自由講場

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   3


伯爵府

積分: 16717

2020勳章


發表於 20-1-16 19:32 |顯示全部帖子
涼亭小姐 發表於 20-1-16 14:27
你地比一封定兩封?我封20蚊咋,但之前爬文有人話封500蚊

$500封嗰個可能住豪宅呢


男爵府

積分: 7653


發表於 20-1-16 19:36 |顯示全部帖子

回覆樓主:

看更都要俾雙封架?我比一封50咋 因個座頭耐不時會幫我收件


男爵府

積分: 5795


發表於 20-1-16 19:42 |顯示全部帖子
20x2

今年諗緊比唔比,因為工作態度差左。

有d仲衰,平時完全打招呼,一到一月就突然識叫我做x太。


子爵府

積分: 13346

2020勳章


發表於 20-1-16 19:45 |顯示全部帖子
jarjane 發表於 20-1-16 16:59
點解唔信嘅? 我接觸嘅係千真萬確喎 我嗰棟大廈係寫簿(公開) 再交由管理處分配, penthouse 有4戶 ...

咁透明!


男爵府

積分: 6355

2020勳章


發表於 20-1-16 19:49 |顯示全部帖子
熟嘅$50x2 ,唔熟嘅$20x2。


珍珠宮

積分: 46070

2020勳章


發表於 20-1-16 19:55 |顯示全部帖子

回覆樓主:

$20~$100 x2都有,睇關係。有d係完全冇見過,只俾單封$20


大宅

積分: 3333

2020勳章


發表於 20-1-16 20:01 |顯示全部帖子
小詠 發表於 20-1-16 15:37
我想今年比多少少, 50X2, 樓下看更, 因為我聽到他大聲同我和另一住客講唔駛驚, 出面黑衣人入來我併死都會守 ...

呢個抵俾呀


水晶宮

積分: 62026

2020勳章 2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


發表於 20-1-16 20:09 |顯示全部帖子
saladhk 發表於 20-1-16 18:40
單封300 , 單数好似畀帛金咁
301先係帛金
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


水晶宮

積分: 58963

2020勳章


發表於 20-1-16 20:54 |顯示全部帖子
andyman 發表於 20-1-16 20:09
301先係帛金

突破盲腸

300其實係雙數比人誤會好慘呀⋯⋯


子爵府

積分: 10608

2020勳章


發表於 20-1-16 21:51 |顯示全部帖子
20


伯爵府

積分: 16742

2020勳章


發表於 20-1-16 21:54 |顯示全部帖子

回覆樓主:

$50*2


伯爵府

積分: 18481

2020勳章 畀面勳章


發表於 20-1-16 22:06 |顯示全部帖子

回覆樓主:

熟得一位$400
其他唔熟$40


伯爵府

積分: 18481

2020勳章 畀面勳章


發表於 20-1-16 22:11 |顯示全部帖子
saladhk 發表於 20-1-16 18:40
單封300 , 單数好似畀帛金咁

齊頭300唔算帛金301先係


伯爵府

積分: 18481

2020勳章 畀面勳章


發表於 20-1-16 22:14 |顯示全部帖子
jarjane 發表於 20-1-16 16:59
點解唔信嘅? 我接觸嘅係千真萬確喎 我嗰棟大廈係寫簿(公開) 再交由管理處分配, penthouse 有4戶 ...

佢接觸唔到咪以為人吹囉
我姐夫年年封1000比保安
係位位一千
仲要有好多位

#可能佢都覺得我係吹水


別墅

積分: 685


發表於 20-1-16 22:24 |顯示全部帖子
認到既$20x2,認唔到既$20x1


大宅

積分: 4817

2020勳章


發表於 20-1-16 22:31 |顯示全部帖子
其實...一次過幾個人比,看更唔知邊個打邊爐個?


琥珀宮

積分: 165148

2020勳章


發表於 20-1-16 22:37 |顯示全部帖子
涼亭小姐 發表於 20-1-16 14:27
你地比一封定兩封?我封20蚊咋,但之前爬文有人話封500蚊








菅理費 己包括 看更人工。


看更不是免費的。 我媽就任何

看更 都派。好似自己好闊佬。




派俾清潔姨姨,

只派固定看更。普羅市民公價。不多也不少。




封500蚊。人地私事。



想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。  

討厭衣来伸手 ,  饭来张口者 , 伸手党者。及想攻擊性就別討論交流吧。


子爵府

積分: 12789


發表於 20-1-16 22:39 |顯示全部帖子
往年比100元,因為看更成日同我囡玩,今年新搬屋一個月,比20元。


大宅

積分: 1378

2020勳章


發表於 20-1-16 22:40 |顯示全部帖子
最憎新年去茶樓、個個走埋黎喔利是(emoji)⋯⋯重要黎完一個又一個最後連洗碗個亞姐都出埋黎、個下我嬲嬲地黑面話你地唔係咁下話、新年洗洗都唔想我鬧人啦⋯⋯差唔多成十個


大宅

積分: 2229

2020勳章 Xmas吸收勳章


發表於 20-1-16 22:53 |顯示全部帖子
樓下早更看更好討厭,平時出出入入都有打招呼。剛生完B我自己一個推車仔抱B,佢明明企門口竟然唔幫我推開度門,今日好惱,今年真系好唔想派利是比佢!!!

首頁
34567...9

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊