論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1844


發表於 21-2-23 16:28 |顯示全部帖子

回覆樓主:

我都想講,我姐姐好多日瞓到唔起身。
我敲佢房門先醒,我好多日冇早餐就要出門口,自己另外買早餐!


別墅

積分: 890


發表於 21-2-26 22:50 |顯示全部帖子
namnamnamlolo 發表於 21-2-23 08:54
係架
完全一樣
裝飾佢個房 亂貼野落我d櫃到

一模一樣
一個禮拜起碼洗三次衫,都唔明白點解佢成日都有咁多衫洗。
叫佢星期四五唔好洗衫被我哋洗。因為就算洗衣機洗到都冇位晾。
星期一至三被佢可以洗,但係佢當我講嘅嘢係耳邊風
照舊一三五洗衫。有時仲加埋阿B啲衫我哋更加無位晾衫,搞到我要出去磅洗
跟住同我講話佢啲嘢太多要我買個膠櫃俾佢,明明已經有三個櫃桶俾佢

其實呢啲我都算啦
最離譜嘅就係佢真係一個電視精嚟㗎
佢有時顧住睇電視連阿B食緊玩具佢都唔知
好彩我睇到咋,即刻喝住亞B唔俾佢食
但係大佬啊你嘅職責係睇住阿B 㗎嘛
我唔係請你返嚟睇電視呀!

好似佢係我主人我係佢妹仔咁
我驚我等唔到佢夠期就會郁佢




子爵府

積分: 13405

2021勳章


發表於 21-2-28 15:34 |顯示全部帖子
apple510 發表於 21-2-26 22:50
一模一樣
一個禮拜起碼洗三次衫,都唔明白點解佢成日都有咁多衫洗。
叫佢星期四五唔好洗衫被我哋洗。因為 ...
你個姐姐都好有恃無恐, 擺明蝦你。 竟然你地要就佢攞啲衫出去磅洗, 都好誇張。 我都覺得你應該炒左佢。 不過你有個b 係佢手就增加左難度


別墅

積分: 890


發表於 21-2-28 16:32 |顯示全部帖子
Danjunior 發表於 21-2-28 15:34
你個姐姐都好有恃無恐, 擺明蝦你。 竟然你地要就佢攞啲衫出去磅洗, 都好誇張。 我都覺得你應該炒左佢。 ...

我都覺得係
佢今朝話居然博我咀呀話又話我知我冇記性我唔記得

我真係想小佢,屋企最冇手尾嗰個係佢,最多I don’t know 嗰個又係佢
居然話返我冇記性

叫佢mark番阿B啲飲奶,作息時間,唔記得咗好似理所當然咁㗎

呢啲我都算啦,有一次我同佢講叫佢唔好噴香水因為第一我有鼻敏感,sir有哮喘,同埋呢啲對BB唔好,佢居然同我講我噴嘅係古龍水唔係香水,
跟住我同佢講我唔理你噴乜總之濃味就唔得。
Again 當我講嘢耳邊風
我今晚諗住同佢開拖
佢再係咁樣嘅話就拜拜



珍珠宮

積分: 35388

2021勳章


發表於 21-3-4 08:57 |顯示全部帖子
apple510 發表於 21-2-28 16:32
我都覺得係
佢今朝話居然博我咀呀話又話我知我冇記性我唔記得

我每曰都想炒姐姐
但覺得個過程好殘忍

搞到心理好唔平衡
我放工之後仲買好多野返去
一袋二袋
返到去 佢就係到嘆世界
Hae下hae下又一日咁
但就不斷用緊我屋企d資源
用水勁多
又成日開抽濕機
其實d衫晾開d 室內都乾到
我都無咁好氣
完全唔想同佢溝通

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊