自由講場

跳至

首頁

尾頁
   15


子爵府

積分: 13731

2020勳章


發表於 20-8-7 20:27 |顯示全部帖子
stevewoo 發表於 20-8-7 19:26
搵萬 6 蚊,俾3千好夠,叫人比5000家用嗰啲,真係唔知而家啲年青人生活得幾辛苦,物價幾貴,屋租幾貴。
...
你有无睇清楚?楼主住屋企食屋企㗎


子爵府

積分: 14620

2020勳章


發表於 20-8-7 20:30 |顯示全部帖子
stevewoo 發表於 20-8-7 19:23
講真,我最憎有咁嘅思想既阿媽。

咩叫幫個仔女儲起佢! 有事幫手先俾佢,你信唔過佢自己識儲錢嗎?一個人 ...

我覺得俾家用係仔女嘅責任,俾咗阿媽我唔會理佢點處理。我收咗阿女家用,我亦唔會話佢知點處理。調轉如我知道阿媽原來咁為我諗,我會好慶幸有咁嘅阿媽。我諗好過有 d 阿媽唔為仔女諗,d 仔女要幫佢就就手旁觀!


別墅

積分: 659


發表於 20-8-7 20:33 |顯示全部帖子

回覆樓主:

當年搵9000俾3500
樓主你俾太少啦,唔好同朋友比較,依家出面食個lunch都最少4,50蚊,買餸依家好貴,豬肉菜生果都唔平,包你兩餐,3000蚊只夠你食同帶飯,仲未計水電煤
知你要還大學學費,一係你同屋企人再傾下,我覺得最少5000


侯爵府

積分: 23708

2020勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


發表於 20-8-7 20:39 |顯示全部帖子
我女未畢業,我亦未知佢將來會搵幾多錢,但我預佢比3000我,我幫佢交甘多年學費,食我住我,還有保險,由0歲交到20幾歲,我覺得我要佢3000元一個月家用不過份


男爵府

積分: 8488


發表於 20-8-7 20:39 |顯示全部帖子
我只要求$3000, 她多剩錢可用來扮吓靚, 最好快啲揾人嫁, 我就自由了.


子爵府

積分: 10162


發表於 20-8-7 20:49 |顯示全部帖子
我之前同個女傾過有關問題,大家都共識了比3分1。原因係佢係這個家的一分子,有能力賺錢時,就有責任共同去維持個家庭。佢仲話使用3分1,3分1 就儲(留返緊急時用,佢怕我兩老年紀大,多病痛)。佢可以選擇搬出去獨立,就一個仙都可以唔使比我。但佢好聰明,話打死都唔會搬。


水晶宮

積分: 73654

2020勳章


發表於 20-8-7 21:43 |顯示全部帖子
VickyCY 發表於 20-8-7 15:57
睇返屋企經濟情況啦,我就唔同意收回成本果個理論。層樓供完唔通要同個仔女計巿值租金?咁第時如果父母無樓 ...

係,其實嘅成本嗰下真係好搞笑,自己仔女嚟㗎嘛, 邊有得咁計啫。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


瑪瑙宮

積分: 129025

2020勳章


發表於 20-8-7 22:02 |顯示全部帖子
海之風 發表於 20-8-7 16:19
幫仔女儲錢理由真係好奇怪,
我自小儲錢巳經叻過我父母,
我仔又係自小識儲錢,由小二儲到而家中二,都有近 ...

本帖最後由 木土土 於 20-8-7 22:11 編輯

仔女比家用,父母自己選擇儲起,等將來有機會比番仔女(嫁妝又好,首期又好),呢d 錫子女既父母值得尊敬。
若父母硬要求仔女比大大份家用,仲口響響話會幫仔女儲起將來比番仔女,是否真心都好,我好鄙視呢d父母


男爵府

積分: 9878


發表於 20-8-7 22:24 |顯示全部帖子
canies 發表於 20-8-7 21:43
係,其實嘅成本嗰下真係好搞笑,自己仔女嚟㗎嘛, 邊有得咁計啫。
調返轉,够係父母,點解同父母斤斤計較,有工作有收入,好應該負起一部份家中駛費

點評

wcpcelia    發表於 20-8-8 10:33


禁止訪問

積分: 133


發表於 20-8-7 22:26 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19555


發表於 20-8-7 22:41 |顯示全部帖子
剩係覺得呢度好多養兒防老既人



大宅

積分: 4050


發表於 20-8-7 22:43 |顯示全部帖子
Catherine326 發表於 20-8-6 21:53
$5000對我都可以接受既 係擔心我阿媽5000都嫌少
我自問對屋企付出都唔算少
大學學費十幾萬都唔係好多人會 ...

你講來講去你自己洗費,所以你會比,可能怕呀媽比學費,怕日後比家用太多,其實你自己一早有把尺量度。


侯爵府

積分: 22223


發表於 20-8-7 22:48 |顯示全部帖子
Catherine326 發表於 20-8-6 21:13
今個月第一次出糧,大家覺得應該俾幾多家用叫合理?本身同屋企人一齊住,lunch同晚飯通常都係食屋企

其實我 ...

16K應該比6K,一個人有10K正常使唔哂,好大使先使4K,每個月儲6K

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊