新科技
鑽木加油


大宅

積分: 2649

2020勳章


發表於 19-11-28 12:59 |顯示全部帖子
北寄貝 發表於 19-11-28 12:53
咁呢度d藍絲jm記得送晒d仔女讀毅進喎!港大、中大呢d學府唔啱佢地。仲有好多名中學都好黃架,返東莞讀小菊 ...

唔好做屎渠曱甴就得


大宅

積分: 1290


發表於 19-11-28 13:00 |顯示全部帖子
北寄貝 發表於 19-11-28 12:53
咁呢度d藍絲jm記得送晒d仔女讀毅進喎!港大、中大呢d學府唔啱佢地。仲有好多名中學都好黃架,返東莞讀小菊 ...
佢地把口讚到毅進幾勁幾勁
咪又係唔會送d仔女入去
把口死撐就勁姐
唔通叫d仔女唔讀書 走去做毅進咩

最後咪又係死死氣考大學(考到既話)

由佢地死撐下啦


大宅

積分: 2649

2020勳章


發表於 19-11-28 13:01 |顯示全部帖子
hkspeech 發表於 19-11-28 12:58
係呀 人類文明進步左架喇
醒下啦

醒下個個係你呀,有本事剪爛張身份證啦,香港係中國㗎。


伯爵府

積分: 16667

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


發表於 19-11-28 13:03 |顯示全部帖子
hkspeech 發表於 19-11-28 12:53
緊係唔係啦

民意轉完360又再轉都up得出

其實泛民輸左咁多年, 贏得一次有咩好自豪?仲要食咁多人血饅頭先有咁既結果,真係好唔好意思呀?呢啲咁陰質既野,可一不可再呀


伯爵府

積分: 16667

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


發表於 19-11-28 13:04 |顯示全部帖子
hkspeech 發表於 19-11-28 13:00
佢地把口讚到毅進幾勁幾勁
咪又係唔會送d仔女入去
把口死撐就勁姐

蛆蟲,返去你個坑渠窿度自High啦


大宅

積分: 2649

2020勳章


發表於 19-11-28 13:05 |顯示全部帖子
cheese08 發表於 19-11-28 13:03
其實泛民輸左咁多年, 贏得一次有咩好自豪?仲要食咁多人血饅頭先有咁既結果,真係好唔好意思呀?:nosepick ...

佢地話要俾美好將來我地嘛,我地而家咪放長雙眼睇下,你地選出黎個班議員幾幫得手,千奇唔好做到一pat屎咁,失禮投票俾佢地班黃屍呀


大宅

積分: 3271

2020勳章


發表於 19-11-28 13:06 |顯示全部帖子
wingkame 發表於 19-11-27 21:36
真係笑死人,民意逆轉
真係唔好以為沉默大多數係支持你地啦!

咁多人支持,幫左大學生 求 特赦未!半年喇,坐監喇,搵區議員幫手?仲笑人讀毅進做警察,遲d真被讀毅進警察 拘捕大學生被人笑做 監躉


大宅

積分: 1290


發表於 19-11-28 13:07 |顯示全部帖子
cheese08 發表於 19-11-28 13:04
蛆蟲,返去你個坑渠窿度自High啦
嘩? 接受唔到現實就嬲嬲豬?
氣急敗壞?

唔好咁啦 最多我氹返你啦
毅進仔係精英中既精英
警曱係天才中既天才
你係世上最後生最靚
社會上超過十成都係撐警撐政府
滿意未?唔好嬲豬啦


大宅

積分: 1290


發表於 19-11-28 13:08 |顯示全部帖子
Septemper30 發表於 19-11-28 13:05
佢地話要俾美好將來我地嘛,我地而家咪放長雙眼睇下,你地選出黎個班議員幾幫得手,千奇唔好做到一pat屎咁 ...
係呀 放長雙眼

正如我都放長左雙眼好耐 睇下民意幾時360轉了又轉
等到頸都長.........


大宅

積分: 1290


發表於 19-11-28 13:11 |顯示全部帖子
cheese08 發表於 19-11-28 13:03
其實泛民輸左咁多年, 贏得一次有咩好自豪?仲要食咁多人血饅頭先有咁既結果,真係好唔好意思呀?:nosepick ...
所以咪話個毅進警叻囉
民意由藍轉晒黃 都估到!
真係要好高智商先得


大宅

積分: 1290


發表於 19-11-28 13:12 |顯示全部帖子
喂,冇晒人喇?藍屍呢?
好想你地再幫手推下post
睇下你地點死雞撐飯蓋呀⋯⋯

快d入黎啦
最多我承認毅進係最勁
警曱係最有腦

好未呀?


大宅

積分: 2649

2020勳章


發表於 19-11-28 13:13 |顯示全部帖子
hkspeech 發表於 19-11-28 13:07
嘩? 接受唔到現實就嬲嬲豬?
氣急敗壞?

人地無氣急敗壞,人地叫你番屋企咋,曱甴梗係番屎渠啦


琥珀宮

積分: 151982

2020勳章 2019新春慶豚圓 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


發表於 19-11-28 13:14 |顯示全部帖子
hkspeech 發表於 19-11-28 12:35
係呀 中大理大港大全部都垃圾 記住叫啲仔女讀毅進
中產選區 太古黃埔海怡全部選晒曱甴議員
記住唔好去住

嘩! 你唔係無睇新聞下話! 中大理大全部都係垃圾喎!


大宅

積分: 1290


發表於 19-11-28 13:15 |顯示全部帖子
Septemper30 發表於 19-11-28 13:13
人地無氣急敗壞,人地叫你番屋企咋,曱甴梗係番屎渠啦
冇氣急敗壞 但有惱羞成怒


大宅

積分: 1522


發表於 19-11-28 13:18 |顯示全部帖子
成日話人毅進仔,香港係需要唔同範疇嘅人努力一齊經營嘅,
[size=large]庭謙仔仔看世界* 記住睇完我個板板,留個言俾我庭謙仔仔wor!:lalala:


大宅

積分: 1522


發表於 19-11-28 13:22 |顯示全部帖子
成日話人毅進仔,香港係需要唔同範疇嘅人努力一齊經營嘅。再者唔怪得我地嘅下一代會變得如此不懂尊重他人,就係因為有你地哩班人連基本嘅尊重同禮貌都唔會而教壞下一代,如果你地笑人係毅進仔,麻煩反省下你地自己係乜,唔識尊重人嘅人根本乜都唔係
[size=large]庭謙仔仔看世界* 記住睇完我個板板,留個言俾我庭謙仔仔wor!:lalala:


琥珀宮

積分: 158323

2020勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


發表於 19-11-28 13:24 |顯示全部帖子
Cankk 發表於 19-11-28 12:53
係咪有案底人生好精彩?你咁寂寞快d去留個案底啦。
毅進唔關你呢d案底垃圾事。
...

由得D白痴無能仔自言自語啦!同佢講都嘥氣!乜Q野都唔識做!只識破壞同企街乞!去偷!
若要人不知 唔好咁低B !  : P

首頁
45678...35

尾頁

跳至