意見反饋
義工

夫婦情感 今日: 53|主題: 39108

12
跳至
查看: 1538 | 回覆: 23
真的有點不滿意, 在他面前又要扮無事!


大宅

國民生產總值:1447


發表於 11-4-8 14:28 |顯示全部帖子
事原在星期二,我媽約了哥同我們一齊去拜老豆. 之前我已問過老公想唔想去, 我可以自己去, 但佢照顧仔女半日, 最後決定一齊去 (我預問題會發生的). 問題一: 當天佢遲遲不起床, 起床後只顧看魚, 最後我們遲了一小時(我娘家的人已到了差不多拜完), 我們才到山下. 問題二: 沒有車位(停車埸full), 上山人龍又長, 於是我說我自己下車, 你們可以在附近商埸逛逛, 約一兩再聯絡, 小朋友沒意見, 我老公說叫小朋友落下跟我, 只說佢去泊車. 問題三: 我和兩個小朋友跟人隊上山, 但很多人, 人龍又行得很慢, 有時又停, 我想如我們要上山可能要排一小時以上, 於是我打電話給哥我媽, 說出我的情況, 佢地沒有責罵我,只說你遲D自己再來, 任何時間都可以, 但買D東西上來就可以呢.於是我決定唔上山了, call我老公同. 我們在這佢我佢在那裡, 他說在附近還未泊車, 我說我們走啦, 來接我們. 他說好.

問題三: 我們等了差不多半小時, 還未到, 我估可能塞車. 我等到看我家人拜完老豆落山他還未到, 於是我叫媽媽跟我車送佢反家. 再等多十多分鐘, 我老公終於到, 當時佢只同我說, 佢去了沬車,洗車. 我沒有作聲, 只說送的媽反家先. (我心想無端端去洗抹車, 為什麼, 我們己每天叫別人洗車) 真的好無奈!!!

我真的唔想再同佢說什麼, 因只會佢說佢的道理, 類似的情況不只一次, 十多年來我老公所做的一齊只為佢家人, 而我家他真的未做付出過. 相反如約了佢家人去吃飯,旅行, 玩,... 佢一早會自動波. 另我們已倍佢爸媽坐遊輪, 飛機, 去香港很多觀光地方, 定時出街不需講. 而我爸媽什麼都未做過, 連佢同我家吃飯一年都沒有一次. (可能都是他固意安排),.




王國熱話
【快閃優惠】永安全線機票滿$1,500減$150!(...
[有時去旅行唔駛好貴嘅] 歐洲Free Local Tour...
HK Express 飛峴港 一千蚊有找!
中文版韓國地圖App面世


伯爵府

國民生產總值:19400


發表於 11-4-8 15:11 |顯示全部帖子
佢孝順佢父母系應該啵,相同地你孝順你父母都系應該咖,佢干涉你咩?如果無,無問題啵.
從以上件事,系你自己堅持上山,你上得去無人會預料到你唔拜行到半路又落番黎咖,如果佢見到無車位而走去洗車都ok喔,唔通系條馬路度兜几轉咩.
我反而好想知道,妳晨早叫佢起身,山長水遠甘黎到,到最後你因爲人多而無上山拜,佢有無黑你面啊?如果系我老公甘既安排,我實鬧爆佢啊.
佢願意同你一齊黎已經算好啦,唔黎你又會諣佢"未爲你家付出過"啦.

點評

LUON  嘩!拜唔到山係因為樓主老公遲成個鐘先出門口喎!  發表於 11-4-9 23:43


大宅

國民生產總值:1957


發表於 11-4-8 15:14 |顯示全部帖子
唔好話你丫, 我果個都係咁呀, 我唔出聲話要同我屋企人食飯呀, 佢咪話我唔安排囉...真係同我屋企一齊出去食飯la, 之後又話貴又話成, 今個月要慳d 洗...我心諗, 同佢阿媽食又唔覺得貴....d 男人個個都係一樣


男爵府

國民生產總值:9955

好媽媽勳章


發表於 11-4-8 15:33 |顯示全部帖子
問題一: 他本是慢吞吞嗎? 如果本身不是太想出席, 無咁積極都正常.
問題二: 既然一家黎到, 盡量安排全部人去拜你爸爸. 你老公要小朋友一齊去拜公公. 我覺得好合理.
問題三: 你本身有冇揸車, 搵車位真係好煩, 不停等等到車位可能你地已回來. 如果正日車路繁忙, 連泊街邊都難, 有時停車場無位我都會將架車比人洗, 雖然都唔污穢, 但幾十蚊可以放低架車, 甚至有時平過停車場.




大宅

國民生產總值:2603


發表於 11-4-8 15:35 |顯示全部帖子
各自孝順自己的父母完全無問題, 最好唔好強迫要求對方做佢根本唔太想的事, 但問題係樓主會付出對對方家人, 而明顯另一半并一不太真誠去做, 樓主會覺得心酸LOR, 下次堅持唔洗佢去(除非你覺得佢好想), 避免又唔開心...

話雖說唔應該勉強對方去, 但我明白點都希望大家一條心嘅


男爵府

國民生產總值:5702


發表於 11-4-8 16:01 |顯示全部帖子
佢堅持每星期與他家人吃一次飯,我亦要每星期與自己家人吃一次飯,大家公平。

你亦可以安排吃飯、旅行、玩.....


男爵府

國民生產總值:7621


發表於 11-4-8 16:07 |顯示全部帖子
回覆 JJ0117 的帖子

Agree.
仲有, 拜嗰個係佢外父, 其實應該要一齊上山拜.
如果女家的事唔想做, 咁樓主就以牙還牙, 以後男家的事都不理, 等佢知死.


大宅

國民生產總值:1447


發表於 11-4-8 16:12 |顯示全部帖子
本帖最後由 ltdcorp 於 11-4-8 16:17 編輯

謝謝你們, 你們的意見好中立, 其實知我先生點解去了抹車, 因佢預計我們去拜山大約用了多少時間, 佢就想去打法這段時間, 到我們拜完後來接我們走, (但他沒有向我說出), 雖然最近的停車埸full, 但最近的新城市廣埸有很多停車場的. 如真的有心, 泊完車行上來都不用15分鐘. 或者這全都是佢的表面功夫.... 真無奈!!!

試過好幾次(都是幾年一次的), 佢車我們去我娘吃飯, 之後說去泊車, 我們在家等了很久,兩三小時後還未到, 我終於打電話比佢, 佢說黎緊. 原來佢自己去了其他地方買東西..... 佢真 令我
最後,終於等刑一齊吃飯, 唔駛半個鐘我們又可以走了. 但在佢家我就一家要一齊去, 我唔可以走開(試過我只想去佢家附近的supermarket買女士用的東西需要的(15分鐘已足夠),都比佢問是否一定要買), 我們要由中午到晚上, 夜一夜才走人(坐足全日). 世事真不公平.


水晶宮

國民生產總值:68830

2019勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


發表於 11-4-8 16:15 |顯示全部帖子
你的問題都係佢慢吞吞無去上山拜外父, 我今年已經拜了兩次山,
兩次都係佢的家人 (爺 / 婆 /外公...), 全部都係佢的家人,
兩次我地兩個都遲到, 但係因為佢遲起身, 起左身又要沖涼 / 吹頭...

不過我只係話佢兩句, 同佢的家人親戚講, 今年第一次拜山, 預唔到時間,
出年我地會早d. 佢份人就係慢條斯理, 比較依賴, 我識佢都已經係咁, 唯有下次早d再叫佢起身.
月光很美麗☺


大宅

國民生產總值:1447


發表於 11-4-8 16:19 |顯示全部帖子
如是佢家人, 情況就完全不一棣, 佢會好早起床, 還要早到的.


大宅

國民生產總值:1447


發表於 11-4-8 16:22 |顯示全部帖子
我從沒有強迫佢要倍我娘家做什麼. 況且由此已都沒有做過, 就算吃飯我都是平日自己找我媽吃. 不用打擾他的時間..


翡翠宮

國民生產總值:82512

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


發表於 11-4-8 16:25 |顯示全部帖子
ltdcorp 發表於 11-4-8 16:19
如是佢家人, 情況就完全不一棣, 佢會好早起床, 還要早到的.

考慮下用樓上提議的方法, 睇下會唔會有改善?

...
如果女家的事唔想做, 咁樓主就以牙還牙, 以後男家的事都不理

點評

siuidy08  以怨報怨, 有咩為丫, 隨心啦  發表於 11-4-8 21:30


子爵府

國民生產總值:12620


發表於 11-4-8 16:38 |顯示全部帖子
我諗樓主係覺得c6對男家的事熱心, 對老婆嗰邊就得過且過唔滿意啫! 我都明ge, 我c6都會, 不過佢係熱心踢波囉, 晨早流流如果係有波踢ge一早就會自動自覺起身, 但相反平時返工呢, 要叫好耐先肯起身, 唉...揍多個仔咁!


大宅

國民生產總值:2603


發表於 11-4-8 16:40 |顯示全部帖子
若任何事情都唔可以調轉過來的話, 我覺得好唔公平, 唔係話下下計住計住, 但正常人一定唔甘心又唔開心啦! 俾我我都唔一定去佢家人聚會, 因為老公都唔尊重我娘家, 佢對兩家差別太大了!


男爵府

國民生產總值:9955

好媽媽勳章


發表於 11-4-8 17:26 |顯示全部帖子
回覆 ltdcorp 的帖子

唔好唔開心啦, 清明正日真係好難搵位泊車, 話唔定新城市都full晒呢.
你要老公點做不如直接要求啦. 男人通常都想唔到女人想點, 你下下期望佢做, 但做唔到你想的, 你就次次失望, 越來越唔開心. 會令關係惡化架.

好多男人都唔鍾意應酬外家. 或者佢真係好唔自在, 可避免就唔好叫佢出席.
雖然唔知你老公係咪大男人, 但好多男人依然覺得女人結左婚, 就應該要出席所有男人活動.

我老公過大節先會同我屋企人食飯, 平時只會我帶仔仔返屋企.
男家人大小節生日都做, 所以會成日食飯. 係咪唔公平? 我會咁睇, 我角色重要d囉.


伯爵府

國民生產總值:18231

畀面勳章


發表於 11-4-8 20:56 |顯示全部帖子
平心靜氣將你嘅不滿同佢講..睇下佢會唔會改善...你要比佢知道大家都要公平一點對待對方家人...


伯爵府

國民生產總值:19400


發表於 11-4-9 10:01 |顯示全部帖子
個個對自己屋企都會熱心d啦,人之常情喔,樓主都無可能對99好過自己啊媽呱.
我外家d活動都系我自己帶頭搞咖,自己出錢出力,我老公只需出席就得啦.同埋安排活動時我會顧及我老公既感受,儘量安排一d佢都中意既活動,甘佢系會100%出席既.你都可以試下.


大宅

國民生產總值:1447


發表於 11-4-9 13:25 |顯示全部帖子
我老公的脾氣很大, 尤其是在我面前. 其實這都是小事, 可能已習慣了. 就算現在有很多事情我都不感在佢面前講, 因最後佢會發脾氣先, 到我不作聲時, 佢會向我say sorry!說自己脾氣唔好, 就算! 其實我都唔會叫佢做什麼的(與我家有關的). 因我已應為結果不會太好(如有佢份我的感受都唔會太好).


伯爵府

國民生產總值:16035


發表於 11-4-9 17:13 |顯示全部帖子
既然佢識say sorry嘅,即係仲識反省,咁就同佢講吓你嘅感受囉.
而且拜嗰個係佢外父喎,佢太自私啦,俾我都會以牙還牙架.


伯爵府

國民生產總值:16361


發表於 11-4-9 19:12 |顯示全部帖子
比著我經過一次教訓, 第二年唔會問佢同自己家人拜山便算了


12
跳至
© Baby-Kingdom.com Limited. All rights reserved.