家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2347


1#
發表於 14-7-3 21:09 |只看該作者
我在深圳招商開了户口,一直用手機買理财產品,但剛才我的理財經理留言给我,说我們非大陸居民的,以後都不可以透過網上或電話買理财產品,必须要親身上大陸買!我想問其他朋友有没有這個問题,到底是國家政策还是什么的呢?


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


2#
發表於 14-7-4 07:28 |只看該作者

引用:我在深圳招商開了户口,一直用手機買理财產

原帖由 hoching0971 於 14-07-03 發表
我在深圳招商開了户口,一直用手機買理财產品,但剛才我的理財經理留言给我,说我們非大陸居民的,以後都不 ...
我主力用交通昨日同她微信。。。


预约的1R的有85天5.15%, 约几多啊?


他約好我在網上做~



_

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珍珠宮

積分: 47280


3#
發表於 14-7-4 08:40 |只看該作者
dai lik ~ add oil !


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


4#
發表於 14-7-4 08:47 |只看該作者

引用:我在深圳招商開了户口,一直用手機買理财產

原帖由 hoching0971 於 14-07-03 發表
我在深圳招商開了户口,一直用手機買理财產品,但剛才我的理財經理留言给我,说我們非大陸居民的,以後都不 ...
我每次都經internet 買,都買了約三年,前兩天還買了一個產品,從冇聽過以上規定!



伯爵府

積分: 19604


5#
發表於 14-7-4 13:40 |只看該作者

回覆:請教有買理財產品的jm

我都係招商有同一問題。剛剛同大陸銀行經理傾電話,是上星期收到內部通知全部境外人士買理財產品必須親身上大陸辨理。她的理解係全部銀行都要執行新例,大家最好問下自己銀行遅d會否受到影響




大宅

積分: 2347


6#
發表於 14-7-4 21:04 |只看該作者

回覆:Ocean419 的帖子

係,我都同理財經理確認,這是國家政策规定。今天嘗試在網上買理財产品已遭拒绝,用其他銀行的jm 可以試一下。


伯爵府

積分: 19604


7#
發表於 14-7-6 22:01 |只看該作者

回覆:hoching0971 的帖子

你打算點?今日同一個冇回鄉證只有外國passport 嘅朋友傾開,佢直情成個account 被freeze 左想用張card禁錢都唔得,招商要求佢親自上深圳要重新登記一次資料先可以activate個account...大陸開始收緊境外人士在內地資金運作,我擔心遲d越來越麻煩




侯爵府

積分: 24377


8#
發表於 14-7-7 19:51 |只看該作者

回覆:請教有買理財產品的jm






大宅

積分: 2347


9#
發表於 14-7-7 21:50 |只看該作者

回覆:Ocean419 的帖子

以前理財經理可以幫我預留额度,依家都唔可以。只可以星期六至上大陸買,受歡迎嘅理財產品都可以賣晒。


伯爵府

積分: 16348


10#
發表於 14-7-7 22:04 |只看該作者

回覆:hoching0971 的帖子

我都是在網上處理的,早幾日才安排了(工商銀行);但早2個月前有發電郵通知我2個月內要到銀行確認身份,所以有回去一次


大宅

積分: 2347


11#
發表於 14-7-7 22:35 |只看該作者

回覆:十五樓師奶 的帖子

確認身份後便可繼續在網上買理财產品嗎?


複式洋房

積分: 283


12#
發表於 14-7-8 02:04 |只看該作者

回覆:請教有買理財產品的jm

我今日仲係網上買咗哦




侯爵府

積分: 21944


13#
發表於 14-7-8 16:51 |只看該作者
Ocean419 發表於 14-7-6 22:01
你打算點?今日同一個冇回鄉證只有外國passport 嘅朋友傾開,佢直情成個account 被freeze 左想用張card禁錢 ...
邊間銀行 ?


伯爵府

積分: 19604


14#
發表於 14-7-8 17:06 |只看該作者

引用:Quote:Ocean419+發表於+14-7-6+22:01+你打

原帖由 abcabc181818 於 14-07-08 發表
邊間銀行 ?
招商




侯爵府

積分: 21944


15#
發表於 14-7-8 17:44 |只看該作者
Ocean419 發表於 14-7-8 17:06
招商
你朋友好慘, 無啦啦俾銀行凍結個戶口, 又要上去搞一大餐


大宅

積分: 2347


16#
發表於 14-7-9 03:54 |只看該作者

回覆:張公子 的帖子

其他銀行仲未有事?


大宅

積分: 2985


17#
發表於 14-7-9 20:51 |只看該作者
回覆 大力大力 的帖子

我都用交通,BUT I BANKING 用唔到,HOW DO U HANDLE ,THX!


大宅

積分: 3124


18#
發表於 14-7-9 23:36 |只看該作者
回覆 hoching0971 的帖子

見到你地咁講我早兩日都問左我個經理, 佢幫我安排用電話同我做,話我係舊客所以冇乜問題, 但係近半年先開戶的香港人就麻煩啲...

佢話事源係香港大公報早前出左篇報導, 攪到監管機構要做野,
可能要等過左七月先有機會上網用得返~~


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


19#
發表於 14-7-10 16:09 |只看該作者

引用:我在深圳招商開了户口,一直用手機買理财產

原帖由 hoching0971 於 14-07-03 發表
我在深圳招商開了户口,一直用手機買理财產品,但剛才我的理財經理留言给我,说我們非大陸居民的,以後都不 ...
我今天又經濟e banking成功買了一個國入理財產品。


男爵府

積分: 5876


20#
發表於 14-7-10 19:03 |只看該作者

回覆:請教有買理財產品的jm

第一次是否要返上去買


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo