意見反饋
義工

單親天地 今日: 7|主題: 17078

查看: 928 | 回覆: 13
我的心真的受傷了


大宅

國民生產總值:1324


發表於 10-3-26 09:22 |顯示全部帖子
無奈.... 幾個我一直不想吐出的字..... 也許..... 還是分開好了....

王國熱話
歐洲出口樣辦清貨
波鞋開倉
ROOKIE童裝荔枝角開倉(19/9-26/9)_
Shiseido開倉分享,仲有兩日


大宅

國民生產總值:3294


發表於 10-3-26 17:29 |顯示全部帖子
原帖由 rainbowhere 於 10-3-26 09:22 發表
無奈.... 幾個我一直不想吐出的字..... 也許..... 還是分開好了....



受過傷, 方知道堅強.......
可否告知妳發生了咩事 ?
快樂時 要快樂,等到落幕人盡寥落,
醉下來 休醒覺,美夢如酒醉了後更寂寞。


珍珠宮

國民生產總值:39054

2018勳章


發表於 10-3-26 23:32 |顯示全部帖子
是一時情緒衝動?抑或是經過深思熟慮?


大宅

國民生產總值:1324


發表於 10-3-28 00:30 |顯示全部帖子

發夢囉

發現了到而家都差唔多一年, 以前發夢會發開心夢, e 一年成日發惡夢都冇開心過, 會扎醒, 有時仲會眼角有眼淚. 醒咗嗰吓真係想車巴佢.

前晚又發夢, 我老公善意話其實分開會唔會對我好 d 呢? 事實上, 他回轉後真的很努力, 比我想既更好. 我唸發夢就係我日有所思, 這就是我心裡對白~~ 可能我局住要接受現實, 心底裡根本唔想接受, 很難頂, 而且我知得太多.

想了兩天, 想回初發現時同老公鬧到火紅火綠話分開, 我家少爺沖入我房掘住我地大聲鬧, 自私, 我唔要做單親..... 冇錯, 我地真係唔應該自私幫佢決定做單親.

今晚, 我跟我家大少說, 有你同我同步, 我會努力打低那些可怕既惡夢. 少爺仔, mami 應承你, 再苦也會為了你....

可能你地會覺得發夢啫, 不過真係好折磨我.


男爵府

國民生產總值:6053


發表於 10-3-28 02:02 |顯示全部帖子
原帖由 rainbowhere 於 10-3-28 00:30 發表
發現了到而家都差唔多一年, 以前發夢會發開心夢, e 一年成日發惡夢都冇開心過, 會扎醒, 有時仲會眼角有眼淚. 醒咗嗰吓真係想車巴佢.

前晚又發夢, 我老公善意話其實分開會唔會對我好 d 呢? 事實上, 他回轉後真的 ...


之前見你的POST, 你都好好地的, 現在為什麼會這樣?
如果你仲係愛你老公, 而佢亦都愛你的話, 你唔好放棄, 你要加油!
祝福你! 希望你可以跨越這個障礙! 加油啊!


大宅

國民生產總值:2733


發表於 10-3-28 02:14 |顯示全部帖子
記得我嗎? 我記得在我老公回頭的道路上, 我都好迷芒同唔開心的, 當時你在安慰我, 發生什麼事令你心情反覆?

我地一齊加油努力啦, 復合之路不容易走, 我明白, 但我們一定要為將來的幸福婚姻努力呀...


大宅

國民生產總值:3294


發表於 10-3-28 20:03 |顯示全部帖子
原帖由 rainbowhere 於 10-3-28 00:30 發表
發現了到而家都差唔多一年, 以前發夢會發開心夢, e 一年成日發惡夢都冇開心過, 會扎醒, 有時仲會眼角有眼淚. 醒咗嗰吓真係想車巴佢.

前晚又發夢, 我老公善意話其實分開會唔會對我好 d 呢? 事實上, 他回轉後真的 ...


既然決定了留下, 那就要完全相信妳的另一半.
為了孩子, 妳要努力啊 !

以下詩句與妳共勉之

愛是恒久忍耐,又有恩慈。
愛是不嫉妒。
愛是不自誇。
不張狂。
不作害羞的事。
不求自己的益處。
不輕易發怒。
不計算人的惡。
不喜歡不義。只喜歡真理。
凡事包容。
凡事相信。
凡事盼望。
凡事忍耐。
愛是永不止息。


[ 本帖最後由 pooth 於 10-3-28 23:43 編輯 ]
快樂時 要快樂,等到落幕人盡寥落,
醉下來 休醒覺,美夢如酒醉了後更寂寞。


大宅

國民生產總值:1324


發表於 10-3-29 10:29 |顯示全部帖子
多謝, 收到晒, 我會努力!!!

我地都經歷過傷痛, 可能我講一個字 "痛" 妳地都已經明晒. 大家繼續互相扶持吧!

我仍是那個積極正面既 rainbow


伯爵府

國民生產總值:15770


發表於 10-3-29 10:38 |顯示全部帖子
原帖由 rainbowhere 於 10-3-29 10:29 發表
多謝, 收到晒, 我會努力!!!

我地都經歷過傷痛, 可能我講一個字 "痛" 妳地都已經明晒. 大家繼續互相扶持吧!

我仍是那個積極正面既 rainbow


記得之前都講過, 核數師姐姐'守'佢老公十年, 先至'守得雲開見月明....如果佢老公冇變好的話, 佢可能真係要等一世的......

好似係你話, 你守到的喎. 我有冇搞錯?

我有D後悔, 喺決定同仔仔媽咪分開的時候, 需然諗咗一年, 但係真係冇諗過 '婚姻的承諾' 是什麼...呢樣, 我可能做得真係好錯.

希望你開心D, 深切咁諗清楚.....人生好短的咋, 將將就就, 幾十年, 好快就過的了.
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


大宅

國民生產總值:1324


發表於 10-3-29 11:12 |顯示全部帖子
原帖由 酸棗仁 於 10-3-29 10:38 發表


我有D後悔, 喺決定同仔仔媽咪分開的時候, 需然諗咗一年, 但係真係冇諗過 '婚姻的承諾' 是什麼...呢樣, 我可能做得真係好錯.


好啦, 今日心情好 D 喇, 陽光 D 喇, 同你反吓啦.

鬧醒你

反完啦, 認真同你講, 我之前勸過人好多次"話在當下", 我有時都唔記得咗, 今日收到有人提我, 即時 "醒咗". 仁兄, 你今日醒咗未? 唔好睇返以前喇, 好好養好身體照顧仔仔


伯爵府

國民生產總值:15770


發表於 10-3-29 11:38 |顯示全部帖子
原帖由 rainbowhere 於 10-3-29 11:12 發表


好啦, 今日心情好 D 喇, 陽光 D 喇, 同你反吓啦.

鬧醒你

反完啦, 認真同你講, 我之前勸過人好多次"話在當下", 我有時都唔記得咗, 今日收到有人提我, 即時 "醒咗". 仁兄, 你今日醒咗未? 唔好睇返以 ...


醒? 唔好喇掛....

你忍得到佢的, 咪忍下囉, 幾十年, 真係好易過架的咋....

好多老人家, 年輕時大吵大閙, 而家呢? 真係要掘開佢老公的山墳, 搵佢老公條屍出來, 先至有個伴聽佢講下嘢的咋!

笑中帶淚!
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


侯爵府

國民生產總值:24881

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


發表於 10-3-29 16:03 |顯示全部帖子
原帖由 酸棗仁 於 10-3-29 11:38 發表


醒? 唔好喇掛....

你忍得到佢的, 咪忍下囉, 幾十年, 真係好易過架的咋....

好多老人家, 年輕時大吵大閙, 而家呢? 真係要掘開佢老公的山墳, 搵佢老公條屍出來, 先至有個伴聽佢講下嘢的咋!

笑中帶淚! ...


哈哈.... 以前啲人講話女人能"死在夫前"係好幸福架...我估就係噤解lu....

樓主,
真係唔希望係單親版到見到你, ... 學仁哥講... 忍得就忍吓啦,.... 唉,... 不過我知, .....好難呀麻... 唉


大宅

國民生產總值:3294


發表於 10-3-29 16:51 |顯示全部帖子
//哈哈.... 以前啲人講話女人能"死在夫前"係好幸福架...我估就係噤解lu....//

時代唔同了, 冇呢支歌仔唱啦 ~
快樂時 要快樂,等到落幕人盡寥落,
醉下來 休醒覺,美夢如酒醉了後更寂寞。


複式洋房

國民生產總值:347


發表於 10-3-29 19:44 |顯示全部帖子
有時心魔的確不易克服,其實有需要可以考慮找社工或心理輔導幫忙。當然不是萬靈藥,不過有時聽多個意見,聽多份角度,聽多種鼓勵,捱下捱下又過到。
加油!


© Baby-Kingdom.com Limited. All rights reserved.