, 有無攪錯?? 我個工人瞓過鐘(都係7點幾咋), 佢驚到牙都未擦就'標'左落街買早餐'. 重要朝朝起身沖涼洗頭, 佢夜晚無沖咩?? 洗頭點解唔係夜晚一洗埋? 做野又係度嘆慢版, 做慢d咪可以做小d囉, 叫佢洗bb車都放左成個星期都未洗, 又無心機煲粥仔, 佢擺明係到扮野. 我個人覺得如果所有野都話過佢, 又比個機會佢, 都無改善既話, 就要炒! 重有成年半點忍呀, 請過人返黎幫唔到手, 精神仲差過未請之前, 咁請黎做mud? 雖然請過個唔知好唔好, 但起碼有過機會博下, 唔炒呢個只會愈來愈差, 我驚未完約你都比佢攪到不似人形.