值唔值供一套呢?
謝謝分享

別墅

積分: 632

2#
發表於 06-8-5 00:00 |只看該作者

Re: 買左Disney美語,可否分享下其功效?

Hi babachu,
我是在職媽媽,我個bb6個月大時買了回來,現在他8個月啦,我個bb好鐘意看DVD及聽CD,初頭聽第一個星期時,是沒有反應的,之后看看下他的反應就越來越大了,其實現在佢咁細我唔知佢學唔學到野,但我有時唱下佢平日聽的歌及同佢玩,他是記得DVD內的情節,如果你問我是否物有所值,我會覺得是值得的...

侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章

3#
發表於 06-8-5 10:34 |只看該作者

我都係在職媽咪,bb由10個月開始用到依家o岩o岩一年,我買果set當時$36,xxx(依家要$38,xxx),而最貴果set就去到
$4x,xxx,最平就好似2萬蚊咁上下,但係得好少o野,BB鐘唔鐘意睇?都幾鍾意o既,佢成日都會跟住做動作,偶爾都識唱少少,最叻就係終於識得由a數到z,同埋學識好多生字,咁貴物有所值嗎?真係見仁見智咋,其實我就覺得唔係咁值,可能我本身英文唔好,所以個仔真真正正學o左幾多我真係唔係好知,因為我唔能夠同佢活學活用,(但當時sales就同我講冇問題o架)
所以其實都好睇你自己o既英文掂唔掂囉,如果掂o既咁都值得買o既,如果唔掂o既不如試諗下其他平平地o既就算喇!!!

伯爵府

積分: 18716

4#
發表於 06-8-6 00:08 |只看該作者

如果自己o既英文掂o既又使物買呢 ? ?-( ?-( ?-(

第一個功效咪幫你Account減磅二至四萬o羅!

複式洋房

積分: 155

5#
發表於 06-8-6 06:24 |只看該作者

七年前我個仔一歲我就買,大約睇到返幼稚園就唔肯睇,睇兩年同一set嘢比你都唔睇啦。而且而家有好多選擇唔一定要買佢,如果你英文ok都買多D英文故事書同佢讀好過。價錢太貴唔直。

子爵府

積分: 11718

6#
發表於 06-8-6 10:57 |只看該作者

我覺得佢絛有一定作用的,但有d小朋友真係唔鍾意睇,我囡囡由幾個月大睇到依假都仲鍾意,但我朋友個囡就望都唔望,無得解,個人喜好...所以值唔值,因人而異,不過講真,真係太貴!

別墅

積分: 744

7#
發表於 06-8-6 11:49 |只看該作者

i am a working mama and i have two sons. i just bought the disney set 1 month ago, it costs $38xxx it is very expensive and actually the materials are not so much. my 2 years old son likes it very much becuase he went to the disney theme park before and find that all the characters are the same as the discs so he is very interest with it and watch everyday. my younger son is 6 months he likes to watch and listen as well but he doesn't has the patient to finish the whole disc, but i think when he become older around 1 year old he will also like it very much becuase my elder son start to get interest with the movie, songs and the cartoon when he was 1 year old. After i bought the disney set i stow up all the others songs and cartoon discs becuase i want him to be concentrate on the disney set only.

禁止訪問

積分: 319

8#
發表於 06-8-7 15:47 |只看該作者

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

別墅

積分: 587

9#
發表於 06-8-17 16:42 |只看該作者

I brought DWE when my daughter was 5 months old. She is 3 years old at the moment. She can speed full sentence in English and communicate with me and my maid without any problem now. DWE do help her to in developing her English skill.

But besides DWE, I provide an English Environment to my daughter all the time. We speak English to her at home and let her watch Pearl and International Channel only. I really think more interaction with her is more important than just using the material from DWE.

男爵府

積分: 7534

10#
發表於 06-8-18 15:24 |只看該作者

for 0-3歲睇, 市面大把產品好過佢, 同樣會令bb跟住唱、跟住跳既效果。 4-6歲, 亦唔會full set 跟足去睇, 因為好多都係重覆左(都好悶下), 不過由唱歌→reading唔同型式拆散去買比你咁。

而且所用既詞彙在日常生活係唔夠用, 咁何必用$3x,xxx去買呢套野? 我及我所識既朋友, 咪最終都要送仔女出去跟外國人補英文。有幾多個真係好似d sales所講: 6歲就可以 lok lok聲?!?!

若然你家底好, 本身用英語溝通, 又睇明珠台, 所學所識一定比呢套野有價值。

仲有, 在bb皆段, 買左既家長會好自豪, bb對d英語會有反應及認識, 但呢個認知皆段係會停留(我覺得), 對小學課程絕無幫助。

大宅

積分: 1112

11#
發表於 06-8-18 16:26 |只看該作者

其實pinkava都講得無錯, DWE在bb幼兒階段, 的確同無用教材的小朋友有好明顯的分別, 但到了上kinder之後, 如果只係靠這教材, 是未必足夠. 但我覺佢地的starting point會快過其他小朋友.
然而, 在方間都有好多可以取代的教材. 其實目的都是用歌仔及情境引入語文. 不過, 無論用什麼教材, 若家長不投資大量時間引導bb, 到頭來, 都係白費金錢.

大宅

積分: 1637

12#
發表於 06-8-19 17:24 |只看該作者

我仔仔用咗一年左右,依家佢2.3個月,都識幾多生字,同埋都幾中意睇,因為自己英文吾好,平時佢就自己睇同聽學囉,如果我可以識英文咁就會仲好.
專營外貿出口日本、韓國及歐美嬰幼兒童服裝.

http://moon.shopping.ttyy.hk/

水晶宮

積分: 51066

2023年兔年勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章

13#
發表於 06-8-19 20:59 |只看該作者

I bought DWE for my daughter when she was 4 months old;

It is good for her starting to learn English when she was a baby, but she seldom touched it after entered kindergarten; She is K2 now but the activities provided by World Family member and DWE progame are already too easy & simple to her, so I sold it to other BK mammy few months ago.

I think it is good learning program for pre-school children only

複式洋房

積分: 157

14#
發表於 06-8-19 21:56 |只看該作者

各位媽媽:
咁貴買左套碟,咁有冇特別既services架?我指有冇人跟進bb學習既進度、提供一些意見?定還是淨係套碟?
照片 081
照片 100
picture[img align=right]http://photo.mybb.hk/albums/KiraKwok/MyBB_021.thumb.jpg[/img]

首頁

尾頁

跳至