發表於 06-10-20 01:06 |顯示全部帖子

康傑定啟思

明年二歲班,本來諗住康傑!但啟思又勁減價喎。。點好???

複式洋房

積分: 168

發表於 06-10-20 10:27 |顯示全部帖子

Re: 康傑定啟思

Hello anitapooh,

其實你有無自己親身去過睇吓學校環境,同埋上堂情況呀?我自己嗰個都係喺啓思讀小組班,因為佢嗰時剛剛搬去深灣軒,我覺得環璄ok(起碼話哂係新校舍嘛),所以揀佢,但係就無去過康傑,同埋學校有無講解俾你知小朋友係到讀學到咩嘢囉!

anitapooh 寫道:
明年二歲班,本來諗住康傑!但啟思又勁減價喎。。點好???

大宅

積分: 1239

發表於 06-10-20 23:07 |顯示全部帖子

我同你一樣正打算緊明年報讀二歲幼兒班(N1), 亦已經視察左這兩間的環境同了解佢地既教學方式, 課程內容等....

我個人認為啟思毫無疑問係新淨d, 因為校舍只有兩年, 但感覺上校舍較細, 遊戲場空間不多; N1課程已有功課

康傑校舍較舊, 但很整潔, 空間很大, 校舍還向海, 很舒服, N1課程沒有功課, 只有少量親子習作

其實簡邊間好視乎你小朋友既感覺喜歡那間, 所以你最好帶埋BB去visit下先, 還有你喜歡那種教學方式

還有兩歲班是沒有學卷資助的, 所以啟思未必會平, 亦可能康傑亦會轉非牟利呢!

大宅

積分: 1682

發表於 06-10-22 08:16 |顯示全部帖子

vanwy, 我個大仔以前讀康傑,幾好!啟思我参觀過,教材同我大仔年代無進步過,( 10 yrs before)可能趙博士老la,唔出新野!不過,如果平一千蚊一個月真係好吸引,愛黎課外活動。

複式洋房

積分: 322

發表於 06-10-23 16:05 |顯示全部帖子

Dear All,
爲什麽沒有人考慮海怡維多利亞?有朋友推薦,不過說北角的維多利亞就非常好,海怡的就不是很清楚,有沒有mami給一點意見??thanks

Jenny

禁止訪問

積分: 3610

發表於 06-10-23 23:39 |顯示全部帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

民房

積分: 45

發表於 06-10-24 08:52 |顯示全部帖子

My son now study at 啟思 N1. V nice & clean enviornment compared to others in apleichau.

複式洋房

積分: 168

發表於 06-10-24 13:47 |顯示全部帖子

Soman2603,

想請敎吓你,咁個女家陣讀緊啟思,咁你有無考慮過升小一呀?你會有咩嘢選擇呀?
SOMAN2603 寫道:
我個女係讀啟思k2,讀得好開心,佢讀k1時都無功課做架,到k2才有。無疑啟思的程度比較淺,不過我接受到。
以前我都去過康傑,真係覺得校舍較舊,我個女都較喜歡啟思,所以就選啟思。
現在啟思仲減學費,真係welcome,本來我考慮我個仔仲讀唔讀啟思,怕$$支持不來,現在減學費,就會選返啟思,至少地方新淨好多。

大宅

發表於 06-10-24 19:55 |顯示全部帖子

康傑係我正正樓下,好方便!上次我去参觀,我要換拖鞋先比入,啟思就無。而且康傑有國際班,西人教英文、、、啟思無。所以我鍾意 la

別墅

積分: 794

發表於 06-10-24 22:38 |顯示全部帖子

anitapooh,

其實你可以兩間都去睇下.... 睇下邊間適合自己個小朋友.... 或者都可以聽下D seminar....

我記得當年... 我也考慮過啟思.... 鐘意佢係基督教學校... 但聽完趙博士既seminar 之後... 就發覺唔岩我... 因我唔想我囝只有20%學英文 (好似有外藉導師).... k2 才有普通話學.... 同我本身concept 有出入.... 因一向聽我d 親友講... 小朋友越早俾佢地學唔同既language 就越好 (當然要視乎小朋友說話表達能力既進度)....

所以我本身就好鐘意康傑.... 我囝就快3 歲... 佢現在知道同英文人會講英文, 同廣東話人會講廣東話.... d grammar 都好岩..... 或者它校舍係舊d... 但地方及洗手間非常清潔... 而每月底我囝拿學校鞋回家清潔時.... 鞋底都好乾凈....

純椊個人意見... 希望以上可以幫到你!

Abraham was a hundred years old when his son Isaac was born to him. Sarah said, "God has brought me laughter and everyone who hears about this will laugh with me." - Genesis 21:5-6

別墅

發表於 06-10-24 22:51 |顯示全部帖子

JennyYi,

其實海怡都有好多人讀維多利亞.... 如你有興趣... 你可以佢地放學左右幾時間去睇下..... 我識得一個mami 個囝係果度讀.... 佢話除了有少少 commercial feel 外.... 其餘都唔錯!!
Abraham was a hundred years old when his son Isaac was born to him. Sarah said, "God has brought me laughter and everyone who hears about this will laugh with me." - Genesis 21:5-6

子爵府

積分: 10651

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章

發表於 06-10-25 11:31 |顯示全部帖子

Hi CWong,

My son will start to join the Good Health afternoon N class from 1st November, he is now 2yrs 2mths but still need to use disapers and don't know how to express to go to toilet. Do you know the teachers will teach him about this in school? Will the teacher welcome the students at the school entrance and bring them to classroom? I am afraid my son will cry when we leave him alone in school because he joined the playgroup before which my maid was stayed with him.

Karen

民房

積分: 28

發表於 06-10-25 13:45 |顯示全部帖子

Karen,

My daughter will also join the morning N class in November, & the teacher said that they will bring the kids to toliet every hour. So, don't worry about this.

By the way, will you let your son to stay in Good Health for K1, as they are "rofit Making" kinder. Did you apply any other "Non-Profit making" kinder?

I have applied Creative & Tin Wan Kinder for my girl, & will have interview in coming weekend.

Sandy

別墅

發表於 06-10-25 14:34 |顯示全部帖子

Hi Karen,

應該問題不大.... 但記得剛剛你囝囝要學校時.... 你要狠心一點.... 即當你離開學校你囝囝要哭時.... 你要先同佢講你依家要出外做一D 野... 然後會好快回來接他等問題.... 其實我囝囝未返學前都好"chi" 身... 但佢哭左兩.. 三日(每次哭5至10分鐘)左右後已沒有哭.... 幸好地他很快已投入校園生活... 所以即管放膽先交由學校處理.....

至於介片方面.... 其實好多小朋友都會係... 見人做.. 佢自己也懂得跟住做... 同埋老師方面也會教他.....所以我估計返學後過一至兩星期左右.... 你囝囝已有初步掌握.....

由於頭一個星期.... 上學時間跟一般學生有分別.... 約第二星期左右.... 就會由老師或高班小朋友帶他們先往洗手間... 然後再由老師帶入課室的..... 同埋係學校入面.... 小朋友好多時間都係玩 (鍛鍊大小肌肉等活動)...... 而老師方面.... 都俾幾多自由俾學生發揮... 所以相信你囝囝都會很快適應學校生活..... 不用太擔心!!!!

子爵府

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章

發表於 06-10-25 16:09 |顯示全部帖子

Hi Sandy,

I just tried to call Good Health and their reply is still haven't seat available in morning N class but anyway I think afternoon class is also ok because Adrian always wake up at around 8:15 a.m and sometimes even 8:50 a.m. What is the starting time of morning N class?

I think I will let him stay for K1 in Good Health because he likes this school and the teachers, but I heard that GH is now thinking to change non-profit making.

By the way, do you know about "Ling Liang Church" Kinder in Causeway Bay because I received their interview letter yesterday? I think it is a good school but quite 活動式. I want to let my son studying the traditional primary school. Anyway, I will bring him to do the interview to get experience.

Karen

子爵府

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章

發表於 06-10-25 16:12 |顯示全部帖子

Hi CWong,

Thanks for your advice and I intend not to bring him to school because he must cry and won't let me go. I will either ask my sister or my maid to bring him but unfortunately my maid's last day is on 9th November. Therefore I hope he can suit the school life quickly.

Karen

大宅

發表於 06-10-25 20:54 |顯示全部帖子

cwong,我好贊成你!我大仔當年讀N班(八年前康傑),都好快(2.5 歲)戒到片,一至ニ天吧!至於哭着返學,也只是�天。我重喺門口偷偷喊埋�份,失禮!
yeesumyin.狠心�下就可以了,老師有法子!

子爵府

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章

發表於 06-10-26 12:05 |顯示全部帖子

Morning Anitapooh,

聽完你地咁講,我唸我同阿仔都應該無咩大問題. 係呢, 多口問句, 咁你囝囝讀完康傑派左去

大宅

發表於 06-10-26 19:59 |顯示全部帖子

我仔考入了灣仔某男校,英文小學。Frankly,同康傑無關。不過好似好多入左始南 law.[quote]
yeesumyin 寫道:
Morning Anitapooh,

聽完你地咁講,我唸我同阿仔都應該無咩大問題. 係呢, 多口問句, 咁你囝囝讀完康傑派左去

別墅

發表於 06-10-26 22:11 |顯示全部帖子

yeesumyin,

係喎.... 如果你想小朋友將來考私小.... 我就覺得康傑唔係一間名校.... (但絕對係一間好學校)..... 因考私小既話.... 可能區外d 幼稚園會比較好..... 維多利亞或會出名d.......

Regards,
CWong

首頁

尾頁

跳至