自由講場

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   9


珊瑚宮

積分: 101684

2023勳章 虎到金來勳章


發表於 22-12-3 12:41 |顯示全部帖子
karenlyk 發表於 22-12-3 10:39
喺呢啲地方擺都唔志在收到幾多人情

唔係囉


子爵府

積分: 11808

+5熱血勳章


發表於 22-12-3 13:28 |顯示全部帖子
SamSamwill 發表於 22-12-3 08:25
我覺得擺酒係勞民傷財,客人要去夾$食比平時貴好多嘅飯,有幾多個係甘心樂意去!兄弟姊妹要晨運咁早出門口 ...

佢哋 攪場大龍鳳係想俾人睇嘛,冇佈景版太冷清 但佢哋冇諗到人哋想唔想睇, 有時仲要攪鬼咁耐!攪到上菜又急,食又急


珍珠宮

積分: 46066

2023勳章 虎到金來勳章


發表於 22-12-3 14:50 |顯示全部帖子
iamiam 發表於 22-12-3 12:01
如果佢經濟困難,又一家大細,我唔覺有問題,真心人地來替你高興,一蚊都唔收都冇所謂
...

同意,
人地環境唔好我一定全數回禮的。


大宅

積分: 3203


發表於 22-12-3 16:21 |顯示全部帖子
睇關係而比


公爵府

積分: 29934


發表於 22-12-3 18:25 |顯示全部帖子
opclk99 發表於 22-12-3 14:50
同意,
人地環境唔好我一定全數回禮的。

當年我真係有幾個冇收禮,有封來,人地一日先搵$300,點收得落,回返比佢地

點評

opclk99    發表於 22-12-3 20:21


珊瑚宮

積分: 101684

2023勳章 虎到金來勳章


發表於 22-12-3 19:12 |顯示全部帖子
iamiam 發表於 22-12-3 18:25
當年我真係有幾個冇收禮,有封來,人地一日先搵$300,點收得落,回返比佢地
...



子爵府

積分: 14831

2023勳章


發表於 22-12-3 21:51 |顯示全部帖子
本帖最後由 登陸火星 於 22-12-3 21:51 編輯
karenlyk 發表於 22-12-3 10:39
喺呢啲地方擺都唔志在收到幾多人情

當然,戥主人家高興,交情好的朋友,多多人情都願意畀


水晶宮

積分: 59189

畀面勳章


發表於 22-12-4 06:08 |顯示全部帖子

回覆樓主:

有邊個會跟呢D指標 自己衡量啦!我嫁女派餅卡,志在開心,無要求人哋俾利是


公爵府

積分: 28810


發表於 23-3-4 10:32 |顯示全部帖子
本帖最後由 bananaGi 於 23-3-4 10:32 編輯
Fishqqma 發表於 22-11-30 19:22
米係!D人都傻的,擺酒要賺$。

唉, 去飲咪係夾錢比佢擺酒咁

一家四口 咪六千起跳?


珊瑚宮

積分: 101684

2023勳章 虎到金來勳章


發表於 23-3-4 10:37 |顯示全部帖子
bananaGi 發表於 23-3-4 10:32
唉, 去飲咪係夾錢比佢擺酒咁

一家四口 咪六千起跳?

普通關係我唔會跟


子爵府

積分: 13332


發表於 23-3-4 10:38 |顯示全部帖子
加菲貓3 發表於 22-11-30 20:36
一年幾個親友請飲,全年幾皮

親友還好。最怕係唔熟嘅同事


大宅

積分: 1235


發表於 23-3-4 10:40 |顯示全部帖子

回覆樓主:

從來唔會理,淨係睇熟既程度,熟既800-1000,一般500-800,唔熟又逼住去個d 300-500。如果親人就另外計


公爵府

積分: 29934


發表於 23-3-4 11:19 |顯示全部帖子
其實係而家d人造成,出手低覺樣衰,我真係唔覺,你有你背後講,我有我出手低,請飲係請我去,我叫回返少少禮,個個話800-1500,我自己去食自助餐好食好多


寶石宮

積分: 360130

2023年兔年勳章 2023勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


發表於 23-3-4 11:34 |顯示全部帖子
最憎依啲所謂嘅公價,人情、利是、帛金
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


翡翠宮

積分: 76587

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


發表於 23-3-4 11:40 |顯示全部帖子
有朋友年年生日係酒樓擺幾圍 , 咁幾錢人情? 成年先見一次(emoji)


伯爵府

積分: 16894


發表於 23-3-4 11:41 |顯示全部帖子
結婚開心就好,唔好介意呢D


子爵府

積分: 12126


發表於 23-3-4 12:00 |顯示全部帖子
simple430 發表於 23-3-4 11:40
有朋友年年生日係酒樓擺幾圍 , 咁幾錢人情? 成年先見一次(emoji)

如果係我,我只買生日禮物


伯爵府

積分: 19381

2023年兔年勳章 2023勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


發表於 23-3-4 12:07 |顯示全部帖子
好彩無乜親戚


侯爵府

積分: 20162

2023勳章


發表於 23-3-4 12:08 |顯示全部帖子
speedyduck 發表於 22-12-1 17:43
人情我衹係睇同佢既關係,地點唔會理

x2,呢啲公價新聞直頭唔會睇。諗出嚟嘅唔係嚟緊會擺酒,就係酒席provider想加價嘅藉口
用夾錢擺酒心態唔好學人擺啦!


大宅

積分: 4158


發表於 23-3-4 12:13 |顯示全部帖子
大力大力 發表於 22-11-30 19:20
闔府統請、一家就要 6000?

18000 一圍?

唔去啦

首頁
34567...9

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊