嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 14553


發表於 05-1-20 16:53 |顯示全部帖子

輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 66979

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


發表於 05-1-20 17:01 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

你個仔出世都唔輕喎,我個女出世先得2.415kg咋,仲俾醫生「的」去驗呢樣,驗果樣。
不過佢開始食副食品開始就好肥喇!
我覺得你可以試下俾你地食飯既


大宅

積分: 3305

好媽媽勳章


發表於 05-1-20 17:02 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

我個仔12個月時得7.85kgs, 而家十五個月, 未磅所以唔知幾重.


大宅

積分: 2836


發表於 05-1-20 17:32 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.


我個仔12個月得6.7kgs, 唉!勿都試過都冇用,有勿計 ?


禁止訪問

積分: 14553


發表於 05-1-20 18:36 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14553


發表於 05-1-20 18:38 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2836


發表於 05-1-20 19:19 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

suilangmui,

我的情況同你好似!只係多一樣,我個囝仲睇埋營養C!不過都冇對策!

1.健康院轉介o左去醫院兒科度睇.
2.醫生話可能佢係似我細粒所以o甘輕, 出世時2.2KGS.
3.三個月之前仲重得好好. 但三個月之後就走下坡.
4.而家我間唔中都會用湯o黎煲粥/飯俾佢食, 但係都好似冇乜用喎.
5.佢都好肯食o野, 但佢唔吸收.


大宅

積分: 2836


發表於 05-1-20 19:23 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

我個仔一直 食全人奶,一個月前加2餐奶粉? 諗過俾雅培隻保兒加營素佢飲,等緊佢寄SAMPLE比我.


禁止訪問

積分: 14553


發表於 05-1-20 21:35 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2836


發表於 05-1-21 00:27 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.


死啦, 聽你o甘講, 好驚我個仔都會遲d要轉介去睇營養師喎.-----唔使驚,你個仔,同我個一樣大,但就重好多,應該唔使見營養C!

乜加營素有sample o架? 係一包包定一罐? 係咪打去雅培問佢攞就得?-----我係雅培個網填咗個BB生長評估話有SAMPLE送,不過仲未收到.收到話你知.你都可以填,係BK LINK 入去就得.


大宅

積分: 4221


發表於 05-1-21 01:00 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

我BB一歲時7.7kg.現在16個月,有8.6kg.

冇人話有問題喎!
健康就OK.為甚麼要增磅?


大宅

積分: 1339


發表於 05-1-21 01:16 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

我亞仔都係超輕磅架, 因為佢唔肯食野, 而家佢2歲2個月, 得11kgs, 我而家俾佢返全日際幼兒園, 同d小朋友一齊食飯, 希望有用啦. 我都好想我個仔肥肥白白架. 其他媽咪仲有無辦法令小朋友食野呢? ?-( ?-( ?-( ?-( ?-(
回 望 這 半 生 也 許 是 場 夢 年 月 已 帶 走 幾 個 秋 與 冬 淚 也 倦 了 夢 也 不 斷 轉 眼 逝 去 生 命 或 許 是 場 空

14/5/2006: 3.30kg (birth)
14/6/2006: 4.34kg (1 month)
20/7/2006: 5.58kg (2 month)
25/8/2006: 6.41kg (3 month)
16/11/2006: 7.5kg (6 month)


子爵府

積分: 12338

畀面勳章 BK Milk勳章


發表於 05-1-21 09:18 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

我BB出世時2.76kg,到12個月時都係得8.34kg.岩岩合格.姑娘話如果到12個月時,要有出世時3倍以上為合格wor~~
我個囡依家14個月,咩都唔食,平均早晚一支6oz~7oz奶,下午食麵包/蛋糕/生果.煲粥/飯仔/麵/粉咩都試過,有時重覆再煲多次都係食一兩啖就唔食,初初唔會加調味料,到依家已經整到大人口味都唔食.唉~~
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


禁止訪問

積分: 14553


發表於 05-1-21 11:01 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1339


發表於 05-1-21 12:43 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

suilangmui, 我真係同你感同身受呀!
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
回 望 這 半 生 也 許 是 場 夢 年 月 已 帶 走 幾 個 秋 與 冬 淚 也 倦 了 夢 也 不 斷 轉 眼 逝 去 生 命 或 許 是 場 空

14/5/2006: 3.30kg (birth)
14/6/2006: 4.34kg (1 month)
20/7/2006: 5.58kg (2 month)
25/8/2006: 6.41kg (3 month)
16/11/2006: 7.5kg (6 month)


別墅

積分: 557


發表於 05-1-21 15:42 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

我覺得人地點諗係人地既事!
對我來講,
最重要係我個bb健康!
但一歲幾重都唔重要,
問題係,
我個仔一歲既時候未能達到出世既體重三倍,
咁就係問題!

而我個仔既問題,
最大係佢唔肯食,
由細細個開始唔係好肯食
不論人奶,奶粉、糊仔、粥仔、甚至加湯加料名乜加物粥,
總之食唔食睇心情,
而冇心情食既時候又居多……
所以唔生肉,一味生計,鬼咁多嘴……
唉,激鬼死我!

我都冇哂辦法,
但係我點都唔肯去醫院做所謂既檢查,
因為我有好幾個朋友試過,
佢地只不過係要同你個bb抽血、抽乜抽物,
因為佢地一定係懷疑你個b既dna出事,
然後當一切正常,佢地又唔係束手無策,
所以,我點都唔會俾我個仔佢地「教飛」!

但係我又真係冇哂計,投哂降了!


別墅

積分: 752


發表於 05-1-21 16:01 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

my son is also very underweight. he was born 2.73 kg and now he is 10 month old but weighs only 6.8 kg. I think there is little chance that he can weigh 3 times his birth weight when he is one year old... sigh...

but I want to ask if your babies are only underweight, or are they also short (in height) in the chart? and also the circumference of their head, are they in the normal range?

my doctor said that weight is not very important to the babies, it's their height and the circumference of their heads which is the crucial factor in determining whether there is something wrong. If they are short and their heads are small, maybe there is something wrong with their growth hormone. in that case, the only cure is injecting the necessary growth hormone into their bodies. There was a documentary on cable TV last month on this topic. Do you know anything about it?


複式洋房

積分: 434


發表於 05-1-21 17:27 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

我個仔而家20個月大~~都係得10.4kg~~~咩都check過哂0家啦~~又係話無野~~so...我都唔知點好~~~不過都係最緊要都係佢健康就得啦~~~


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


發表於 05-1-21 17:35 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14553


發表於 05-1-21 21:16 |顯示全部帖子

Re: 輕磅BB媽咪入o黎傾傾.

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至