跳至

首頁

尾頁

男爵府

積分: 6950

1#
發表於 05-1-21 11:05 |只看該作者

BB唔肯大便點算,有冇好方法?

BB現在九個月,自從轉飲2號奶粉大便都好大"舊",頭一段好大舊好硬跟住係軟的,以前她很合作每次大便(有便意做樣)都由大人"導"佢就屙,但依家急都唔屙唔用力,結果倆三日要用甘油條一塞就屙,不過好硬,都唔知點好,唔通以後都要用甘油條,如此問題己有成十幾日,仲有冇方法改善,可以教教我嗎?

大宅

積分: 2548

2#
發表於 05-1-21 14:03 |只看該作者

Re: BB唔肯大便點算,有冇好方法?

你試下比多d生果同菜你bb食啦, 可能係唔夠纖維, d臭臭咪硬囉, 一硬痾咪會痛!! 你可以比火龍果, 西蘭花都唔錯架, 試試
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。

大宅

積分: 2708

3#
發表於 05-1-21 15:17 |只看該作者

candytsy 寫道:
BB現在九個月,自從轉飲2號奶粉大便都好大"舊",頭一段好大舊好硬跟住係軟的,以前她很合作每次大便(有便意做樣)都由大人"導"佢就屙,但依家急都唔屙唔用力,結果倆三日要用甘油條一塞就屙,不過好硬,都唔知點好,唔通以後都要用甘油條,如此問題己有成十幾日,仲有冇方法改善,可以教教我嗎?

candytsy,
My bb also have the same problem!
she is nearly 9 months. I never change any powder milk and I do breast feeding but the result is also same like yours! I used "Yau Kam Till" several time also. One time even the "ng ng" came out with blood and my bb cry....cry and made my maid also cry:cry:
The nurse told me this normally happen because the fibre she eat is not enough. I gave "big" banana, a lot of vegetables, juice, fruit puree but her "ng ng" is still not good, what can we do? I also pity your bb as I understand can not make "ng ng" and is really very painful. :-|

男爵府

4#
發表於 05-1-21 18:05 |只看該作者

我已經俾好多生果佢食,但都係一樣.仲有冇好辦法?quote]
mwhcandy 寫道:
你試下比多d生果同菜你bb食啦, 可能係唔夠纖維, d臭臭咪硬囉, 一硬痾咪會痛!! 你可以比火龍果, 西蘭花都唔錯架, 試試 [/quote]

男爵府

5#
發表於 05-1-21 18:08 |只看該作者

milka
唔知會唔會關係奶粉問題,你BB飲緊邊隻奶粉?

大宅

6#
發表於 05-1-21 21:52 |只看該作者

candytsy,
I quess some case is really cause by the milk powder, but I do breast feed and add 1 time milk powder - "Frisolac" per day and it should't be a problem! ?-(
Some Bk mami say Meji powder milk is good and their bb "ng ng" is also very "pretty".
What kind of milk you give to your bb? And what kind of fruits you give him?

I give also one kind of medicine to my bb for soften the "ng ng" - make it easier to come out. The medicine is (Lactulose), The Dr. said this is natural and is the "sugar" of fruits...... With this medicine sometime the "ng ng" can come out but the quality is still poor! I also don't know why my girl "ng ng" is like that! ?-(

男爵府

7#
發表於 05-1-24 18:13 |只看該作者

milka
之前BB飲美素樂,現飲澳洲雪印思敏兒,飲美素樂大便比思敏兒好,但因為美素樂比較甜,飲完會咳,正想幫佢轉飲日本雪印,因為成份不同,水果平時有食雪梨,本瓜同飲萍果西梅汁.

BB去睇醫生,醫生都有開一隻軟便藥水俾佢飲,飲完真係幾好,但總不能長期俾佢咁飲,同過藥名好似唔同你用的.

日本明治真係好嗎,不過好難買到,日資百貨比較貴,所以現在正在轉日本雪印,希望有好轉.

大宅

8#
發表於 05-1-24 22:52 |只看該作者

candytsy,
As what you wrote, you also give a lot of fruits and juice to you bb. If you guess it is because of the powder milk, will u change it again? Change stage#2 milk is really troublesome and some of my bk friends's bb also had problem when they start to drink stage #2 milk.
I bought 1 meji powder milk on Sat. :evil: My girl don't like :evil: May be she want her mother to finished it for her..... :evil: .It cost $240.00 and I feel heart break.... :mrgreen: . I will try again 1 week later.
I used again the "Kam Yau Till" on Sat..... I really hate to do that but no choice. Start from yesterday, I give her bb yogart and hope it can help her to make pretty "ng ng".

民房

積分: 86

9#
發表於 05-1-24 23:47 |只看該作者

你試吓同bb轉牛欄牌奶粉 , 我bb之前都係飲雪印 2 號 , 3-4日先屙一次, 每次屙都哭哭啼啼 , 現在轉飲牛欄牌 3 號 情況好好多 , 差不多日日有得屙, bb屙完都冇哭 , 有時不留意都唔知bb已屙了 , 你不妨考慮吓.

ok_leung

大宅

積分: 3825

10#
發表於 05-1-25 01:02 |只看該作者

我個仔一直都係飲雪印,大便時好時壞,多數隔一兩日,早輪試過因為大舊痾到流血,(轉2號之後)喊得好淒涼!我諗問題要盡快解決,因為驚佢地愈怕痛就愈唔肯痾,惡性循環...

男爵府

11#
發表於 05-1-25 10:40 |只看該作者

ok_leung
牛欄牌會唔會甜,因為BB氣管敏感,飲甜野好易咳,日本奶粉比較淡口,但唔知邊隻好.

男爵府

12#
發表於 05-1-25 11:21 |只看該作者

milka

我BB的情況真的很像你的,每次都要用甘油條先屙,睇來我地BB已經變成惡性循環恐懼大便,我現正試新奶粉睇有冇改善,唔再俾甘油條佢,等佢自己試下屙,因為听啲嗎咪講BB會用習慣而唔肯自己用力屙.

大宅

13#
發表於 05-1-25 12:05 |只看該作者

candytsy

My BB 每次用甘油條屙 the next day the "ng ng" will be better, but after one to two days the ng ng will be less and less an finally I need to use it again.
One time I decide to wait and let her try all the best she can to make the ng ng herself but she still can not let the ng ng came out (3days and she try to make for at least 8 times). I put the "Kam Yau Till" and because of the ng ng was already very very dry, it make her hurt and very painful and she keep on crying for 10 mins.... I agree with what you said "睇來我地BB已經變成惡性循環恐懼大便" but sometime I was so worry it will happened again (very painful & blood came out). I also feel my BB習慣而唔肯自己用力屙 but I really don't know what can I do?

子爵府

積分: 12602

14#
發表於 05-1-25 12:06 |只看該作者

candytsy,
我見到你的情況, 就諗返我仔仔細個的時候, 我日日都擔心佢的ng ng, 但係佢的情況好過你, 因為我地無用過甘油條, 我地只係同vaseline 係佢pat pat 到"liu" 下佢幫佢ng ng.

後來我俾我仔仔日日食一樽gerber 的 西梅, 飲一樽西梅juice, 食生果 (木瓜同banana) 同菜. 我仔仔又係飲明治.
1歲後我就俾我仔仔食weetabix (麥片), 食左之後d ng ng 真係好好. 無哂便秘的問題. 希望可以幫到你啦.

珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章

15#
發表於 05-1-25 12:26 |只看該作者

popo22

益菌可以o係邊度買到呢,我都想買。仲有,加幾多落奶粉度呢,唔該晒。

thanks!!

男爵府

16#
發表於 05-1-25 14:28 |只看該作者

cecilau
等我都試下呢個方法--用vaseline 係佢pat pat 到"liu" 下佢幫佢ng ng.多謝你的分亨.

民房

積分: 86

17#
發表於 05-1-25 23:13 |只看該作者

Hi candystsy,

我唔清楚牛欄牌奶粉甜唔甜 , 因我沒有試過 , 但就好香香草味, 仔仔轉飲牛欄牌之後都發現有痰 , 現在仔仔大便真的改善了 , 我唔洗再為仔仔d 便便而煩惱了 , 希望你個bb情況有改善啦.

ok_leung

大宅

積分: 1703

18#
發表於 05-1-26 10:31 |只看該作者

我自己係新媽咪,無mud湊仔經驗,幫吾到大家,但凑我囡囡嘅亞姐就凑過十幾個B,我囡囡4個月大,啱啱嗰個星期六日都無"ng ng",我好擔心,佢又吾肯飲水,星期日見佢想屙又屙吾出,星期一交比亞姐,佢話半朝囡囡試屙3次都失敗,佢話係熱氣,就煲米水開奶比囡囡,跟住就即刻屙啦!其實一至五亞姐keep住每日一餐用米水開奶比囡囡,"ng ng"一路無問題,只係星期六日我自己湊,嫌煩無煲law,不過以後我都煲架啦!
Tung Tung [img align=left]http://lilypie.com/baby1/050925/2/2/1/+8[/img]

珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章

19#
發表於 05-1-26 10:40 |只看該作者

popo22 寫道:
我係台灣買既,一日加三次,菌種係:Bifidus(比菲德氏)

含有呢隻菌既奶粉有:雀巢金裝、Karihome羊奶粉

唔該晒 popo22

但係香港有冇得買呢?同埋雀巢金裝有冇for六個月以上o既bb食o既奶粉架,因為我想o係囡囡八個月大同佢轉2號奶粉,但仲未諗到轉邊隻好。見好多媽咪都話轉左2號奶粉bb"ng ng"都唔係咁好,所以都想做下research先。
多謝你o既寶貴意見。

男爵府

20#
發表於 05-1-26 12:09 |只看該作者

PRISCILLALAM
其實我b女由三個月轉飲奶粉之後就keep住每天都有米水開奶,但好似越飲越冇效,轉完2號仲差,真係用著好多方法:開奶茶;米水;飲果汁;軟便水;轉奶粉,頭五樣食時有較,好快又係咁,只好轉奶粉睇下邊隻好,真係煩?????

首頁

尾頁

跳至