夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


伯爵府

積分: 15615


發表於 13-4-22 12:28 |顯示全部帖子
頭先睇左隔離"c6比人笑到宜家"個帖 , 好好笑! 令我諗起自己c6嘅好笑野!
話說早幾日我地買左個新旅行喼, 我全程無意見連顏色都比c6揀埋。佢好鐘意個新喼, 鐘意到唔捨得拖番屋企, 係"拎"番屋企, (廢事咁快整污漕個轆喎!) ,又係咁讚隻色好靚, 點樣藍中帶灰云云......晏就我地係屋企睇電視, 突然佢話要去厠所, 跟手就拖埋個喼一齊行, 仲笑得好開心咁揮晒手同我講:「我宜家去旅行喇! 拜拜!」我問:「你去邊呀?」c6:「我去東京呀! 拜拜!!」(揮手+燦爛笑容), 跟住佢就消失於走廊中, 真係拖埋個喼入厠所!!!

我c6 平時好大男人, 但有時係我面前, 都會有童真嘅一面!

你地c6 會有呢d低b野嗎?

點評

pinky30312    發表於 13-4-25 10:12


翡翠宮

積分: 88671

2019新春慶豚圓


發表於 13-4-22 12:33 |顯示全部帖子
呢 D 就係情趣


翡翠宮

積分: 88671

2019新春慶豚圓


發表於 13-4-22 12:35 |顯示全部帖子
我 c6 唔會扮細路仔, 但佢都係一個細路仔.


大宅

積分: 4578


發表於 13-4-22 12:37 |顯示全部帖子
你C6真可愛

我男人都會, 在我面前好放鬆, 好多說話同行動想講就講想做就做, 正一傻仔 HAHA


男爵府

積分: 6282

畀面勳章 BK Milk勳章


發表於 13-4-22 12:49 |顯示全部帖子
由頭笑到落尾


伯爵府

積分: 15923


發表於 13-4-22 12:59 |顯示全部帖子
咁有創意?


伯爵府

積分: 15557

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


發表於 13-4-22 14:31 |顯示全部帖子
咁得意!
樓主係咪未有小朋友呢?


伯爵府

積分: 15615


發表於 13-4-22 14:36 |顯示全部帖子
回覆 poohbb_hk 的帖子

估中! 未呀。

點評

poohbb_hk  所以先會咁Sweet Sweet!   發表於 13-4-22 14:39


水晶宮

積分: 53137

2019新春慶豚圓 2019勳章


發表於 13-4-22 14:39 |顯示全部帖子
甘個喼真係好抵,帶俾C6甘多歡楽。


男爵府

積分: 6545


發表於 13-4-22 14:45 |顯示全部帖子

回覆:c6係你面前會變左小朋友嗎

你老公好似我兩歲嘅女,拎住個環保袋同我講拜拜話自己去街街。


大宅

積分: 1156


發表於 13-4-22 14:48 |顯示全部帖子

回覆:c6係你面前會變左小朋友嗎

我c6重扮蟹行㖭。重叫我同佢一齊扮

點評

Nancy20090615    呢 d 爸爸一定笑死自己 d 細路  發表於 13-4-22 17:22
lovely_nurse    發表於 13-4-22 16:42


複式洋房

積分: 424


發表於 13-4-22 15:43 |顯示全部帖子
佢仲識逗你笑,好好呀


伯爵府

積分: 15615


發表於 13-4-22 15:54 |顯示全部帖子
喊包 發表於 13-4-22 14:48
我c6重扮蟹行㖭。重叫我同佢一齊扮
我個有時係屋企都會跳下霹靂舞, 死未! 仲要一邊跳一邊裝裝下驚死對面樓睇到

點評

lovely_nurse    發表於 13-4-22 16:42


侯爵府

積分: 22323

2019新春慶豚圓


發表於 13-4-22 16:30 |顯示全部帖子
HAHA..真係好低B......但又氹得你幾開心

我老公都會架....得閒無事就扭PATPAT有時又唱埋D低能歌仔......


子爵府

積分: 12094


發表於 13-4-22 17:17 |顯示全部帖子

回覆:c6係你面前會變左小朋友嗎?

我老公對住我係一個小朋友,嗲到暈,成日就叫「抱抱」、「攬攬」、「錫錫」!一日到黑係咁叫傻豬豬,講乜都打孖上,飲水水、食飯飯、疴bat bat。



點評

bluetulip    發表於 13-4-25 00:52


大宅

積分: 2681


發表於 13-4-22 17:22 |顯示全部帖子


大宅

積分: 4089


發表於 13-4-22 17:40 |顯示全部帖子

回覆:hilewo 的帖子

佢鍾意我叫佢做BB....鍾意我摸佢頭同頭髮同面仔....




大宅

積分: 1956


發表於 13-4-22 17:49 |顯示全部帖子

回覆:c6係你面前會變左小朋友嗎

我c6會扮恐龍話要食左我:;pppp:叫我用愛感動恐龍等距唔捨得食我!!距成31歲人!哈哈


伯爵府

積分: 15615


發表於 13-4-22 18:31 |顯示全部帖子

回覆:c6係你面前會變左小朋友嗎?

另一單O咀野:
話說c6同我一齊之前,個人飲食習慣真係幾唔健康,早餐可以係一杯大starbxxks咖啡,然後可以捱到下就兩三點先再食野,可以日日都漢堡包、薯條、漢堡包、薯條......唔會厭,厭就食餐即食麵



c6同我一齊之後,我基本上盡量日日屋企煮飯食, 每餐都必定有菜,有時d餸菜仲豐富過拜神!(兩條友咋喎)而且我必定有飯後生果。



食生果,我鐘意批好晒皮、切好晒放係碟然後坐係電視前慢慢嘆,咁c6當然受惠,有時佢廢事去洗手,我又懶得行番入廚房攞隻义比佢,都會餵埋佢食



有日我買左提子,食完飯洗好晒放係碟,行緊埋去梳化,諗住佢會自動彈開d比個位我坐,我口就叫:食提子喇!點知條友唔知睇緊乜野好投入,無坐開又無比反應我,又無伸手接碟提子,望下佢,原來佢擘大左個口!好似呢個公仔咁,但雙眼依然係望住電視!佢以為我一定會餵埋佢!!!一聽到"食提子喇"就擘大個口等食!



睇住佢擘大口等食個衰樣,我即時爆笑:「你真係當自己係皇帝呀?」c6自己都笑笑口話:「擘大完個口連我自己都覺得唔好意思我自己食番啦!」




大宅

積分: 3664

畀面勳章


發表於 13-4-22 18:32 |顯示全部帖子

首頁

尾頁

跳至
熱門主題