跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 932


1#
發表於 07-7-27 10:04 |只看該作者
我係護協買0左個沖涼盆, 現在太細, 什麼時候可以用浴缸? 有無好沖涼盆介紹?


別墅

積分: 849


2#
發表於 07-7-27 11:35 |只看該作者
我的bb沖涼盆在 ikea 買的, 我覺得幾好, 裡面底部有防跣. 不過就無去水位. 之前我用黃鴨仔, 太細了, 唔夠長.
去浴缸淋浴我個大 b 歲半都未得, 佢好驚, 喊哂, 比佢激c


禁止訪問

積分: 9162


3#
發表於 07-7-27 12:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1692


4#
發表於 07-7-27 18:40 |只看該作者
原文章由 MYPPBB 於 07-7-27 10:04 發表
我係護協買0左個沖涼盆, 現在太細, 什麼時候可以用浴缸? 有無好沖涼盆介紹?


吉之島有隻盆, 我覺得太大, 只係剛好放得入我個沖涼缸!如果想直接用浴缸同bb沖涼, 最好至少等bb識坐穏會好d, 如果唔係, 你可以去搵下有隻初生bb沖涼架, 膠既, 將成個bb"晾"住黎沖, 但你個b大概都比較大隻 (我估, 因為你話個盆太細), 呢個架可能都唔用得幾耐。


複式洋房

積分: 137


5#
發表於 07-7-29 16:49 |只看該作者
我用 babyland,好夠大.


大宅

積分: 2151


6#
發表於 07-7-30 00:05 |只看該作者
我個仔用緊Combi,呢個沖涼盆已經係我大女BB果時用到而家 我大女已經9歲架喇!


別墅

積分: 932


7#
發表於 07-7-30 07:54 |只看該作者
thank you all for sharing. I will go shopping and take a look.:lol:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo