跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 114


發表於 06-5-19 18:30 |顯示全部帖子

請問沙田大圍幼稚園邊間好?

其實東華三院個兩間得唔得架?

即係呢兩間:
東華三院馬陳景霞幼稚園
東華三院呂馮鳳紀念幼稚園

我見你地無人提呀...


洋房

積分: 165


發表於 06-5-19 22:30 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

聖心在沙田區內的口碑很不錯呀


複式洋房

積分: 114


發表於 06-5-20 11:02 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

係呀!我都聽過呀!
但都full了呀!!! ><
因為我o岩o岩今個六月先搬去大圍呀!
攪到依家先黎搵幼稚園!
多數都無位!
得返東華三院馬陳景霞有一個位咋
呢間好唔好架?
thx


Ivy:) 寫道:
聖心在沙田區內的口碑很不錯呀


別墅

積分: 883


發表於 06-5-21 16:20 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

東華三院呂馮鳳紀念幼稚園 , 都o.k.


複式洋房

積分: 114


發表於 06-5-21 19:26 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

ITMUM 寫道:
東華三院呂馮鳳紀念幼稚園 , 都o.k.


係?如果馬陳景霞呢?
因為聽日要去報名喇! ><
THX!


別墅

積分: 883


發表於 06-5-22 19:58 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

loleung:

sorry, 我唔知道.


大宅

積分: 1568


發表於 06-5-22 23:28 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

其實兩間東華三院都參唔多!



禁止訪問

積分: 17182


發表於 06-5-23 10:13 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 114


發表於 06-5-31 02:17 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

[quote]
堯堯豬媽 寫道:
我去過interview,D老師好睇人,
如果係熟人就猛咁招呼你,
唔識既簡直當你透明,
而且呢間基本上全部都係新移民
(唔係歧視,係因為D小朋友好無禮貌好粗勞)
雖然佢收左我仔讀上晝班,但我都無讀
而且有個BK媽咪講,佢地好多時間無喇喇又話早放,
生日會又話早放,
所以你了解清楚先好 [quote]

唉.......
今次大獲啦!我已比晒錢喇!

但個次我去interview個位老師都幾好人wor
所以我先受乙水了!

佢地個d多數係新移民?????????唔係嘛!
我其實最怕就係呢樣野!
因為通常會打架的..........><
唉!!

咁你依家個仔讀緊邊間呀?


複式洋房

積分: 114


發表於 06-5-31 02:19 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

mscheung628 寫道:
其實兩間東華三院都參唔多!


都係咁衰呀?!


複式洋房

積分: 114


發表於 06-5-31 02:19 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

ITMUM 寫道:
loleung:

sorry, 我唔知道.


唔緊要丫~~~ :lol:


禁止訪問

積分: 17182


發表於 06-5-31 16:42 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 114


發表於 06-6-1 01:40 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

堯堯豬媽 寫道:
佢9月讀保良局吳多泰[quote]
loleung 寫道:
唉.......
今次大獲啦!我已比晒錢喇!

但個次我去interview個位老師都幾好人wor
所以我先受乙水了!

佢地個d多數係新移民?????????唔係嘛!
我其實最怕就係呢樣野!
因為通常會打架的..........><
唉!!

咁你依家個仔讀緊邊間呀?
[/quote]

咦,呢間好呀?
點解唔讀聖心既?!


禁止訪問

積分: 17182


發表於 06-6-1 19:09 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 114


發表於 06-6-1 20:31 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

哦.,原來如此!
其實我都諗過為左呀仔第時可以入一d出名既小學而幫佢報聖心,
但聖心only得返下午班,仲要唔知有無位
所以我寧願唔報了.
返上午班好似好dd

堯堯豬媽 寫道:
因為聖心係好傳統既傳統教育唔岩我個仔[quote]
loleung 寫道:
咦,呢間好呀?
點解唔讀聖心既?!
[/quote]


大宅

積分: 3325


發表於 06-6-1 22:15 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

ITMUm,
我係路過搭咀ge,記得你的囝囝同我的hinhin是綠茵同學仔,你囝囝會繼續在綠茵讀嗎?你覺得間學校好唔好呀?因為好多人話這個學校不太好,但我見個仔都讀得幾開心,所以冇同佢轉校.


別墅

積分: 618


發表於 06-6-14 16:47 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

東華三院馬陳景霞都吾曾錯, 我個大仔讀緊, 聖心我就吾喜歡, 人地話 "D" 修女好差, 好看人


洋房

積分: 480


發表於 06-6-20 18:10 |顯示全部帖子

Re: 請問沙田大圍幼稚園邊間好?

但我覺得d修女都好有愛心,都沒有話特別偏心啊!

首頁
1

尾頁

跳至