時政擂台

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   9


子爵府

積分: 13007

2020勳章


發表於 20-7-3 16:19 |顯示全部帖子

回覆樓主:

攞bno移民取消國藉


男爵府

積分: 8910


發表於 20-7-3 16:22 |顯示全部帖子
YC們,唔好理文章講乜,你地過到去可以搵到好工賺大錢呀麻,千萬不要被打擊信心,唔好諗咁多快D去,香港是好危險的,比火星仲危險

走左後千萬不要回頭呀,我會係中國的國土望着你的背影講一聲:"拜拜,好行夾唔送!"

點評

MICLOH168    發表於 20-7-3 23:31
hungng    發表於 20-7-3 17:59


伯爵府

積分: 15840

2020勳章


發表於 20-7-3 16:25 |顯示全部帖子
mln 發表於 20-7-3 15:25
另外仲要面臨取消國籍或香港居民身份證的資格。

因為已經有人提意中央做了,就好似之前的國安法咁,有人提 ...

呢個最緊要做,千祈唔好話係中國人,影衰晒


珍珠宮

積分: 30488

2020勳章


發表於 20-7-3 16:29 |顯示全部帖子
mlcbb 發表於 20-7-3 15:57
係香港住又要用幾多錢??

又係咪絕望

香港公立醫院100蚊一日都够住過世,但英美這些國家醫療費用可以够你買一層樓。所以好多人回流養老就是這樣了。


侯爵府

積分: 24302

精叻鼠年勳章 2020勳章 2018父親節勳章 親子王國15週年勳章 開心吸收勳章 食得好勳章


發表於 20-7-3 16:29 |顯示全部帖子


大宅

積分: 4345

2020勳章


發表於 20-7-3 16:36 |顯示全部帖子
yan_yan_mummy 發表於 20-7-3 15:49
《基本法》第六十一條:「香港特別行政區的主要官員由在香港通常居住連續滿十五年並在外國無居留權的香港特 ...

好多人覺得高官既另一半或仔女有就等於佢地都有


大宅

積分: 3693


發表於 20-7-3 16:49 |顯示全部帖子
小肥§澄 發表於 20-7-3 15:56
其實對香港已失望果批,BNO可逗留5年,仲可以搵工,都係一條生路,講真留係香港,日日都唔開心,重新出發都 ...

你依個收入係要除稅後收入, 當每人除稅收入是250,000, 咁即係份工要320,000年薪, 唔知容唔容易搵咁收入嘅工


公爵府

積分: 29100


發表於 20-7-3 16:52 |顯示全部帖子
條數未計稅,英國稅好重!另就算住咗6年,都要考2個試,一個係考英文(如有大學學位可免),另一个係’life in the uk’, 即考英國歷史。要2個人試都pass, 先會批入藉。


男爵府

積分: 7552

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


發表於 20-7-3 17:01 |顯示全部帖子
SaSally 發表於 20-7-3 16:49
你依個收入係要除稅後收入, 當每人除稅收入是250,000, 咁即係份工要320,000年薪, 唔知容唔容易搵咁收入嘅 ...

實有人願捱有人唔願捱,報導話建築行業搵$6x萬/年薪


寶石宮

積分: 314560

精叻鼠年勳章 2020勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


發表於 20-7-3 17:02 |顯示全部帖子
$485 萬應該只夠兩個小朋友交學費 班冇腦 YC 如果信就 PK 啦,個邊失業率超高,生活費又貴,窮人真係唔好諗
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


珍珠宮

積分: 33161

2020勳章


發表於 20-7-3 17:03 |顯示全部帖子

回覆樓主:

哎吔 咁就慘
好想黃人快d移民嘛


伯爵府

積分: 17492

2020勳章


發表於 20-7-3 17:05 |顯示全部帖子
小肥§澄 發表於 20-7-3 16:14
俾下希望人,好唔好?



侯爵府

積分: 21301

2020勳章 2018復活節勳章


發表於 20-7-3 17:10 |顯示全部帖子
小肥§澄 發表於 20-7-3 15:56
其實對香港已失望果批,BNO可逗留5年,仲可以搵工,都係一條生路,講真留係香港,日日都唔開心,重新出發都 ...

我都覺得係,想走既走,確實係一件對大家都好既事,總好過佢地被害妄想症發作,日日擔心被殺被姦,又話已經冇晒自由。jm 們都講過好多次叫唔鍾意香港既人走,咁人地咪走囉,最好大家比多d 資訊令佢地走得順順利利。呢刻既冷嘲熱諷好無謂,講到外國點唔好唔好,咁人地食得咸魚抵得渴,預左架啦,唔係叫你去咪得囉。


翡翠宮

積分: 77086

2020勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


發表於 20-7-3 17:13 |顯示全部帖子
mln 發表於 20-7-3 16:29
香港公立醫院100蚊一日都够住過世,但英美這些國家醫療費用可以够你買一層樓。所以好多人回流養老就是這樣 ...

我明明記得嗰陣話喺英國生仔即日就要出院, 所以有啲英國人會去其他國家, 冇記錯好似係泰國咁樣 ,就可以舒舒服服咁生仔住幾日
總有離別的時候


公爵府

積分: 25883


發表於 20-7-3 17:15 |顯示全部帖子
mln 發表於 20-7-3 15:25
另外仲要面臨取消國籍或香港居民身份證的資格。

因為已經有人提意中央做了,就好似之前的國安法咁,有人提 ...

公平啲好喎,香港高官和大陸高官都要一齊取消雙重國籍喎!

點評

hungng    發表於 20-7-3 18:01


珍珠宮

積分: 38087

2020勳章 畀面勳章


發表於 20-7-3 17:16 |顯示全部帖子
nataliepml 發表於 20-7-3 15:32

其實一個國藉不是問題
咁多高官雙重國藉

應該捉哂班高官取消先啦,咁愛國有咩理由仲要第二個國家嘅國籍同護照

點評

hungng    發表於 20-7-3 18:02
很累~我幾時先可以抖吓呢


公爵府

積分: 25883


發表於 20-7-3 17:17 |顯示全部帖子
魚兒小寶貝 發表於 20-7-3 17:10
我都覺得係,想走既走,確實係一件對大家都好既事,總好過佢地被害妄想症發作,日日擔心被殺被姦,又話已 ...

佢地真係好乜煩,宜家人地想走喇,又話出到去幾慘幾慘,夠竟想唔想人地走呀!


侯爵府

積分: 21301

2020勳章 2018復活節勳章


發表於 20-7-3 17:20 |顯示全部帖子
leungszeon 發表於 20-7-3 16:22
YC們,唔好理文章講乜,你地過到去可以搵到好工賺大錢呀麻,千萬不要被打擊信心,唔好諗咁多快D去,香港是 ...

對,我都誠心希望佢地去到。路係自己行出黎,以前香港好多窮人都係喺外國洗大餅搵食,冇工人咪放工自己煮食做家務之嘛,對比香港既危險程度真係碎料,只要夠想,就一定做得到。好似出監咁,千萬別回頭。


大宅

積分: 1028


發表於 20-7-3 17:24 |顯示全部帖子
extra88 發表於 20-7-3 15:46
一家四口 6年 485萬,
當條數計得啱,
咁又比我想像中要求低,

平均每人都係20萬左右一年 我覺得條數好合理啊


伯爵府

積分: 17239

2020勳章


發表於 20-7-3 17:24 |顯示全部帖子

回覆樓主:

所以都係香港好,你睇大把中國人黎到就有免費教育,醫療,公屋,綜援褔利,關愛基金等,最近仲有埋一萬蚊

首頁
12345...8

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊