跳至

首頁

尾頁

大宅

積分: 1559

1#
發表於 07-3-21 12:43 |只看該作者

請教...要請terminate contract 的菲傭的手續

頭先我個朋友的工人介紹了一個朋友給我, 個工人call 我, 話佢因為俾現時僱主的仔仔打 (10歲), 而向僱主講過無效, 所以佢resign...我想問下係唔係如果噤樣break contract, 佢係唔係一定要返去菲律賓, 之後要經agent先可再請佢返來...?

是否工人不可以自己apply?

大宅

2#
發表於 07-3-21 16:52 |只看該作者

Re: 請教...要請terminate contract 的菲傭的手續

請幫忙...

洋房

積分: 53

3#
發表於 07-3-21 16:57 |只看該作者

容許我多事, 其實我想話叫你小心的未完約既工人, 佢地永遠只會話係僱主有問題, 你最好同佢僱主傾下先決定請唔請

子爵府

積分: 10865

4#
發表於 07-3-21 16:58 |只看該作者

我只知除非僱主以經濟理由解僱, 又或請外傭的目的已沒有了 (i.e. 老人家去世、僱主移民), 所有未完約的工人都不可能在香港找新僱主, 入境處不會接受申請。

你的 case 都應是不可能的。

「多元社區,和諧並存;你我出手,聾健共融 」

大宅

5#
發表於 07-3-21 17:01 |只看該作者

little_beanie,

其實我唔知會唔會請佢, 因為我好怕自己請錯人, 我而家諗住先見下佢個人, 之後再同佢老闆傾下, 再考慮是否會揀佢, 因為我之前冇請過人, 好擔心, 不過好想知, 如果最後決定請佢, 佢是否要先回菲律賓再由agent請佢番來, 定係佢自己都可以攪手續....

little_beanie 寫道:
容許我多事, 其實我想話叫你小心的未完約既工人, 佢地永遠只會話係僱主有問題, 你最好同佢僱主傾下先決定請唔請

洋房

積分: 53

6#
發表於 07-3-21 17:14 |只看該作者

係可以自己辦手續唔經agent, 但因為通常前僱主terminate後, visa有效期14日, 佢會催你快的同佢簽約再做visa, 所以你最好check真的先, 費事請錯人

大宅

積分: 1768

7#
發表於 07-3-21 17:24 |只看該作者

My sister-in-law has a similar case. Her friend introduced her a maid who was working next to her house. Her friend thought that this maid was fine but only knowing this maid when she threw the rubbish outside. This maid conveyed that the child (around 10 years old) hit her. The friend was sympathized to this maid.

Later she was introduced to my sister-in-law to take care of a 6-year-old girl ONLY. The maid complained that she is not expecting to have such a lot of work to do for a family of three. After negotiation, the miad resigned. The maid express that her DREAM work is to take care a couple only. Even one family want to hire her but with one dog in-house, she said she want to consider.

It's soooooooooooooo.ridiculous!!

Please re-consider this maid if your case is not urgent! 實有野,你一係同她employer check reference to know more details.

大宅

積分: 1670

8#
發表於 07-3-22 00:15 |只看該作者

我話千萬唔好請, 有d僱主唔想pay wages in lieu, so they agree with the helper to give her a good reference
我要努力做個好媽咪!
我一定會成功生多個!

首頁

尾頁

跳至