親子旅遊

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   13


珍珠宮

積分: 43512


發表於 24-6-7 07:10 |顯示全部帖子
buklaylay 發表於 24-6-6 23:15
記低先

住過嬉野吉田屋和大村屋,都可以。嬉野温泉水好滑,係日本出名嘅美人湯。佐賀牛肉,我覺得係九州地區最好食
attach0/tmp/php81et4F

attach1/tmp/php9E17o5

attach2/tmp/phpGMV3Ju

attach3/tmp/php5ki54T

attach4/tmp/phpIBgrqj


珍珠宮

積分: 43512


發表於 24-6-7 07:21 |顯示全部帖子
apelok 發表於 24-6-6 23:37
我都想你揾吓介紹,上次只係去九佐賀城,氣球博物館同附近商店街就落返去博多,都想可以下次再去多次 :fun ...

佐賀可以睇古蹟,神社,茶園,溫泉,都係賞景多。有個忍者村,但好流
attach0/tmp/phpiDfX6t

attach1/tmp/phpy276N1

attach2/tmp/phpiynRvz


公爵府

積分: 26902

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 24-6-7 10:00 |顯示全部帖子
HHCCMama 發表於 24-6-6 23:18
哈哈!真係眨吓眼就識左2年嘞,超喜歡你的油雞,還有你啲連身裙好靚,唔好介意,方便的話pm我喺 ...

難民?俾 JM 笑死
優咩雅,整整齊齊,自己舒服咋
連身裙... 即係2年前嗰d?晏d PM 你


公爵府

積分: 26902

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 24-6-7 10:03 |顯示全部帖子
apelok 發表於 24-6-6 23:37
我都想你揾吓介紹,上次只係去九佐賀城,氣球博物館同附近商店街就落返去博多,都想可以下次再去多次 :fun ...

多謝 JM 介紹,福岡一定要再去


公爵府

積分: 26902

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 24-6-7 10:06 |顯示全部帖子
MissMaMa 發表於 24-6-7 07:10
住過嬉野吉田屋和大村屋,都可以。嬉野温泉水好滑,係日本出名嘅美人湯。佐賀牛肉,我覺得係九州地區最好 ...

好得喎! 多謝 JM
我唔浸溫泉,又唔食牛... 不過好鐘意住呢類溫泉旅館。有機會,一定去試


公爵府

積分: 26902

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 24-6-7 10:09 |顯示全部帖子
MissMaMa 發表於 24-6-7 07:21
佐賀可以睇古蹟,神社,茶園,溫泉,都係賞景多。有個忍者村,但好流

賞景睇古蹟,啱哂我兩條老野
對忍者村特別有興趣,見到「好流」,慳返時間去其他地方


公爵府

積分: 26902

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 24-6-7 10:19 |顯示全部帖子

回覆樓主:

12/5 (Sun) Day 3

佐世保 QUINTESSA 酒店
5月12日~5月13日 (1晚)
豪華雙人房 (禁煙) 包早餐

到埗 Sasebo,禍不單行... 雨已經係 non-stop,兼且 QUINTESSA 幾個位嘅「停車場」,戙住「Full」牌,點算?

多謝酒店個伯伯,俾兩條老野停一陣,攞行李出黎。之後,兵分兩路~ 我 check in,將喼先放喺 hotel,而C6就停喺路邊等!

踏入酒店,一股異國... 唔係,係米國風情,撲面而來。職員英文好得,講到 lark lark 聲,同沖繩一樣,溝通 no problem... 明嘅~ 因為都有在日米軍基地。

QUINTESSA 有自知之明,車位唔夠,所以泊喺附近2個,指定駐車場,有優惠。

講返酒店房,地方夠大,有d似新宿世紀南悅 feel。雖然佈置,睇得出舊日的痕跡,但冇臭味噏味,絕對乾淨,放心!

朝食餐廳~ Marina Holiday,聲稱最拿手,以 organic 食材,精煮而成嘅時令料理。嗱~ 味道算ok,唔多選擇,唔好太高期望。

(待續)
attach0/tmp/phpLMJWA7

attach1/tmp/phppcSdYw

attach2/tmp/php528NlW

attach3/tmp/phpXrcNJl

attach4/tmp/phpX5NT7K

attach5/tmp/phpv1qawa

attach6/tmp/phpLCWzUz

attach7/tmp/phpte67iZ

attach8/tmp/php5S8MHo


伯爵府

積分: 19383


發表於 24-6-7 16:24 |顯示全部帖子
本帖最後由 Skytree1000 於 24-6-7 16:30 編輯
buklaylay 發表於 24-6-7 10:00
難民?俾 JM 笑死
優咩雅,整整齊齊,自己舒服咋
連身裙... 即係2年前嗰d?晏d PM 你 ...

可摸耳PM 埋比我呀?
淨係睇咗你最近遊記(得閒會睇埋之前的)
同意JM 話你穿得優雅。 中意呢類style .
我初初去日本也好求其,
而加都會企理番d,
唔想失禮街坊。


公爵府

積分: 26902

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 24-6-7 19:05 |顯示全部帖子
Skytree1000 發表於 24-6-7 16:24
可摸耳PM 埋比我呀?
淨係睇咗你最近遊記(得閒會睇埋之前的)
同意JM 話你穿得優雅。 中意呢類sty ...

JM 太客氣... 大家研究吓
PM 你

點評

Skytree1000    發表於 24-6-8 10:09


公爵府

積分: 26902

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 24-6-7 19:43 |顯示全部帖子

回覆樓主:

12/5 (Sun) Day 3 下午茶@

倉式珈琲 (佐世保アルバ西沢店)

下雨天留客天留我不留... 既然佐世保,要兩老留步,就喺四ヶ町 (4〇3商店街),搵「訂」抖抖~ 「元気を出せ」,沉一沉澱心情。

喫茶文化,有冇興趣?日本勝在多珈琲館,求其入一間,梗唔會令人失望!揀倉式珈琲,見門面唔錯,又靜靜地,冇乜人。

倉式,抱有職人精神,為煮好1杯咖啡,用好多好多,磨到好細嘅咖啡豆,喺極短時間內提取... (咖啡師鑽研嘅心血,唔敢亂噏,下删百餘字)

品嚐咖啡原香原汁原味,配少少甜食,偷得浮生半日閒。旅行途中,其實唔太在意,手揸住嗰杯咖啡,而係都市人,得來不易嘅嗰份閒情逸致。飲杯~

(待續)
attach0/tmp/phpIfdlNl

attach1/tmp/phpixCLnp

attach2/tmp/phpkLKjYs

attach3/tmp/phpOJkYyw

attach4/tmp/php8DnJ9z

attach5/tmp/phpmkaBKD

attach6/tmp/phpEYLylH

attach7/tmp/php8s9BWK

點評

Skytree1000    發表於 24-6-8 10:15


珍珠宮

積分: 43512


發表於 24-6-7 21:47 |顯示全部帖子
buklaylay 發表於 24-6-7 10:06
好得喎! 多謝 JM
我唔浸溫泉,又唔食牛... 不過好鐘意住呢類溫泉旅館。有機會,一定去試 ...

我見你 post 燒肉相,以為你食牛添 溫溫泉好呀,對身體好


珍珠宮

積分: 43512


發表於 24-6-7 21:49 |顯示全部帖子
buklaylay 發表於 24-6-7 19:43
12/5 (Sun) Day 3 下午茶@

倉式珈琲 (佐世保アルバ西沢店)

呢間Cafe 正


伯爵府

積分: 19383


發表於 24-6-8 10:24 |顯示全部帖子
buklaylay 發表於 24-6-7 19:43
12/5 (Sun) Day 3 下午茶@

倉式珈琲 (佐世保アルバ西沢店)

喫茶文化, 好有興趣
睇你d 相, 可以 感受吓日本㗎啡香
及那份閒情 。


公爵府

積分: 26902

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 24-6-8 21:27 |顯示全部帖子
MissMaMa 發表於 24-6-7 21:47
我見你 post 燒肉相,以為你食牛添 溫溫泉好呀,對身體好

我C6食牛,佢又 like 溫泉
左耳有d問題,唔浸得呀


公爵府

積分: 26902

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 24-6-8 21:32 |顯示全部帖子
MissMaMa 發表於 24-6-7 21:49
呢間Cafe 正

唔錯,福岡有店舖,可以番兜


公爵府

積分: 26902

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 24-6-8 21:34 |顯示全部帖子
Skytree1000 發表於 24-6-8 10:24
喫茶文化, 好有興趣,
睇你d 相, 可以 感受吓日本㗎啡香
及那份閒情 。

日本歎珈琲,好 chill

點評

Skytree1000    發表於 24-6-9 12:02


公爵府

積分: 26902

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 24-6-8 21:37 |顯示全部帖子

回覆樓主:

12/5 (Sun) Day 3 佐世保 四ヶ町

九十九島之行,天氣差搞唔掂,唔駛諗。索性搵地方 lay,最好喺酒店附近... 有~ 四ヶ町!QUINTESSA 過條馬路,直行就見。

古老舊街,亦即係4〇3商店街:四ヶ町の4,佐世保玉屋の〇,三ヶ町の3,組成。由下京町、上京町、本島町、島瀬町、栄町、常磐町到松浦町,有全日本最長嘅拱廊(1公里)... 此時此刻,避雨一流!

懷舊老街乜都齊~ 傳統土產,生活雜貨,藥妝化妝,時裝百貨。有d衫幾啱心水,昅下價錢... 「嘩」咗聲,佐世保d自家品牌,唔野少!

街區資訊中心「くっけん広場」,係四ヶ町共享空間。入面 Cafe 有限量5種「軍艦咖哩」,有興趣嘅,早d黎試。售罄亦唔駛失望,街坊中心,每月舉辦「音樂會」... Eee~ 路經門口,聲到音樂喎.... 似乎兩條老野,錯過咗免費好節目!

(待續)
attach0/tmp/phpz4XKDI

attach1/tmp/phpfEAw36

attach2/tmp/php3kcBtv

attach3/tmp/phpxAJQTT

attach4/tmp/phpR90eki

attach5/tmp/phpXfHJKG

attach6/tmp/phpZhCnb5

attach7/tmp/php7567Bt

attach8/tmp/php1F012R


公爵府

積分: 26902

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 24-6-9 19:50 |顯示全部帖子

回覆樓主:

12/5 (Sun) Day 3 佐世保

檸檬牛扒&漢堡包

Sasebo 因為軍港 and 米海軍基地,帶有米國元素,令「海風の国」嘅絶品,充滿異國風情!(I don’t speak 雞腸!今集加多d英文,希望齋睇文字,亦感受米國色彩)

到佐世保,幾大要品嚐,海軍至愛嘅口味,幾飽都要捧場,let's go。

蜂の家~ 家庭式經營,昭和開業,跨過半個世紀。招牌耍家~ 檸檬牛扒、海軍牛肉、泡芙。

檸檬牛扒:
熱辣辣鐵板上,加檸檬和風醬汁... 成為 Sasebo 獨有口味。檸檬牛肉... (咳) 噏錯,將牛扒切薄片,方便日本人用筷子品嚐(以前),食完,黎多碗白飯,撈埋最後1滴醬汁精華,唔好嘥!

「吱吱聲」好治癒... 喂~ 咪掛住打卡,趁仲淋,快d食。牛扒太薄,吱得耐,韌過兩條老野!

另一名物,海軍牛肉:
聞說參考海軍食譜,極受歡迎。我唔食牛,冇堂試,買兩盒現成,返香港!

Big Man Burger~ 佐世保風味漢堡包,柯打即煎即整,「包堡」新鮮。

「輸 mi 媽些!1 this,1 this...」
多得兩餸飯出現,兩老喺 this this 嘅情況下,搞掂。嗌咗1汽水+薯條,hamburger 同煙肉 burger... 咪住~ bacon 漢堡點解多塊牛?係咪我搞錯咗d野!哈哈~ so 佐世保風味...

連隊兩個晚餐,返到酒店,繼續甜品時間。房內電視,有直播99島即時景象... 算~ 到~ 此~ 一~ 遊~ 嗎?

(待續)
attach0/tmp/phpDoJ4oq

attach1/tmp/phpYNaVtc

attach2/tmp/php5V8VyY

attach3/tmp/phpWOl5DK

attach4/tmp/phpPCMnJw

attach5/tmp/phpAPBOOi

attach6/tmp/phpBTOmU4

attach7/tmp/phpEwd1ZQ

attach8/tmp/phpdo6M5C


公爵府

積分: 26902

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 24-6-12 21:44 |顯示全部帖子

回覆樓主:

本帖最後由 buklaylay 於 24-6-12 21:46 編輯

13/5 (Mon) Day 4 佐世保

半晨跑+早餐篇

雨後初霽... 常言道~ 雨過天晴,暴風雨過後見彩虹... 今日,放晴!Yeah~ 唔駛再左 lay 右 lay 避雨。

兩條老野打算,早d check out,去豪斯登堡前,黎過快瞥99島。

晨早天未光,我家C6唔放過機會,閃過「半」晨跑。唔熟老環,唔知佢路線點跑... 齋睇相,好似「瞬間看地球」咁,望完當去咗!

跑完返黎,落樓食早餐,都只係7點幾。QUINTESSA 多洋客,但d洋食唔好味,日式正常d。選擇唔多架,填飽個肚就算。

(待續)
attach0/tmp/phpcc2Bvk

attach1/tmp/phpYts7U1

attach2/tmp/php2VUTkJ

attach3/tmp/phpED0WKq

attach4/tmp/phpQyZpb8

attach5/tmp/php60s7BP

attach6/tmp/phpkCc62w

attach7/tmp/phpoV4nue

attach8/tmp/phpeNRWVV


公爵府

積分: 26902

2024年龍年勳章 牛年勳章


發表於 24-6-14 13:52 |顯示全部帖子

回覆樓主:

13/5 (Mon) Day 4 九十九島 展望所

展海峰及石岳展望台

長長九九,無窮無盡... 99島係掩眼法,實則 over 二百個島,而觀景台,亦有8個之多。可惜,兩條老野時間無多... (咳) 趕住去豪斯登堡,所以嚴選2個,去觀賞。

先去最南~ 展海峰 (似樓盤名)... 途中,跟住架旅遊巴,有d不祥嘅預感!

展海峰 (てんかいほう):
海拔 165m の高
180度,零死角欣賞99島
私家車位:114
旅遊巴:5

停泊到咁多巴士,咁方便,果然係最受歡迎。兩老撞正兩個日本團,展海峰... 熱鬧過旺角!

聞說てんかいほう,係唯一眺望到最多島嶼,Errr~ 我眼前呈現嘅密集恐懼症,唔係島景... 係水涉不通嘅人頭!

撮影幾張就放棄,撇~

然後,一路向北~ 石岳展望台。一落車,剩係得私家車位,鬆一口氣!

我地行一段仔山路,見到山中一隅,好郊野公園 feel。

「綠蔭裡草坡上,讓我胸襟一再展... 」Sorry~ 阿麟伯未唱晒首歌,已經上到 いしだけてんぼうだい。

石岳展望台 (いしだけてんぼうだい):
海拔 191m の高
360度,零死角展望99島
私家車位:多
旅遊巴:冇

視野廣闊,覺得景觀,靚過展海峰。特別係《最後武士》映画,片頭出現場景,喺呢度拍,贏晒!靚到唔捨得走...

(待續)
attach0/tmp/phphzGsZt

attach1/tmp/phpFPWJ5Y

attach2/tmp/phppFw9bu

attach3/tmp/phpnbfOiZ

attach4/tmp/phprt6Dpu

attach5/tmp/phpbiHDwZ

attach6/tmp/phpVnkLDu

attach7/tmp/php7wXYKZ

attach8/tmp/phpbj7mSu


首頁
34567...8

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊