立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
男爵府
積分: 7158
水晶宮
積分: 57695
原帖由 09729loklok 於 10-11-24 10:35 發表 如果個月份有31日的,咁就30號出糧 如果個月份有30日的,咁就29號出糧 即係話尾二個日出糧... 但如果撞正星期六,日,咁就會係最後的星期五出糧
禁止訪問
積分: 4311
原帖由 紫_盈 於 10-11-24 10:51 發表 咁今個月是否下星期一才出糧??
子爵府
積分: 11100
原帖由 loklok0104 於 10-11-24 10:28 發表 公務員係月尾幾號出量架?
珍珠宮
積分: 31897
原帖由 BingJing 於 10-11-24 11:04 發表 你哋兩個
原帖由 紫_盈 於 10-11-24 11:16 發表 政府唔係統一出糧的?因我一向都無問我老公幾時出糧,只知每到月尾就月出糧比我,所以我都好想八下! 即是HSBC就下星期一出 渣打同永亨就今個星期五出,對嗎? THANKS ...
大宅
積分: 2249
原帖由 loklok0104 於 10-11-24 11:16 發表 想請問你咁樣.....即係咩意思呢? 我有問題嗎?
原帖由 09729loklok 於 10-11-24 11:38 發表 自問自答.... 我無精神分裂架....
原帖由 BingJing 於 10-11-24 11:43 發表 咁我加多句喇, 公務員會過舊曆年前出advancement,但個份會在出正糧時扣返,係早咗少少啫,冇多到架
積分: 58741
原帖由 BingJing 於 10-11-24 11:42 發表 絶對冇問題, 我以爲係自問自答,係我問題多 d 啫, sorry sorry
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy