跳至
[2007年] 選日子開刀

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17724

2019新春慶豚圓 好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


發表於 06-12-8 08:56 |顯示全部帖子

選日子開刀

有無人可以幫我睇下4月10, 11, 12邊日好日d呀
我唔打算搵人去擇日只想搵一日唔太差既日子.

thanks!!


別墅

積分: 832


發表於 06-12-8 13:52 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

NICOLE123,
我都係想這幾天,是但一日,不過我想等廣華比唔比我開刀先決定,私家就叫我3月尾開,我預產期係15/4.
.認住我呀,我會告僱主的.


伯爵府

積分: 18595

醒目開學勳章 BK Milk勳章


發表於 06-12-8 13:59 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

I found these days are good after some search..
March 25, 26
April 1, 2, 5, 6, 9, 12, 13, 14, 15
only April 1, 14 are commonly found in different websites.

For me.. I am thinking about 26/3 (37wk+)


伯爵府

積分: 17724

2019新春慶豚圓 好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


發表於 06-12-8 14:04 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

我打算去仁安開刀
我預產期係4月22


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


發表於 06-12-8 15:47 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

NICOLE123 寫道:
我打算去仁安開刀
我預產期係4月22

你就好啦~~早我個bb幾日~~~
我個b要4月26日先出世呀!!
我都想佢同我同一日呀!!!
因為我係4月11日生日架~~
但係揀呢日出世係未足月~~~
所以有得佢啦!!!


版主

積分: 133885

2019新春慶豚圓 2019勳章 玩具勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


發表於 06-12-8 16:14 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

ankle:

11/4阿B有37週未? 如果有就可以隨時生... 不過開刀前要仔細check清楚BB幾重, 過6.5lbs先好生, 如果唔係, 真係俾佢住耐D呀... 老人家話BB越"重手", 越易湊, 無咁易扭計O架!!

我大仔都逾期居留9日, 出世差唔多7磅半, 算係唔錯 :mrgreen:
            


伯爵府

積分: 17724

2019新春慶豚圓 好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


發表於 06-12-8 16:36 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

ankle,
哈哈以為你講咩
我都想我b 早一個月出世
3月19日係我地結婚既日子


版主

積分: 133885

2019新春慶豚圓 2019勳章 玩具勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


發表於 06-12-8 17:09 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

NICOLE123 寫道:
ankle,
哈哈以為你講咩
我都想我b 早一個月出世
3月19日係我地結婚既日子


如果係咁, 細佬要428出世, O個日係我O地拍拖周年...
            


複式洋房

積分: 426


發表於 06-12-10 06:49 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

我預產期係4/20, 咁我同醫生講想3/30開刀, book左香港法國醫院... 但醫生話要睇下到時個B夠唔夠大喎先做最後決定.


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


發表於 06-12-11 10:01 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

熙熙...甘多位~~~
真係唔好意思呀~~
好多謝你地回應我呢個意見呀~~
因為我同老婆夾岩左時間....現後就曳曳~~~
甘本來諗住可以係我生日果日出世~~~
原來都有誤差~~~
所以先講下咋!!!
不過都好得意...多謝你地會應~~~哈哈哈!!!
我抵打~~~


大宅

積分: 1587


發表於 06-12-11 12:27 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

Hi Nicole,

我都係打算去仁安開刀, 已經同Dr Yu book 咗 12/4

NICOLE123 寫道:
我打算去仁安開刀
我預產期係4月22


伯爵府

積分: 17724

2019新春慶豚圓 好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


發表於 06-12-11 14:18 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

Miranda05,
余醫生full唔full呀?佢有無咩特別野講呀?


大宅

積分: 2167

2019新春慶豚圓


發表於 06-12-11 17:08 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

Hi kerkermui

Could you please let me know how to get the good days for delivery baby? My expected delievery date is on 14 April 07.


大宅

積分: 1587


發表於 06-12-11 19:05 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

Nicole123,

我無問佢full唔full, 只是問佢近復活節個段時間會唔會放假及
近排每晚新聞的bad news ... 好擔心到時唔知有無位. 佢就
提意我間11/4-17/4 & 即刻幫我出定入院紙&book埋醫院,
叫我唔駛擔心(可能佢驚我太擔心影響情緒...)因為下次要到
出年1月先再見佢, 驚太遲問book唔到佢&醫院(今個月/下
個星期一先到醫院做結構性, 所以今個月見佢唔到囉).

不過如果你都考慮找Dr Yu, 我想早些問定佢會好些... 因為
我睇完的時候在出面已經聽到有其他媽媽都係有我的疑問,
都係問醫生同樣的問題 及如果你又想指定日期
就應該更加要問咗先


伯爵府

積分: 18595

醒目開學勳章 BK Milk勳章


發表於 06-12-12 06:39 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

kc_united 寫道:
Hi kerkermui

Could you please let me know how to get the good days for delivery baby? My expected delievery date is on 14 April 07.


I just did some search thro web.. and found these days from different web sites.. some people told me, if the date is good for marry.. then it's good for giving birth too.


伯爵府

積分: 18595

醒目開學勳章 BK Milk勳章


發表於 06-12-12 06:41 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

Miranda05 寫道:
Nicole123,

我無問佢full唔full, 只是問佢近復活節個段時間會唔會放假及
近排每晚新聞的bad news ... 好擔心到時唔知有無位. 佢就
提意我間11/4-17/4 & 即刻幫我出定入院紙&book埋醫院,
叫我唔駛擔心(可能佢驚我太擔心影響情緒...)因為下次要到
出年1月先再見佢, 驚太遲問book唔到佢&醫院(今個月/下
個星期一先到醫院做結構性, 所以今個月見佢唔到囉).

不過如果你都考慮找Dr Yu, 我想早些問定佢會好些... 因為
我睇完的時候在出面已經聽到有其他媽媽都係有我的疑問,
都係問醫生同樣的問題 及如果你又想指定日期
就應該更加要問咗先



hmm.. I will see Dr Yu next monday.. I hope it wont be too late.


伯爵府

積分: 16858

好媽媽勳章


發表於 06-12-12 11:45 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

Miranda05, Nicole123,

coming星期六去睇余e生, 上次call 診所問booking e院, 佢地又話唔知, 希望法國e院仲有位啦! 我唔太想去仁安.

我慘了! 沉浸在白勝祖的魔城裡了!


伯爵府

積分: 17724

2019新春慶豚圓 好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


發表於 06-12-12 13:36 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

我明天去仁安做結構u/s 如果一切ok
我估我都會決定日子架喇
不過我又唔會咁快見余醫生住
可能12月尾or 1月頭先
....唔知打電話去叫佢幫我book得唔得既呢
等我明天去買本通勝睇下先


伯爵府

積分: 17724

2019新春慶豚圓 好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


發表於 06-12-14 16:41 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

Miranda05,
我都confirm左4月12日早上開刀喇

到時可能見到你


大宅

積分: 1587


發表於 06-12-15 13:23 |顯示全部帖子

Re: 選日子開刀

Hi Nicole123,

哈哈 我哋會唔會瞓埋隔離床呢 ??
我約咗中午時段開刀呀, 因屋企距離比較遠, 要預d時間
沖涼/洗頭囉 .... 到時真係好有可能見到你 (喟奶時候...)
預祝我哋都順順利利生小b出嚟啦 !!!

首頁
12

尾頁

跳至