時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6953


發表於 20-11-26 09:19 |顯示全部帖子
janice_cat 發表於 20-11-26 05:53
仲要改革成個政府,人工高福利好但咩都做唔到,仲要擺官威!

應該減人工,成班rubbish officials


伯爵府

積分: 15246

2021勳章


發表於 20-11-26 09:46 |顯示全部帖子
大姑娘 發表於 20-11-26 08:50
強制? 又有人出嚟借題攪事啦!

咁而家戴口罩、隔離、限聚、高危檢側都係强制㗎啦! 而家仲驚人攪事,咩都唔使做啦


大宅

積分: 1594

2021勳章


發表於 20-11-26 09:55 |顯示全部帖子
kkkiitty 發表於 20-11-25 18:40
因為已經無嘢想講



伯爵府

積分: 18488

2021勳章


發表於 20-11-26 10:15 |顯示全部帖子

回覆樓主:

我覺得份司政報告長短期可以解決香港好多問題, 尤其是住屋。 如果全部都可以落實,五至 十年後嘅香港就會變天, 個人覺得有返希望, 阿仔唔使走。


大宅

積分: 4936


發表於 20-11-26 10:42 |顯示全部帖子
經多年的呢類報告,早就對其冇一絲期望啦


珍珠宮

積分: 32245

2021勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


發表於 20-11-26 10:43 |顯示全部帖子
大力大力 發表於 20-11-25 18:32
唉~

成個港府官員全部都係廢、只有警察一哥、先真係做到嘢~

利申, 我睇都無睇

如果一哥做特首就好....


天朗氣清


琥珀宮

積分: 169113

2021勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


發表於 20-11-26 10:50 |顯示全部帖子
PacoMum 發表於 20-11-25 22:21
不如你又聽下建制派點講,長痛不如短痛,要有決心,强制全民檢测加禁足令,短時間內清零,香港經濟先有得 ...

批小黃人一定撲出黎搞事!唔合作!如果成功全民檢疫....咪即係話上次呀爺係好人!呀爺嘅諗法係得!所以佢地一定唔會比全民檢疫通過!
若要人不知 唔好咁低B !  : P


珊瑚宮

積分: 123998


發表於 20-11-26 12:29 |顯示全部帖子
emilylam 發表於 20-11-25 19:27
我諗而家好多人已經放棄心態,已經對政府完全無期望

最離譜係放生14歲以下,咁即變相鼓勵14歲以下出嚟犯法啫。


珍珠宮

積分: 35884

2021勳章


發表於 20-11-26 19:08 |顯示全部帖子
SandyKL 發表於 20-11-26 12:29
最離譜係放生14歲以下,咁即變相鼓勵14歲以下出嚟犯法啫。



珍珠宮

積分: 35884

2021勳章


發表於 20-11-26 19:22 |顯示全部帖子
大姑娘 發表於 20-11-25 23:58
上次國家隊有嚟幫手呀,不過有幾多人去檢測先得架?!

好像自愿捐款一樣,話明自愿咁係唔會人人參與啦!


珍珠宮

積分: 35884

2021勳章


發表於 20-11-26 19:24 |顯示全部帖子
kolher 發表於 20-11-25 23:22
其實唔明白香港施政報告點解要講咁多大灣區。究竟向香港市民報告定係向大灣區報告!點解咁多後生咁僧大陸, ...

林鄭連任? 千萬唔好呀!


大宅

積分: 4979

2021勳章


發表於 20-11-26 19:42 |顯示全部帖子
noodle_noodle 發表於 20-11-25 19:44
香港人本身又唔自律,一停工一定多數人走哂出街玩同娛樂,好似放風假咁,邊個會喺屋企?所以內地做到唔表 ...

其實唔會期望全人類自律囉,就係人類既天性自私,所以先要一個政府去確保d 人去守秩序,就算中國人,日本人或美國人都唔會100% 自律啦。 香港人已經好好起碼9成人會帶口罩先啦!你睇下歐美,就算日韓都無我地咁高帶口罩率啦!成日話人出去玩唔自律嗰d 人,我想問下如果呢個疫情會玩十年,係咪都要日日喱係屋企十年唔出街呀?其實呢個病死亡率真係唔係咁高咋 wor . 我地個政府一路唔做野,由得d 歐美印度人南亞人士日日帶毒入黎,市民自己就日日要閉關屋企呀。

首頁

尾頁

跳至