跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24209

好媽媽勳章 畀面勳章


發表於 07-2-22 16:35 |顯示全部帖子

全職媽媽好辛苦呀

唉... 呢幾日公司force leave, 老公返左公, 得返我一個人揍阿仔, 原來全職媽媽真係超級忙同辛苦呀.... :-( 再多幾日我就係我返工既last day, 到時正式成為全職媽媽, 希望可以適應到啦


複式洋房

積分: 136


發表於 07-2-22 16:38 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

Sunny 媽媽,
加油唷, 我信你得既 ^^
我是王晴豬之媽媽,我叫王師奶,嘿


子爵府

積分: 14634

2019勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


發表於 07-2-22 17:02 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

唔經唔覺,我都做左全職媽咪9個月喇.諗番起,頭果兩個星期都好唔慣,重想即刻出番黎做,不過見到亞囝一日一日咁大同愈黎愈'痴'我,又覺得好開心同唔捨得.

放心,慢慢會慣,我自己初期就多d帶佢去街,同搵埋婆婆公公地出黎飲茶,多d人幫手照顧,易d打發時間.加油呀!!


侯爵府

積分: 24209

好媽媽勳章 畀面勳章


發表於 07-2-22 23:12 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

唉...我剛剛"下班"咋! 真係萬事起頭難, 希望明天會更好啦 :cry:

cookiegg,
多謝你既分享, 遲下我會同阿仔報一兩個playgroup玩, 同佢出多d街, 希望到時大人同細路都enjoy啦. 我會繼續努力既 :lol:


子爵府

積分: 14343

好媽媽勳章 醒目開學勳章


發表於 07-2-23 01:28 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

小黑咪,

其實做Full Time媽咪唔難架~
我反而好珍惜佢讀書前既3年...
佢一番左學就唔似得依家咁有咁多時間大家相處嚕...
即係有好多因素...
我諗我第日會唔捨得番工tim呀...
比人話我太過緊張阿仔...
努力啦,你得既~
同埋其實我覺得Part time媽咪比起我地辛苦好多,因為佢地放左工番黎重要湊bb...果下先係最辛苦...

我既開工時間...日日10:00到到夜晚12:00...中間有1-2個鐘訓左就要黎做家務...其餘都係陪住隻仔...有時都唔知同佢玩咩...所以我都想帶佢番play group呀~


複式洋房

積分: 135


發表於 07-2-23 10:13 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

小黑咪,

其實我好羨慕你地就真, 起碼你地有條件撰擇做個全職媽媽. 應該好好珍惜, 因為呢幾年係好緊要. 希望你遲點會習慣同會懂得享受這難能可貴的時刻,可以同我地分享.

努力, 加油! 努力, 加油!

Toby


侯爵府

積分: 24209

好媽媽勳章 畀面勳章


發表於 07-2-23 14:57 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

kawai928,

我個office hour同你差唔多喎 唉... 本來想做全職媽咪係想教阿仔多d野, 同埋始終自己揍係好d嘛. 以前係婆婆屋企揍, 婆婆度又有表哥表姐同佢玩, 呢幾日只得我同佢2個人係屋企, 見佢好似悶悶地咁, 搞到我唔知自己個決定係唔係o岩添 :cry: 希望3月時同佢報d playgroup等佢多d小朋友同佢玩冇咁悶啦 :lol:

kawai928 寫道:
小黑咪,

其實做Full Time媽咪唔難架~
我反而好珍惜佢讀書前既3年...
佢一番左學就唔似得依家咁有咁多時間大家相處嚕...
即係有好多因素...
我諗我第日會唔捨得番工tim呀...
比人話我太過緊張阿仔...
努力啦,你得既~
同埋其實我覺得Part time媽咪比起我地辛苦好多,因為佢地放左工番黎重要湊bb...果下先係最辛苦...

我既開工時間...日日10:00到到夜晚12:00...中間有1-2個鐘訓左就要黎做家務...其餘都係陪住隻仔...有時都唔知同佢玩咩...所以我都想帶佢番play group呀~


侯爵府

積分: 24209

好媽媽勳章 畀面勳章


發表於 07-2-23 15:00 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

晴~* & Tobby,

多謝你地呀, 我會努力既 :lol: 睇黎最難過都係開頭呢2個星期既o者.


大宅

積分: 3602


發表於 07-2-23 22:17 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

加油啦...而家係成長學習最重要階段...我就係冇乜耐性教佢,你地要努力呀!
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


子爵府

積分: 14343

好媽媽勳章 醒目開學勳章


發表於 07-2-24 01:07 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

小黑咪 寫道:
kawai928,

我個office hour同你差唔多喎 唉... 本來想做全職媽咪係想教阿仔多d野, 同埋始終自己揍係好d嘛. 以前係婆婆屋企揍, 婆婆度又有表哥表姐同佢玩, 呢幾日只得我同佢2個人係屋企, 見佢好似悶悶地咁, 搞到我唔知自己個決定係唔係o岩添 :cry: 希望3月時同佢報d playgroup等佢多d小朋友同佢玩冇咁悶啦 :lol:


哈哈~做Full Time媽咪d時間應該都係差唔多架喇~
有時我都覺得凱豐好慘...我又唔識同佢玩(我呢度冇d咩野玩具教佢,諂冇錢買d咩野比佢聽比佢睇...)
而且冇位比佢玩...因為我地得間房,好多時佢成日都要落地,因為地下有玩具,平時多數都係o係床上行黎行去,睇下電視...因為出面有人佢成日攪住晒我就唔想佢出去...
有時同佢落一落公園佢就可以玩到開心到唔捨得走...但問題係果度d小朋友通常比較大個,唔會同佢玩,有時見到佢行去人地哥哥姐姐度想同人玩...人地又唔彩佢,什至有d會推開佢...又驚佢比人撞到,踏到d小手指...都幾慘...所以唯有得閒同佢搵個BK媽咪同佢仔仔,因我地住得近,唔駛專登出到出面先可以玩...
同埋見佢依家真係好似大個仔...好多野都識表達比我知,想要咩又識指住講要呀要呀...如果唔搵機會比佢學下野...真係驚佢第日讀書追唔上架...所以見新年有幾百$利是就留比佢搵下有冇d平平地既play group玩下,始終多d差唔多年紀既bb一齊,學野都學得快d啦~不過我都係諗住搵d一星期上一堂果d夠嚕~
有時見到10月媽d b好醒架,番左play group好似真係識得多左同人點樣溝通...因為我冇同佢報N1,所以得閒番下Play Group咁就正晒喇~哈哈~


大宅

積分: 4027


發表於 07-2-25 11:21 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

我都不經不覺做了幾個月full time mami, 我覺得ok呀...我有好多時自己一個人同亞仔去街, 好似舊年carlson生日前一天老公買了disneyland年票, 我咪自己個個月同佢去一次, 由未開門玩到關門, 係好倦, 但我覺得亞仔玩得開心就得...同個個星期帶佢返playgroup
歡迎進入Carlson BB => 相簿 +新加入的Blog
Carlson 媽媽卡臣媽放棄了廚藝學院學做西式包點學徒喇!!, 真可惜!


大宅

積分: 1652


發表於 07-2-25 16:22 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

我由陀BB開始就無做野啦,其實全職MAMA都唔係好辛苦,因佢訓醒玩一陣食下野又訓晏覺,訓醒就去公園玩,玩完沖左涼又食下野,又小睡一陣,玩到10PM-11PM就訓到第2朝,D時間都好易過,佢訓左就可以做自己既野,都好舒服,而家BB大啦,就想出返黎做野
小b仔晉熙相簿 傻豬晉熙BB 26/10/05 3:02AM 係屯門醫院出世啦 出世 ~ 2.97KG 轉身:21/03/2006 31/10 ~ 3.18KG 1ST牙:13/05/2006 10/11 ~ 3.57KG 識坐 :17/06/2006 26/11 ~ 4.66KG 識行 : 13/01/2007 31/12 ~ 5.85KG 出水豆:19/02/2007 03/02 ~ 6.96KG 14/03 ~ 7.96KG 09/05 ~ 8.66KG 28/10 ~ 10.48KG 22/01 ~ 11.6KG 80CM 27/04 ~ 12.5KG 86.5CM


侯爵府

積分: 24209

好媽媽勳章 畀面勳章


發表於 07-2-25 22:49 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

fallenstar023,

你好勁呀, 自己一個人帶阿仔去迪士尼, 比著我真係唔知點搞好喇. 我阿仔又唔肯坐車仔, 行2步又成日要抱, 佢成13kg重, 要果我帶佢出街真係超級辛苦呀

fallenstar023 寫道:
我都不經不覺做了幾個月full time mami, 我覺得ok呀...我有好多時自己一個人同亞仔去街, 好似舊年carlson生日前一天老公買了disneyland年票, 我咪自己個個月同佢去一次, 由未開門玩到關門, 係好倦, 但我覺得亞仔玩得開心就得...同個個星期帶佢返playgroup


侯爵府

積分: 24209

好媽媽勳章 畀面勳章


發表於 07-2-25 22:52 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

CATHY_0122,

而家最唔慣係冇哂自己d私人時間呀, 話哂返工時食晏同放工都可以偷d時間去自己行下街, 但而家出出入入都要帶埋阿仔去, 雖然我都幾enjoy同阿仔去公園玩, 但始終都冇以前咁自由嘛.


CATHY_0122 寫道:
我由陀BB開始就無做野啦,其實全職MAMA都唔係好辛苦,因佢訓醒玩一陣食下野又訓晏覺,訓醒就去公園玩,玩完沖左涼又食下野,又小睡一陣,玩到10PM-11PM就訓到第2朝,D時間都好易過,佢訓左就可以做自己既野,都好舒服,而家BB大啦,就想出返黎做野


男爵府

積分: 8740


發表於 07-2-26 13:41 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

I want to be full time mama next yr.....is it too late????


男爵府

積分: 6671

2019新春慶豚圓


發表於 07-2-26 16:50 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

我都做左全職媽媽都1年幾∼起初都唔慣,因為又第一胎自己又冇經驗揍bb,我媽同我奶奶都唔肯幫我,我老公返工時間又長又返夜晚喎∼
我女依家好百厭,隻手仔冇時停,睇少一眼都唔得,有時屋企好多時都得我同bb,都會好悶,
好在我同對面屋個姨姨熟左,so我地差唔多日日都過佢屋企坐下,有時個姨姨又肯幫我睇住我女,我先可以做下家務...
我都想我女返下playgroup唔駛佢咁悶....


子爵府

積分: 14343

好媽媽勳章 醒目開學勳章


發表於 07-2-27 15:04 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

小黑咪 寫道:
fallenstar023,

你好勁呀, 自己一個人帶阿仔去迪士尼, 比著我真係唔知點搞好喇. 我阿仔又唔肯坐車仔, 行2步又成日要抱, 佢成13kg重, 要果我帶佢出街真係超級辛苦呀

[quote]
fallenstar023 寫道:
我都不經不覺做了幾個月full time mami, 我覺得ok呀...我有好多時自己一個人同亞仔去街, 好似舊年carlson生日前一天老公買了disneyland年票, 我咪自己個個月同佢去一次, 由未開門玩到關門, 係好倦, 但我覺得亞仔玩得開心就得...同個個星期帶佢返playgroup
[/quote]

我都成日得自己一個人帶凱豐出街...開頭細個重可以咩住...但大左咩佢又辛苦,而且首要係佢冇得睇野呀...
所以我都湊佢湊到傷晒...因為佢都成25,6磅...人都din架...個膊頭近鎖骨位唔知係咪成日抱住佢...所以拉扯到果部份攪到依家已經係唔郁佢都會痛...
同埋佢雖然細粒但佢多肉...成日頂鬼住我...抱佢真係可以抱到手軟架...我都已經算大力(已經有手瓜喇抱佢抱到),點知有時真係抱到手軟...
不過阿仔又鐘意人抱...所以冇計啦...抱埋呢2年...第日想抱佢都難呀!!佢真係彩我都傻呀~

p.s:小黑咪,carlson好大舊架!!我成日都話唔知點解candy可以生到佢咁大隻...又高喎... :lol:
原來你個b都咁大隻...
令我發覺原來凱豐真係幾細粒...


侯爵府

積分: 24209

好媽媽勳章 畀面勳章


發表於 07-2-27 23:20 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

littleyoyo,

專家話小朋友0至6歲都係學習既黃金時期, 所以你下年轉全職都未遲呀.

littleyoyo 寫道:
I want to be full time mama next yr.....is it too late????


侯爵府

積分: 24209

好媽媽勳章 畀面勳章


發表於 07-2-27 23:26 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

kawai928,

我而家通常出街都有帶埋揹帶架, 萬一抱到手軟都有揹帶頂住先.
想問下你平時要唔要買"食送"架? 買"食送"又要抱阿b又要扲野, 點算好呢 我自己試過帶阿仔去買"食送", 買完佢先唔肯行,搞到我"呢咁hair"比佢玩死

我都估到carlson好大舊架喇, 見佢出世都有62cm高,我阿仔出世只有49cm高咋.

kawai928 寫道:

我都成日得自己一個人帶凱豐出街...開頭細個重可以咩住...但大左咩佢又辛苦,而且首要係佢冇得睇野呀...
所以我都湊佢湊到傷晒...因為佢都成25,6磅...人都din架...個膊頭近鎖骨位唔知係咪成日抱住佢...所以拉扯到果部份攪到依家已經係唔郁佢都會痛...
同埋佢雖然細粒但佢多肉...成日頂鬼住我...抱佢真係可以抱到手軟架...我都已經算大力(已經有手瓜喇抱佢抱到),點知有時真係抱到手軟...
不過阿仔又鐘意人抱...所以冇計啦...抱埋呢2年...第日想抱佢都難呀!!佢真係彩我都傻呀~

p.s:小黑咪,carlson好大舊架!!我成日都話唔知點解candy可以生到佢咁大隻...又高喎... :lol:
原來你個b都咁大隻...
令我發覺原來凱豐真係幾細粒...


珍珠宮

積分: 37494

2019新春慶豚圓 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


發表於 07-3-1 00:04 |顯示全部帖子

Re: 全職媽媽好辛苦呀

小黑咪 ,

真係好羡慕你可能做full-time mama.

首頁
12

尾頁

跳至